Transfervinduet Vinter 2013/14

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Transfervinduet Vinter 2013/14

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:Så sandt, så sandt. Jeg er da også helt klar på en Ipsa 2.0, hvis chancen byder sig.
Du er en tålmodig mand ;)

Spicker

Indlæg af Spicker »

Hehe Jeg ser jeres pointe :)
Jeg krydser selv fingre for at sonni er klar til at tage pladsen hvis Erik bliver skudt af.
Vi skal bare have en plan-b hvis det ikke sker, og jeg håber virkeligt ikke den plan hedder Kolja!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Måske bare en tilfældighed, men synes ikke Steinlein lyder som om, at Julle ligefrem er på vej ud: http://www.bold.dk/nyt/FCMer-maaske-tilbage-til-Hobro

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:Måske bare en tilfældighed, men synes ikke Steinlein lyder som om, at Julle ligefrem er på vej ud: http://www.bold.dk/nyt/FCMer-maaske-tilbage-til-Hobro
Hvis Poulsen er på vej ind, så siger man samtidig, at man går all-in på mesterskabskampen. Det giver ikke mening, at bede investorer om hjælp med den ene hånd, og samtidig underminere mulighederne ved at sælge en af de vigtigste spillere med den anden.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
Kent skrev:Måske bare en tilfældighed, men synes ikke Steinlein lyder som om, at Julle ligefrem er på vej ud: http://www.bold.dk/nyt/FCMer-maaske-tilbage-til-Hobro
Hvis Poulsen er på vej ind, så siger man samtidig, at man går all-in på mesterskabskampen. Det giver ikke mening, at bede investorer om hjælp med den ene hånd, og samtidig underminere mulighederne ved at sælge en af de vigtigste spillere med den anden.
Helt enig. Hvis Poulsen ender i FCM kan der ikke fedtspilles længere.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er formentlig også en one timer, jeg tvivler på at vi ved vinterpausen i de kommende ti sæsoner vil være seks points foran FCK. It´s now or never...

Derfor tror jeg heller ikke vi sælger spillere, hvis vi gør bliver det med tiltrædelse til sommer. Der er simpelthen for meget på spil.

FCK kan godt glemme alt om Erik. Det ville også være et dårligt move karrieremæssigt, FCK sælger ikke spillere til udlandet på samme måde som vi gør, han ville ikke få chancen for at komme ud lige med det samme. Nej Erik skal nok få et interessant tilbud fra udlandet, mange kan se hans kvaliteter, og han kan lære meget mere ved at komme til Holland, Italien, England eller Frankrig, end ved at være to år i FCK.

Noe

Indlæg af Noe »

Og på rygtebørsen: FCK har droppet Erik, og planlægger at hente Zanka tilbage, hvis Ragnar S bliver solgt. Prisværdigt, at Carsten Vagn Jensen svækker eget hold, for at gøre mesterskabskampen mere spændende :)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Noe skrev:Og på rygtebørsen: FCK har droppet Erik, og planlægger at hente Zanka tilbage, hvis Ragnar S bliver solgt. Prisværdigt, at Carsten Vagn Jensen svækker eget hold, for at gøre mesterskabskampen mere spændende :)
Så dårlig er Zanka nu heller ikke :)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Så skulle det have været et konkret tilbud på Erik. Et stort tilbud på 12-15 mill. jf. BT.

Heldigvis er det blevet afvist

http://m.bt.dk/?article=28006411-FCM-af ... viatchenko

Noe

Indlæg af Noe »

NyX skrev:
Så dårlig er Zanka nu heller ikke :)
Det er nok ikke tråden at diskutere det i, men jo, det mener jeg han er. Den er 'gal med hovedet' på den dreng. Han bliver ved med at lave fejl, og kan ikke selv se det, og dermed forbedrer han sig ikke. Derudover skal han spilles ind, og det giver yderligere misforståelser i foråret. Hvis de bytter Ragnar med Zanka, er vi tættere på mesterskabet, imo.

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

PH1978 skrev:Så skulle det have været et konkret tilbud på Erik. Et stort tilbud på 12-15 mill. jf. BT.

