SL: Midtjylland vs. OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: Midtjylland vs. OB

Indlæg af Steffen am »

Praktisk:
Tid: Mandag d. 28/11 kl. 19.00.
Sted: MCH Arena
Vejret: 6 grader og meget let vind
Dommer: Jakob Kehlet
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Midtjylland: André Rømer
OB: Mohamed El Makrini

Skader:
Midtjylland: Wikheim, Bruninho, David og Duelund tvivlsomme.
OB: Jacob Buus Jacobsen og Kenneth Emil Petersen (tvivlsomme?)

Bud på start XI'er
4-2-3-1 med
Dahlin
NK - Kian - Banggaard - Novák
Sparv - Poulsen
Rilwan- VdV - Borring
Onuachu

Bænk: Andersen, Riis, Halsti, Olsson, Duelund, Thycosen, Pusic

Der er dog det men, hvis hverken Sparv eller VdV kan spille 90 minutter, ser det formentlig anderledes ud.
Tror ikke på Thorup vil starte med 2, der ikke kan spille kampen til ende.

Og slet ikke i en uge hvor der er kamp mandag, torsdag og søndag.

Sidste kamp mod OB
0-1 sejr i Odense
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/ob-vs-f ... /12786218/

God Kamp :)

Brugeravatar
Kent

Re: SL: Midtjylland vs. OB

Indlæg af Kent »

Ikke for alvor noget nyt, men Kenneth Emil Petersen er fortsat tvivlsom: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nu-en-kamp

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så der i øvrigt også tipsbladets optakt, selvom de af en eller anden grund ikke har El Makrini i karantæne
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... lland-ob-4

mnm123

Indlæg af mnm123 »

med 3 kampe på 7 dage vil der være behov for at skifte lidt ud og vi ahr spillere som fysisk ikke kan klare dette program, tænker på VDV og Sparv.

Ob kampen skal vindes, især med Randers nederlag i Ålborg skal der 3 point på kontoen, spillerne må ud at vise at det der skete i Sønderjyske er glemt og vi skal tilbage på sporet.

Så med det må der tænkes på at Ob kommer uden Makrini som er deres fysiske spiller på midtbanen, så der spiller Izu nok og han er langt fra fordoms styrke. Så plads til Olson på midtbanen sammen med Poulsen og VDV fra start, så kan Sparv spille for VDV de sidste 30 min.

Opstilling
JD
NK-PB-KH-Novak
Poulsen-VDV-Olsson
Borring-Paul-Hassan

sejr på 3-1-tak

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Som altid inden en OB-kamp skal man ikke snyde sig selv for den lokale fynske avis' optaktudsendelse: http://www.fyens.dk/sport/Foer-FCM-OB-S ... el/3101316
Det er lokalt når det er allermest lokalt, og altid underholdende. Bemærk i øvrigt den flittige brug af navneskilte, så ingen er i tvivl om, hvem de to herrer er på noget tidspunkt i udsendelsen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Når man ikke er for fin til ananas i egen juice.
Truppen er som skrevet i OP
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/truppen-mod-ob

OB har udtaget 19 mand uden KEP og Mohamed El-Makrini
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-u ... i-mod-fcm/

Sahl

Indlæg af Sahl »

Denne kamp skal vindes og med mindre der sker noget helt mærkeligt, så tror jeg også at vi hiver en sejr hjem. Det er vigtigt, at holdet er klar fra starten af i dag og hvis de er det så tror jeg på et hurtigt mål.

Vi vinder 3-1 er mit bud.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

LooooooL - Onuachu...
Hva faen laver de i OBs forsvar
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kent skrev:Som altid inden en OB-kamp skal man ikke snyde sig selv for den lokale fynske avis' optaktudsendelse: http://www.fyens.dk/sport/Foer-FCM-OB-S ... el/3101316
Det er lokalt når det er allermest lokalt, og altid underholdende. Bemærk i øvrigt den flittige brug af navneskilte, så ingen er i tvivl om, hvem de to herrer er på noget tidspunkt i udsendelsen.
LOL, jeg havde helt glemt de to nisser der. Specielt Abildtrup som endda er sportsredaktør, er helt grinagtig. Du har ret i at det er lokalt når det er allermest lokalt. Det er også allerbedst og allerværst på samme tid :)
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Første 20 min. var rigtig gode. Hvorfor er det, at vi ikke bliver ved sådan?

Poulsen, Sparv og VdV har været gode centralt. Mindre godt fra Hassan og Borring.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Helt vild så elendige vi har set ud de sidste ca 40 minutter. Kom nu op i omdrejninger det sidste kvarter. De tre point skal køres hjem

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fuck hvor er det vildt at de misser alle de tacklinger undervejs der ender med den store Festersen chance.

Vi er ELENDIGE

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg forstår ikke, at man igen og igen mener, at den bedste taktik er at stille sig ned og forsvare dybt og så spille på omstillinger, når vi er foran. Det bliver altid rodet og hovedløst til sidst.

Vi spiller 20 - 30 særdeles flotte minutter. Og nu sidder man tilbage med indtrykket, at vi er heldige at få de tre point.

Bach Bak siger i starten af 2. halvleg, at taktikken forsat er højt genpres i interview. Mangler spillerne tænding? Mangler de form? Respekterer de ikke deres trænere?

Jeg forstår godt, at vi ikke evner at vinde point mod kvalitetsmodstand.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Pivhamrende ringe. Men vi får 3 point. Men det her niveau holder bare ikke.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

For satan en dårlig indsats. Mod et bedre hold havde vi tabt. Hvorfor dominerer vi kun 30 minutter på hjemmebane. Hvorfor tør/kan vi ikke dominere vore modstandere bortset fra ACH og Esbjerg. Jeg tror vi får det svært mod SIF, men der står vi jo nok på egen banehalvdel hele kampen.

Jeg synes der mangler en enorm tro på egne evner.

Og så har vi 2 mand der vist nok skal ha en snak med Thorup om hvornår man skal aflevere bolden til sine medspillere Duelund og Paul.

Besvar