Rundens fjolle hold.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Rundens fjolle hold.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Aab - SønderjyskE. Aldrig har jeg grinet så meget på så kort tid. Aab fører 1 - 0 og laver så de en fejl og så går det helt galt og de mange af de 4600 tilskuer forlader stadion incl. nogle af de hardcore fans. Sønderjyske vinder 1 - 4. Udtur og knoldbold af værste skuffe. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Re: Rundens fjolle hold.

Indlæg af Ravnen »

Det er noget af en snitter... :idea:

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Debatsiden må være stolte!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Var der virkelig kun 4.600 på stadion? Er der protestaktion eller sådan noget, for det er da et sølle tilskuertal for en af de større klubber - tømmermændssæson eller ej. Det er endda søndag.

Wtf AaB.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Nej. Det var godt nok ikke imponerende. Det er alligevel sket en del gange at vi er faldet helt sammen i 2. Halvleg eller decideret slet ikke har været klar fra start.
En ting er at visse spillere slet ikke har ramt niveau, men det virker sgu lidt som at man er gået på ferie, og Kent allerede er i Odense.

Og med uafgjort i parken ser det ud til i er endelgyldigt stukket af. Tillykke,meget fortjent må man sige

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Er det så nu, jeg skal afsløre, at jeg lige er flyttet til Aalborg? Satme glad for, at det ikke var sidste år.

Det skulle dog lige ligne AaB at tage sig sammen, når vi kommer forbi d. 12.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Acebone skrev:Er det så nu, jeg skal afsløre, at jeg lige er flyttet til Aalborg? Satme glad for, at det ikke var sidste år.

Det skulle dog lige ligne AaB at tage sig sammen, når vi kommer forbi d. 12.
Husk at lufte FCM-trøjen dagligt i disse tider ;) :mrgreen: :geek:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Endnu en gang er Aab ugens fjolle hold. Ikke fordi de ikke spillede mesterskabet til heden, men det var godt nok noget af det mest latterlige fodbold jeg har set spillet i superligaen. Godt nok er runden ikke færdig spillet, men mere rædsom kan andre hold ikke præstere. Gad vide om Kent og fansene er tilfredse ? Næppe, men vi klarer selv at få det mesterskab til heden.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Aab var skandaløst ringe i den kamp, jeg har sjældent set noget lignende, de taber resten af kampene hvis ikke de finder noget helt andet frem. De har fuldstændigt solgt ud siden deres Europa sæson sluttede.

Besvar