Jacob skrev:Hvorfor vil du bænke Banggaard for en spiller, som endnu intet har vist i klubben? Halsti har endda ikke spillet i centerforsvaret årevis.
I mine øjne har Banggaard fået en flot sæsonstart. Han bygger på hver uge og er begyndt at forsvare mere offensivt.
Tror det er fordi jeg gerne vil se om Halsi faktisk kan tage den plads og om han ikke ville være ret god der.
Jeg synes ikke Banggaard er dårlig, men jeg synes heller ikke han er god nok til, at blive vores på sigt faste mand på positionen (jeg synes han er langsom og unden leder potentiale og det mangler vi)
Riis kan jeg se mere potentiale i. han er dog langt fra, at være god nok til en starter endnu. Dermed ikke sagt at Banggaard ikke skal have chancen og at han ikke har spillet nogle gode kampe. Det er bare hvad jeg godt kunne tænke mig, at se. På sin vis kunne du have ret i, at Halsi ikke har spillet der i lang tid og derfor er et dårlig valg. Men igen personlig ser jeg ham hellere der, da han i "min" optik er kommet i klemme i den system jeg gerne ser der bliver spillet med VdF.
Sparv tror jeg sagtens kan go ind ved siden af Poulsen på midten og gøre en forskel.