OPTAKT: Næstved VS. FCM
OPTAKT: Næstved VS. FCM
Dato/tid: 24/9-2015 kl. 20.45.
Sted: Harboe Arena, Slagelse.
Vejret: let skyet, med nogen sol. temperatur 10-15 grader, kilde yr.no.
Tilskuere/antal: Blankt pas. et par tusinde.
Karantæner/Skader:
Skader: J.Lauridsen, Dahlin, Larsen, Hassan, Hedi, Wolanski mon ikke det var det.
Modstanderen:
Næstved er modstanderen, efter de slog FCN med 9 mand. tak for det, efter kampen i søndags.
Skader: ?
Karantæner: de fik 2 mand vist ud mod FCN, men om det var tænkt som start11 vides ikke, mener Mogens Krogh sagde efter kampen de havde sparet nogle spillere.
Klip fra tidligere møder:
Tror det er vores første møde nogensinde.
Bud på en start11:
Andersen - Rømer - Francis - Banggard - Novak - Gemmer - Urena - Marco - Olsson - Duelund - Paul.
Bud på resultat: 2-0 mål af Paul.
Sted: Harboe Arena, Slagelse.
Vejret: let skyet, med nogen sol. temperatur 10-15 grader, kilde yr.no.
Tilskuere/antal: Blankt pas. et par tusinde.
Karantæner/Skader:
Skader: J.Lauridsen, Dahlin, Larsen, Hassan, Hedi, Wolanski mon ikke det var det.
Modstanderen:
Næstved er modstanderen, efter de slog FCN med 9 mand. tak for det, efter kampen i søndags.
Skader: ?
Karantæner: de fik 2 mand vist ud mod FCN, men om det var tænkt som start11 vides ikke, mener Mogens Krogh sagde efter kampen de havde sparet nogle spillere.
Klip fra tidligere møder:
Tror det er vores første møde nogensinde.
Bud på en start11:
Andersen - Rømer - Francis - Banggard - Novak - Gemmer - Urena - Marco - Olsson - Duelund - Paul.
Bud på resultat: 2-0 mål af Paul.
Re: OPTAKT: Næstved VS. FCM
Det var jo i øvrigt fra Næstved at FCM hentede Erik Rasmussen som træner i 2004
I den forbindelse spillede vi på et senere tidspunkt en trænings/opvisningskamp i juli 2004 i Næstved
Jeg var nede og se den, men kan sgu ikke lige huske hvordan den endte
mener dog at vi vandt
I den forbindelse spillede vi på et senere tidspunkt en trænings/opvisningskamp i juli 2004 i Næstved
Jeg var nede og se den, men kan sgu ikke lige huske hvordan den endte
mener dog at vi vandt
Mon ikke vi stiller således op:
Mikkel Andersen
Andre Rømer, Francis Dickoh, Patrick Banggaard, Jesper Lauridsen
Jonas Gemmer
Babajiide David, Kristoffer Olsson, Marco Larsen, Mikkel Duelund
Paul Onuachu
Bænk: Alexander Munksgaard, Andreas Raahauge, Marcos Urena, Eoyulfur Hedinsson, Awer Mabil.
Mikkel Andersen
Jonas Gemmer
Paul Onuachu
Bænk: Alexander Munksgaard, Andreas Raahauge, Marcos Urena, Eoyulfur Hedinsson, Awer Mabil.
-
Uldkraemmeren
Jeg tror at de store kanoner (Sisto, Poulsen, Royer, Duncan, Pusic) tager plads på bænken og bliver sat ind hvis vi skulle komme bagud.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mabil kunne være sjov at se på banen. På dette niveau må han da kunne spille. Han skulle også have speed fremad som vi mangler noget af. Kamptræning burde også være godt for ham.
David og Mabil havde jeg glemt
- DenStolteJyde
Start 11 er jeg ikke meget uenig i.. Dog tror jeg at man vælger at have nogle lidt mere etablerede spillere med på bænken.Lupus1999 skrev:Mon ikke vi stiller således op:
Mikkel Andersen
Jonas Gemmer
Paul Onuachu
Det kunne eksempelvis være Duncan, Pione og Poulsen..
Jeg tror og håber, at startopstilling bliver enddog meget reservespækket. Det vil ikke være nogen katastrofe at ryge ud, omstændighederne taget i betragtning, og desuden har vi mange dygtige spændende spillere der kunne bruge spilletid. Håber på;
Andersen
Rømer - Bang - Dickoh - Lau
Urena - Marco - Gemmer - Olsson - Duelund
Paul.
Alternativt kunne ma forstille sig 4-4-2 med Pusic ind, eller Urena på top, og så Ollson ud/på kanten.
Andersen
Rømer - Bang - Dickoh - Lau
Urena - Marco - Gemmer - Olsson - Duelund
Paul.
Alternativt kunne ma forstille sig 4-4-2 med Pusic ind, eller Urena på top, og så Ollson ud/på kanten.
- DenStolteJyde
Så har vi truppen:
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-n%C3%A6stved
3. Tim Sparv
7. Jakob Poulsen
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
11. Marcos Ureña
15. Jesper Lauridsen
17. Kristoffer Olsson
19. Marco Larsen
20. Francis Dickoh
22. Mikkel Duelund
26. Patrick Banggaard
27. Pione Sisto
28. André Rømer
29. Jonas Gemmer
30. Andreas Raahauge
31. Mikkel Andersen
32. Kristian Bach Bak
33. Paul Onuachu
37. Rasmus Lauritsen
42. Babajide David
45. Awer Mabil
77. Daniel Royer
Awer Mabil i truppen for første gang. og stadig med en meget stærk trup,,
Ud fra denne trup kan det jo faktisk næsten lade sig gøre at stille et hold der kunne være et a-hold..