Alt det her med Erik er måske rent spin, FCM har mere eller mindre meldt ud at man går efter Poulsen, ved at både FCK og Brøndby går ind med bud direkte eller via medierne :x , jamen det kan være for at genere en aftale med Poulsen, ved at få Monaco til at tro, at FCM kommer til penge ?

Omvendt er det helt klart, at investorerne der vil skyde penge i Poulsen, nok har en eller anden afklaring om FCM vil sælge og at de har fået skruet prisen op på salg, det er da klart at de ikke vil være med til at smide 5-7 mill kr. i Poulsen og at man så sælger de andre spillere. Investorerne har formentlig en eller anden aftale om f.eks. at de får pengene tilbage hvis FCM ryger i CL.

Per Rud i Brøndby er godt nok naiv, hvis han tror han kan få erik for 12 mill. kr. og set i forhold til et salg til sommer og at Erik kan få en langt mere indbringende løn og skat i udlandet + et evt. tabt mesterskab.

Steinlein har jo også sagt, at skal han sælges til FCK så bliver det den største handel mellem 2 danske klubber.

Der skal nok så mange penge på bordet at FCM kan gå ud og købe en/to klassemidtforsvar, og sikre sig Poulsen og en klasseangriber (Zidan) for det beløb. Det er jo Riddersholms ønske liste.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

FCMVIC skrev:
PH1978 skrev:Så skulle det have været et konkret tilbud på Erik. Et stort tilbud på 12-15 mill. jf. BT.

Alt det her med Erik er måske rent spin, FCM har mere eller mindre meldt ud at man går efter Poulsen, ved at både FCK og Brøndby går ind med bud direkte eller via medierne :x , jamen det kan være for at genere en aftale med Poulsen, ved at få Monaco til at tro, at FCM kommer til penge ?
Jeg tror rent faktisk at FCK har bedre at give sig til, hvis jeg skal være helt ærlig

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Mazter81 skrev:
FCMVIC skrev:

Jeg tror rent faktisk at FCK har bedre at give sig til, hvis jeg skal være helt ærlig
Ja der er du forkert på den, spillet bag kulliserne, og er også kommet til Danmark, og ja det er en del af spillet.

Det var det Ørgaard forsøgte ved at købe en amerikaner i Aab i vintervinduet, i den sæson hvor AaB blev mestre.

At han blev en dyr fiasko for FCM er så en anden ting.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mazter81 skrev:
FCMVIC skrev:

Det handler vel en hel del om at spille med musklerne. Det er jo ikke anderledes end dengang vi hentede Borring, som jo også var en symbolsk handling ift OB og andre, for at vise, at vi var førsteudfordrer. Den symbolske værdi i at hente en af vores profiler i den nuværende situation vil jo være enorm for både BIF og FCK. Så vil hakkeordnen ligesom være sat på plads. Det vil jo i den grad være vand på Brøndbys fortælling om hvor attraktive og godt et brand de er. Det er jo ikke længe siden, at de var ude med en historie om hvor store navne de blev tilbudt. Det er jo altsammen en del af en bevidst kommunikationsstrategi, der skal tale dem op.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Kent skrev:
Mazter81 skrev:
Kent skrev:
Det handler vel en hel del om at spille med musklerne. Det er jo ikke anderledes end dengang vi hentede Borring, som jo også var en symbolsk handling ift OB og andre, for at vise, at vi var førsteudfordrer. Den symbolske værdi i at hente en af vores profiler i den nuværende situation vil jo være enorm for både BIF og FCK. Så vil hakkeordnen ligesom være sat på plads. Det vil jo i den grad være vand på Brøndbys fortælling om hvor attraktive og godt et brand de er. Det er jo ikke længe siden, at de var ude med en historie om hvor store navne de blev tilbudt. Det er jo altsammen en del af en bevidst kommunikationsstrategi, der skal tale dem op.
En anden ting er at de summer der øjensynligt tales om også kan få andre klubber til at komme på banen. Fx har FCK jo også øjet rettet mod en svensk spiller og hvis de så får smidt en historie ud om at ville byde x på a, så er pågældende klub måske interesserede i z for b. Der kan være flere ting på spil, også fra FCM's side.
Men 12 mio for en spiller af Eriks kaliber er jo i øvrigt hul i hovedet!

Låst