SL: Midtjylland vs. OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL: Midtjylland vs. OB

Indlæg af FCM2000 »

TrueWolfMidt skrev:Hvis vi skal se positivt på kampen, så spiller vi fint og flot fodbold i 30-35 minutter, hvorefter Ob kommer bedre med . I anden halvleg lader vi os presse tilbage og forsvarer os egentlig ok, men vores spillere virker trætte og gider ikke det pres som de udførte så fint i første halvleg. Det kan jo altid ske at modstanderen, lægger så meget pres, at man ikke kan gøre andet end at forsvare, men en klub som Fcm burde efterhånden kunne 90+ minutter for fuld skrue uden at blive trætte og udføre det som træneren siger i oplægget. Jeg er glad og stolt over de 3 point og vi skal trods alt være glade for en sejr, på en dag hvor ikke alt fungerer som det skal.
Helt enig de første 30-35 min er vel noget af det flotteste FCM har spillet i efteråret.

Tror FCM har et mentalt problem, nogle slår op i banen og det smitter af på andre, de mangler nok en KBN der kan give en skideballe, måske Poulsen er den forkerte mand som anfører ??

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Den kamp vi har løbet længst.
Giver mening med Poulsens krampe så.

https://www.youtube.com/watch?v=9J6zMN5opJQ

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Steffen am skrev:Helt enig de første 30 var gode
de sidste 60, ikke rigtigt.

Men hvad er det der sker,
jo OB lykkedes med et højt pres og gør det godt, men det er vel tildels også at vi lader dem gøre det.
Baseret på Thorups udtalelse var spillet eller ikke hans anvisninger, om det så er OBs fortjeneste, spillerne der ikke magter det eller nogle anvisninger der er for låste ved jeg ikke. Men går der ikke lidt Nordsjælland eller Morten Olsen tikka-takka i det når vi insistere på kun at spille langs jorden.
Der er flere gange under OBs høje pres hvor bl.a. Paul og Rilwan står på linje med OBs bagerste kæde, en lang bold til Rilwan kunne lynhurtig give en åben målchance.
Jo, det vil unægtelig gøre spillet mere direkte og give mindre boldbesiddelse, men hvorfor ikke spille på deres høje pres?

Forstod måske heller ikke helt dommerens linje, baseret på OBs tacklinger tænker jeg ok, international linje, men når vi så prøver er der frispark.
Men heller ikke den dommer vi har haft mest succes med
http://www.superstats.dk/hold/alltime?id=5&vis=dommere
http://www.superstats.dk/kort/dommere/k ... &dommer=47

Ikke det skal være en undskyldning, men glæder mig godt nok til NK, Riis og Thycosen har 50+ kampe på bagen, så de kan begynde at give noget lyd, virker fortsat til der mangles noget fanden-i-voldskhed.

Ser egentlig fortsat noget der peger fremad med trænerstaben og trup, men det her var godt nok et skridt tilbage.
Lad os tage to frem på torsdag, og ja, 3 point, videre :)
Meget uenig. Ingen beder spillerne spille som FCN, men de rammer jo slet ikke hinanden i 2. halvleg, og når de gør, så er der ingen løb omkring spilleren med bolden. Det behøver ikke at være tikka-takka at holde fast i bolden, når man erobrer den, og så lige kigge op og lægge den af og søge at spille sig igennemt presset i stedet for at smide den direkte væk. Og de prøvede da utallige gange med de bolde, som du efterspørger, men ingen 2. bolde blev vundet af de forreste - det samme på de lange udspark. Men jeg anerkender, at spillet i går efterlader en overvejelse om hønen eller ægget, da vi hverken kunne det ene eller det andet i 2. halvleg.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

FCM2000 skrev:Hård kritik af spillerne og Jess Thorup

Hvorfor sætter man en unge 19 Mads D.T. ind, på et tidspunkt hvor intet fungere, det samme kan man sige om Duelund, man har en rutineret finsk landsholdsspiller Halsti siddende på bænken ?????? hvad vil man med Halsti ? hvis man henter en så rutineret spiller og bruger ham ???
Nu är jag inte särskilt objektiv när det kommer till Halsti - men jag håller verkligen med om ovanstående. Igår var jag övertygad om att nu får han äntligen chansen igen, det var verkligen ett läge där man borde byta in honom för att få in lite stabilitet och trygghet. Blev väldigt förvånad över särskilt sista bytet.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det hold her kan fandme pille glæden og forventningen ud af os fans.

Besvar