SL: OB vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: OB vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Praktisk
Tid: Søn 18/9 kl. 1400.
Sted: TREFOR Park, Odense
Vejret: 17 grader, let sol og let brise.
Dommer: Michael Johansen
Medie: Eurosport, Dplay og Radioens P3

Skader og Karantæner.
OB: Joao Pereira og Jens Jakob Thomasen skadet
Midtjylland: Sparv og Rutikanga skadet.

Bud på start XI'er
Billede

Bænk: Andersen, Riis, Halsti, Olsson, Borring, Wikheim, Pusic

Sidste kamp mod OB
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... b/8207737/

God Kamp :)

mousebreaker

Re: SL: OB vs. Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror desværre også at Paul starter på top med Pusics straffe in mente. Han ville ellers være mit klare førstevalg. Jeg ser også helst Duelund ude af Start 11 og er ret ligeglad med om det er en bedstemor på 92 der kommer ind i stedet (ville nok foretrække Borring som det er lige nu). Ville også gerne have Halsti ind i stedet for Rømer men er helt ok med det valg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

dreetz

Indlæg af dreetz »

Håber på noget i den her stil. Tror Wikheim får en del spilletid!

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:Jeg tror desværre også at Paul starter på top med Pusics straffe in mente. Han ville ellers være mit klare førstevalg. Jeg ser også helst Duelund ude af Start 11 og er ret ligeglad med om det er en bedstemor på 92 der kommer ind i stedet (ville nok foretrække Borring som det er lige nu). Ville også gerne have Halsti ind i stedet for Rømer men er helt ok med det valg.
hmm når jeg tænker over det så er Rømer nok det rigtige valg, når vi har VdV på banen. Poulsen løber ikke i dybden, det ville Halsti heller ikke gøre så hvis vi skal have en midtbanespiller der kan komme med lidt offensive løb samt dække af defensivt, så peger det på Rømer
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Vi skal udfordre Ob på vores fart og forhåbentlig bedre spiller for spiller. Vi møder et hold som vi kan matche fysisk uden at spille lange bolde efter Paul, så lad os nu se et vildt offensiv pres med maneg små og hurtige spillere på den offensive del af banen. OB er i krise og virker lidt opgivende på projekt Kent Nielsen i mine øjne, deres defensiv sejler rundt og virker langsomme central så lad os starte med pusic fremme.

Opstilling.

jD
RN-KH-PB-PN
AR-JP-VDV
RH-MP-WIL.

Resultat bud er at der bliver lavet en del mål så 2-4 sejr til FCM

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Gå ikke glip af video-optakten fra den fynske lokalpresse: http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-VURDERI ... el/3070399

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kent skrev:Gå ikke glip af video-optakten fra den fynske lokalpresse: http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-VURDERI ... el/3070399
haha. Tak for linket, Kent.

Har de brændevin i de kaffekopper der :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

OBs fans er ikke så tilbageholdende med at poste startopstillinger, så fra den afsluttende træning der meldes AK ude og start-11 således: http://forum.ob.dk/showthread.php?1235- ... 18-9/page2
Gryte
Lund-KEP-Tver-Barett
Joan - Izu - El Mak - Desler
Jönsson
Fester

Inden dagens træning sluttede blev Barett dog skadet, så de skal have fundet ny venstre back: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jaco ... dtjylland/

Det er ikke noget imponerende forsvar, som OB kan mønstre og generelt er der ikke mange offensive trusler.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Haha, pænt af OB fansene. :)

Kenneth Emil Petersen blev udskiftet i sidste kamp?
Nogen der ved noget om det?

- Men så kan de rykke Frederik Tingager fra central til back
- Putte unge Jacob Buus Jacobsen ind
- Rykke Dessler tilbage og Greve ind på kanten?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mikkel Andersen også småskadet og Raahauge med i stedet
(Skal Raahauge have en kontrakt snart?)

19-mands trup udtaget med Bruninho
2. Kian Hansen
6. Markus Halsti
7. Jakob Poulsen
8. Rafael van der Vaart
10. Martin Pusic
11. Jonas Borring
16. Johan Dahlin
17. Kristoffer Olsson
18. Kristian Riis
22. Mikkel Duelund
26. Patrick Banggaard
28. André Rømer
30. Andreas Raahauge
33. Paul Onuachu
36. Rilwan Hassan
43. Rasmus Nissen Kristensen
70. Filip Novak
77. Bruninho
88. Gustav Wikheim

Novak: https://www.youtube.com/watch?v=zjgVjGw_Uow
Rømer: https://www.youtube.com/watch?v=koPEWeNdOGo

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:Haha, pænt af OB fansene. :)

Kenneth Emil Petersen blev udskiftet i sidste kamp?
Nogen der ved noget om det?
Det var vist noget sygdom. Han skulle være klar.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

En kamp hvor vi gerne skal vise at vi er på vej opad, at energien og det hele er tilbage. At sejren over Esbjerg var startskuddet til en god periode. Osv. osv.

Det bliver spændende! :-)

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det her er en kamp der skal vindes. Vi skal fastholde det lille momentum vi har fået og jeg tror på nogle af de andre hold i toppen smider point i denne runde.

Mit bud på en alternativ start.
Jeg er bange for, at det bliver Paul på top, men håber det bliver Pusic eller Bruninho hvis han er i form nok til det.
Duelund har behov for, at sidde på bænken og komme ind som indskifter senere i kampen hvis du spørger mig.

Forventer det samme som sidste gang, men direkte spil og primært langs jorden.

Billede

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Hvorfor vil du bænke Banggaard for en spiller, som endnu intet har vist i klubben? Halsti har endda ikke spillet i centerforsvaret årevis.

I mine øjne har Banggaard fået en flot sæsonstart. Han bygger på hver uge og er begyndt at forsvare mere offensivt.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jacob skrev:Hvorfor vil du bænke Banggaard for en spiller, som endnu intet har vist i klubben? Halsti har endda ikke spillet i centerforsvaret årevis.

I mine øjne har Banggaard fået en flot sæsonstart. Han bygger på hver uge og er begyndt at forsvare mere offensivt.
Tror det er fordi jeg gerne vil se om Halsi faktisk kan tage den plads og om han ikke ville være ret god der.
Jeg synes ikke Banggaard er dårlig, men jeg synes heller ikke han er god nok til, at blive vores på sigt faste mand på positionen (jeg synes han er langsom og unden leder potentiale og det mangler vi)

Riis kan jeg se mere potentiale i. han er dog langt fra, at være god nok til en starter endnu. Dermed ikke sagt at Banggaard ikke skal have chancen og at han ikke har spillet nogle gode kampe. Det er bare hvad jeg godt kunne tænke mig, at se. På sin vis kunne du have ret i, at Halsi ikke har spillet der i lang tid og derfor er et dårlig valg. Men igen personlig ser jeg ham hellere der, da han i "min" optik er kommet i klemme i den system jeg gerne ser der bliver spillet med VdF.

Sparv tror jeg sagtens kan go ind ved siden af Poulsen på midten og gøre en forskel.

Besvar