Iforhold til Jim Larsen så husker jeg ham som en nærmest outstanding forsvarer da han var i Silkeborg, hvis han er fit så siger jeg ja tak! Og håber at vi beholder ham, banggård, Erik s og dichoc.Arff skrev:De forlydninger jeg har fået, går på at man kigger efter en midterforsvar og en måske en spiller til en anden position. Dog er der to grunde til, at der ikke er sket noget endnu; 1) Det marked vi kender til, og har scoutet de sidste 5 år, ligger to hylder under de markeder vi kan hente fra nu, og derfor skal meget af scouting arbejdet gøres forfra, da vi ikke har scoutet på denne hylde i flere år. 2) Hvis der skal hentes noget ind, er det en der skal løfte overlæggeren, både niveau-mæssigt, men bestemt også en som kan være med til at løfte omklædningsrummet - altså en spiller, som har prøvet at vinde noget, en spiller der passer ind, og kan gå ind og blive kulturbærer fra day one! Samtidig med det, er det vigtigt, at en eventuelt ny spiller, skal have lederegenskaber, da vi reelt set kun har Bak og til dels Erik, som har de fornødne lederegenskaber.
Mht endnu en forstærkning så drømmer jeg om at få en super god teknikker til kanten, en der virkelig kan ligge nogle bolde ind til Duncan og Paul. Men hvem det evt skulle være ved jeg ikke, jeg tænker på et niveau over Danny Olsen ihvertfald.