Kvaliteten er meget afhængigt af enkeltpersoner, og jeg synes bestemt at der er nogle gode indslag i Onside. Både Dan Engelsteds lange interview med Zidan, Riddersholms ditto samt de tidligere års dækning af Riddersholm på kampdage har været fantastiske i min bog og på et helt andet niveau end tidligere års dækning af ligaen.TrueWolfMidt skrev:Helt enig. Derudover er Canal 8's 2 studieværter også betydeligt mere saglige, end alle dem som deltager i onside. Tror også at jeg fremadrettet vil fravælge Onside. Ikke kun pga. programmet her til aften, men sådan mere generelt. De skal ikke svine min / vores klub til uden grund.Ravnen skrev:Synes til gengæld dækningen var super på Canal 9. Fin debat i studiet med respekt for de ting Claus Steinlein kom med, endda efterfølgende ros til ham og FCM generelt fra Flemming Povlsen.
Indslaget i går, var mest af alt var et halvkikset forsøg på at kortlægge Aabs navlepillende kultur i forhold til alle andre hold i ligaen. Det var tydeligt at både Poul Hansen og Per Frimann trak meget i den anden retning, og det var påfaldende at førstnævnte ville have en sidste positiv bemærkning omkring akademiet med til at slutte det på. Det var i øvrigt meget tydeligt at Thomas Dalgaard havde mere end svært ved at tage interviewet alvorligt.
Jeg er i øvrigt enig med Hans Krabbe om at FCMs retorik er på et helt andet niveau end tidligere. Han er selv en skarp retoriker og har været eminent til at lukke mediesager ned. Medierne er generelt i modvind. Man vil så gerne skabe skandaler omkring FCM men det er svært at få det til at lykkes.