Rundens fjolle hold.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Rundens fjolle hold.
Aab - SønderjyskE. Aldrig har jeg grinet så meget på så kort tid. Aab fører 1 - 0 og laver så de en fejl og så går det helt galt og de mange af de 4600 tilskuer forlader stadion incl. nogle af de hardcore fans. Sønderjyske vinder 1 - 4. Udtur og knoldbold af værste skuffe.

Re: Rundens fjolle hold.
Det er noget af en snitter... 
Debatsiden må være stolte!
Var der virkelig kun 4.600 på stadion? Er der protestaktion eller sådan noget, for det er da et sølle tilskuertal for en af de større klubber - tømmermændssæson eller ej. Det er endda søndag.
Wtf AaB.
Wtf AaB.
-
TrueWolfMidt
Nej. Det var godt nok ikke imponerende. Det er alligevel sket en del gange at vi er faldet helt sammen i 2. Halvleg eller decideret slet ikke har været klar fra start.
En ting er at visse spillere slet ikke har ramt niveau, men det virker sgu lidt som at man er gået på ferie, og Kent allerede er i Odense.
Og med uafgjort i parken ser det ud til i er endelgyldigt stukket af. Tillykke,meget fortjent må man sige
En ting er at visse spillere slet ikke har ramt niveau, men det virker sgu lidt som at man er gået på ferie, og Kent allerede er i Odense.
Og med uafgjort i parken ser det ud til i er endelgyldigt stukket af. Tillykke,meget fortjent må man sige
Er det så nu, jeg skal afsløre, at jeg lige er flyttet til Aalborg? Satme glad for, at det ikke var sidste år.
Det skulle dog lige ligne AaB at tage sig sammen, når vi kommer forbi d. 12.
Husk at lufte FCM-trøjen dagligt i disse tiderAcebone skrev:Er det så nu, jeg skal afsløre, at jeg lige er flyttet til Aalborg? Satme glad for, at det ikke var sidste år.
-
TrueWolfMidt
Endnu en gang er Aab ugens fjolle hold. Ikke fordi de ikke spillede mesterskabet til heden, men det var godt nok noget af det mest latterlige fodbold jeg har set spillet i superligaen. Godt nok er runden ikke færdig spillet, men mere rædsom kan andre hold ikke præstere. Gad vide om Kent og fansene er tilfredse ? Næppe, men vi klarer selv at få det mesterskab til heden.
-
Uldkraemmeren
Aab var skandaløst ringe i den kamp, jeg har sjældent set noget lignende, de taber resten af kampene hvis ikke de finder noget helt andet frem. De har fuldstændigt solgt ud siden deres Europa sæson sluttede.