Såfremt vi måtte få ham, så er jeg helt enig i at Jim og Erik vil være stærkeste duo. Men det ville undre mig om man så smed Patrick ud på en permanent backup/bænkplads med det (stabile vel og mærke) niveau han har vist.Arff skrev: Hvis Jim Larsen kommer i en god forfatning, er jeg forholdsvis sikker på, at han er tiltænkt en startende rolle. Men der er selvfølgelig ingen garantier i fodbold, men jeg tror ikke, at man går ud og henter en så "stor" spiller, hvis han ikke er tiltænkt en rolle fra dag 1 af. Det har lydt, at hvis vi skulle hente noget, så skulle det være en der kunne løfte overlæggeren. Mit bud er, at Erik og Jim er tiltænkt som vores stærkeste opstilling defensivt.
Til dels enig mht. skader - selvfølglig er det en indikator, men i Rosenborg var han ikke skadet, og har også kun haft en enkelt skade i Brügge, - desværre bare en længerevarende. Jeg er også nervøs for at han skulle rende ind i nye skader, men jeg har så stor tillid til sundhedssektoren og lægestaben, at jeg er sikker på at de ikke siger god for ham, hvis der er tegn på han skulle rende ind i nye skader. Selvfølgelig kan man ikke gardere sig mod ledskader og brud, men kun muskelskader.
Men ja, jeg håber også man skal bide mærke i kommentaren om at hæve overliggeren med nye signinger. Jeg vil i al fald holde klubben op på det.