Dog med undtagelse af det centrale forsvar hvor både Kian og Erik får lov at holde fri.. Det bliver nok Banggaard og Dickoh/Lauritsen..
Ellers kunne vi faktisk fylde start 11 med a-spillere..
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-n%C3%A6stved
3. Tim Sparv
7. Jakob Poulsen
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
11. Marcos Ureña
15. Jesper Lauridsen
17. Kristoffer Olsson
19. Marco Larsen
20. Francis Dickoh
22. Mikkel Duelund
26. Patrick Banggaard
27. Pione Sisto
28. André Rømer
29. Jonas Gemmer
30. Andreas Raahauge
31. Mikkel Andersen
32. Kristian Bach Bak
33. Paul Onuachu
37. Rasmus Lauritsen
42. Babajide David
45. Awer Mabil
77. Daniel Royer
Awer Mabil i truppen for første gang. og stadig med en meget stærk trup,,
Ud fra denne trup kan det jo faktisk næsten lade sig gøre at stille et hold der kunne være et a-hold..
Dog med undtagelse af det centrale forsvar hvor både Kian og Erik får lov at holde fri.. Det bliver nok Banggaard og Dickoh/Lauritsen..
Ellers kunne vi faktisk fylde start 11 med a-spillere..
Det ville være fedt at se både Awer Mabil og Babajide David i kampen 
Nok engang en stor trup, herunder et hav af kantspillere, der er udtaget. Jeg gætter på en rimelig reservespækket start 11 med en stærk bænk i tilfælde af, at vi skulle få for noget firepower fra bænken. Om det bliver 4-4-2 eller 4-5-1 er svær at spå om, men Urena er bedst på toppen, og sidst vi spillede med Paul og Urena sammen var det i en 4-4-2 i Esbjerg, så derfor gætter jeg på dette spilsystem.
Mit bud er derfor følgende:
Andersen
Rømer-Banggaard-Francis-Lauridsen
Olsson-Gemmer-Marco-Duelund
Urena-Paul
Bænk: Sparv, Polle, Duncan, Raahauge, Lauritsen, Mabil, David
Man kan evt erstatte enten Mabil eller David med Royer eller Pione for at få en endnu stærkere bænk.
Mit bud er derfor følgende:
Andersen
Rømer-Banggaard-Francis-Lauridsen
Olsson-Gemmer-Marco-Duelund
Urena-Paul
Bænk: Sparv, Polle, Duncan, Raahauge, Lauritsen, Mabil, David
Man kan evt erstatte enten Mabil eller David med Royer eller Pione for at få en endnu stærkere bænk.
Raahauge
Rømer - Banggaard - Dickoh - Lauridsen
Gemmer
Mabil - Marco - Poulsen - Babajide David
Urena
Har ikke helt styr på hvilke kanter de to hører hjemme på, men den her opstilling kunne være interessant. Vi kan ligeså godt få givet Raahauge en kamp, med Dahlins lange skade kan han pludselig blive smidt ind. Ellers synes jeg forsvaret giver sig selv, jeg synes egentlig Lauridsen burde stå foran Novak så det havde været omvendt. Urena fortjener en startplads.
Jeg synes egentlig opstillingen her ser solid ud, Marco Larsen skal altså snart have sit gennembrud og skal vise i sådan en kamp at han banker på. Jakob Poulsen er jeg lidt mere usikker på, en pause ville ikke være helt dumt, men jeg synes der skal være en erfaren spiller på midtbanen, så enten Jakob eller Tim, og Tim har dæleme også spillet mange kampe.
Rømer - Banggaard - Dickoh - Lauridsen
Gemmer
Mabil - Marco - Poulsen - Babajide David
Urena
Har ikke helt styr på hvilke kanter de to hører hjemme på, men den her opstilling kunne være interessant. Vi kan ligeså godt få givet Raahauge en kamp, med Dahlins lange skade kan han pludselig blive smidt ind. Ellers synes jeg forsvaret giver sig selv, jeg synes egentlig Lauridsen burde stå foran Novak så det havde været omvendt. Urena fortjener en startplads.
Jeg synes egentlig opstillingen her ser solid ud, Marco Larsen skal altså snart have sit gennembrud og skal vise i sådan en kamp at han banker på. Jakob Poulsen er jeg lidt mere usikker på, en pause ville ikke være helt dumt, men jeg synes der skal være en erfaren spiller på midtbanen, så enten Jakob eller Tim, og Tim har dæleme også spillet mange kampe.
Start11. Andersen -32-banggard-Dickoh-lauridwen-gemmer-olsson-marco-urena-duelund-Paul
-
Steffen am
Indkast siger 4-4-2 og Tv3 siger 4-3-3 opstilling, begge med Gemmer på kanten, troede han var central-/defensivorienteret?
32 bestod ikke opvarmning, så Rømer spiller.
Nogen der har regnet gennemsnitsalder, det er vel kun Dickoh, Urena, og til dels Andersen der ikke kan betegnes som unge talenter?
32 bestod ikke opvarmning, så Rømer spiller.
Nogen der har regnet gennemsnitsalder, det er vel kun Dickoh, Urena, og til dels Andersen der ikke kan betegnes som unge talenter?
-
Steffen am
Forlæng med Dickoh