Hold nu op Jonas!!jonas386 skrev:Det har jeg ikke sagt de gør, for det mener jeg heller ikke de gør. Men i gårsdagens kamp gik de begge veje. Man husker bare OB bedst fordi de tabte, og fordi det var til sidst i kampen.pr0j3ct skrev: Sjovt nok er det også oftest fans og spillere fra hold der "har fået dommerhjælp" der kommer med den latterlige, nedslidte udtalelse; Men dommerkendelser for og imod, går jo lige op over en sæson.
Uanset hvordan du vender og drejer den, så "forærer" dommeren med meget stor sandsynlighed AaB 2 point!!
En sæson kører jo naturligvis fra start til slut, og mange ting ændrer sig i løbet af denne.
Der tabes og vindes i de sidste minutter, hold og spillere får op- og nedture, der er karantæner osv
MEN når man når til de sidste kampe i en sæson, så retter placeringer osv sig typisk ind
De hold der virkelig har noget at spille for - både top- og bundplaceringer giver givetvis en hel masse ekstra for at opnå det bedst tænkelige resultat. Det er nu at aktørerne skal vise det absolut skarpeste for at opnå dette!
Både OB og AaB spillere gjorde det godt igår (omend jeg personligt nogle gange bandede eks. Skulason langt væk)
At dommeren så på SÅ skandaløs vis dømmer så forkasteligt er simpelthen en skandale for hele danmarksturneringen!
Hvis sæsonen ender med at AaB vinder turneringen med 1-2 point, så vil jeg i høj grad sige at grunden er lige præcis dét manglende straffespark og udvisning så langt henne i kampen og SÅ sent henne i turneringen, og jeg håber at Würtz på et eller andet tidspunkt vil stå med en dårlig smag i munden!