Stalkede lige den gode mands Facebook-profil for at se, hvad der er skrevet og den eneste, der kan få det der til at ligne sure fans, som slår hånden af en værdsat spiller, kan da kun være en forsmået agent, som måske har lovet FCK for meget.TrueWolfMidt skrev:Treco skrev:Det eneste jeg lige har kunne finde er et par folk på han fb side. Men håber da ikke at det er det der skal lægge til grund for de her artikler.
Uden at have en dyt forstand på det, så har jeg ikke desto mindre en usvigelig overbevisning om, at agenter er som bankrådgivere. Deres bistand sker altid under behørig hensyntagen til egne interesser. Og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at agenterne sagtens kan finde på at nurse en fodboldforretning frem for en anden - for at varetage egne interesser på længere sigt.
Med andre ord, at en agent lover at forsøge at få en bestemt spiller til et hold - og af samme årsager nedprioriterer andres holds interesse. Og når han skuffer - ja jeg lever selv af at rådgive (om noget helt helt andet) og en skuffet kontakt går et andet sted hen næste gang. Og hvorfor skulle managers of sportsdirektører være så forfærdelig anderledes.
Lars