OPTAKT: Næstved VS. FCM
Re: OPTAKT: Næstved VS. FCM
Det så ikke godt ud med Duelund 
-
Steffen am
Var jeg helt væk i en periode eller var det Munksgaard der kom ind i stedet for Duelund?
Hvad er ideen med at udsende truppen når den indeholder 21 mand og en mand på bænken alligevel ikke er i blandt?
Hvad er ideen med at udsende truppen når den indeholder 21 mand og en mand på bænken alligevel ikke er i blandt?
Hvis du så kampen nævnte kommentatorerne at Bak ikke bestod testen, og derfor var Munksgård med. De kan jo udtage alle dem de vil, men der skal vel bare være 18 mand i den endelige trup.Steffen am skrev:Var jeg helt væk i en periode eller var det Munksgaard der kom ind i stedet for Duelund?
Synes i øvrigt at Urena spiller meget skidt, og at Mabil viser lidt prøver på hvad vi kan forvente. David ser slet ikke ud til at være klar endnu.
-
Steffen am
Ja hørte godt det med Bak, men undrer mig over at Munksgaard ikke var med i 21 mands truppen, når de godt vidste han var tvivlsom?
Udover det, forstår jeg ikke hvad ideen er i at oplyse en 21 mands trup, der tilsyneladende alligevel ikke gælder.
Udover det, forstår jeg ikke hvad ideen er i at oplyse en 21 mands trup, der tilsyneladende alligevel ikke gælder.
Enig i at Urena spillede en skidt kamp....Ligner en mand total blottet for selvtillid.
Mabil viste derimod spændende takter (30 min. på banen). Første boldberøring var en perfekt tæmning af en høj bold, og kort efter en aflevering til medspiller bag om sig selv i et pres fra en Næstved-spiller. Havde flere lovende aktioner i kampen. Kunne godt se ham som indskifter et par gange i efteråret ;0)
David havde ikke det bedste indhop (ca. 20 min.). Dog god speed!
Gemmer spillede i øvrigt også en fin kamp på den defensive midtbane.
Mabil viste derimod spændende takter (30 min. på banen). Første boldberøring var en perfekt tæmning af en høj bold, og kort efter en aflevering til medspiller bag om sig selv i et pres fra en Næstved-spiller. Havde flere lovende aktioner i kampen. Kunne godt se ham som indskifter et par gange i efteråret ;0)
David havde ikke det bedste indhop (ca. 20 min.). Dog god speed!
Gemmer spillede i øvrigt også en fin kamp på den defensive midtbane.