EL: Midtjylland vs. Suduva
-
mousebreaker
Re: EL: Midtjylland vs. Suduva
Vedr de to store chancer til Kadlec. Den første ser jeg som at han egentlig får afsluttet fint. Forsøger at sende den under målmanden/mellem benene, men målmanden har en god redning.
Den anden ville en angriber med selvtillid få afsluttet med kvalitet. Han bliver lige en smule tøvende og afventer bolden i stedet for at søge den. Jeg håber virkelig at knægten snart finder noget tur
Den anden ville en angriber med selvtillid få afsluttet med kvalitet. Han bliver lige en smule tøvende og afventer bolden i stedet for at søge den. Jeg håber virkelig at knægten snart finder noget tur
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Nice work, fodboldfan (highlights)
Anden halvleg bliver der spille mere boldbesiddelse som FCM gerne vil. Dog uden arregisv på angrebs front.
Godt at se kadlec spiller på midtbanen og han lave par stor chance som han brænder. Gælder mig til at se ham mere og lad ham får flere omdrejninger i benene.. Sisto har ikke ændre sig. Han bliver ved med at prøver bold og drible sig videre. en stor MEEN, savner virkelig en kompetent angreber!!
Godt at se kadlec spiller på midtbanen og han lave par stor chance som han brænder. Gælder mig til at se ham mere og lad ham får flere omdrejninger i benene.. Sisto har ikke ændre sig. Han bliver ved med at prøver bold og drible sig videre. en stor MEEN, savner virkelig en kompetent angreber!!
-
Fodboldfan
Mange tak.mousebreaker skrev:Nice work, fodboldfan (highlights)
Halsti såg helt ok ut. Då ska man ändå betänka att han inte har spelat särskilt mycket matcher de senaste månaderna. Det finns mycket mer att hämta. Är så glad att se honom tillbaks på banan igen och att han börjar närma sig riktig "Halsti-form"!henker skrev:Alt i alt i den parametre er jeg godt tilfreds med at hele holdet virker godt fighter og alle vil fremad og jeg fornemmer også positivt med halsti som defensive midtbane.. Virker mere selvsikker og ro på holdet end sparv på banen. Tydeligt stor forskel.. Halsti vejledrr resten af holdet, hvilket er godt for mig at leder de unge talenter.
Men par minus er at sisto har bliv bedre og bedre. Men han skuder stadigvæk overliggeren.. Det skal han fortsætter med at øve. Og Nissen løber stadigvæk for meget frem.. Men ellers er jeg godt tilfreds med indsatsen. Det ser godt ud for resten af sæsonen. Altså hvis det fortsætter på den måde og udvikling.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Enig, Halsti ser rigtig fornuftig ud på DM. Som forventet. Samtidig syntes jeg at han virkede til at være hurtigere end Sparv. Sparv har ihvertfald fået sig en rigtig konkurrent til startopstillingen.Flodisar skrev:Halsti såg helt ok ut. Då ska man ändå betänka att han inte har spelat särskilt mycket matcher de senaste månaderna. Det finns mycket mer att hämta. Är så glad att se honom tillbaks på banan igen och att han börjar närma sig riktig "Halsti-form"!henker skrev:Alt i alt i den parametre er jeg godt tilfreds med at hele holdet virker godt fighter og alle vil fremad og jeg fornemmer også positivt med halsti som defensive midtbane.. Virker mere selvsikker og ro på holdet end sparv på banen. Tydeligt stor forskel.. Halsti vejledrr resten af holdet, hvilket er godt for mig at leder de unge talenter.
Men par minus er at sisto har bliv bedre og bedre. Men han skuder stadigvæk overliggeren.. Det skal han fortsætter med at øve. Og Nissen løber stadigvæk for meget frem.. Men ellers er jeg godt tilfreds med indsatsen. Det ser godt ud for resten af sæsonen. Altså hvis det fortsætter på den måde og udvikling.![]()
-
mousebreaker
Det er kun godt. Sparv spillede alt for mange kampe gennem hele sidste sæson. Vildt at han stod distancen. Godt at se Halsti komme godt i gang. Nu drømmer jeg om at Sisto og Kadlec får en fantastisk sæson.
Så kun ca halvdelen af kampen og Jacob Poulsen spillede fremragende af det jeg så. Blandt andet en lang aflevering frem til Kadlec der havde taget et af de løb som jeg har savnet længe. Desværre brændte han alene med keeperen
Så kun ca halvdelen af kampen og Jacob Poulsen spillede fremragende af det jeg så. Blandt andet en lang aflevering frem til Kadlec der havde taget et af de løb som jeg har savnet længe. Desværre brændte han alene med keeperen
-
mousebreaker
http://www.bt.dk/fodbold/ny-smal-sejr-f ... -og-naeppe
FCM videre med nød og næppe. Jesus hvor er det tumpet journalistik.
Ellers har "nød og næppe" fået en ny betydning i det danske sprog.
-
Fodboldfan
Ud fra artiklen tror jeg ikke forfatteren rent faktisk har set kampen. Han har sikkert bare skrevet det ud fra en liveopdatering. Så ja, meget tumpet journalistik.mousebreaker skrev:http://www.bt.dk/fodbold/ny-smal-sejr-f ... -og-naeppe
Og EB skriver stensikkert videre.mousebreaker skrev:http://www.bt.dk/fodbold/ny-smal-sejr-f ... -og-naeppe
De skriver også at Sparv er knæskadet og at Halsti er hente for at dække for ham. Det er åbenbart et problem knæ som han har haft i længere tid.