Randers FC - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: Randers FC - FC Midtjylland

Indlæg af Sylvester »

Ravnen skrev:Så er der pause. Det startede søreme flot i 1 halvleg, vi spiller smukt, skaber en masse, og scorer to flotte mål, hvoraf det ene desværre bliver underkendt for offside (den var svær at se). Men omkring 25 minut synes jeg vi begynder at slappe lidt af, vi trækker os tilbage og giver Randers mere plads, og begynder samtidig at spille lange afleveringer. Det kan selvfølgelig sagtens være taktikken, men vi mister vores gode periode og Randers kommer ind i kampen, og så får de desværre udlignet.

Vi skal tilbage til det gode kombinationsspil i anden halvleg, og stå en smule højere, for det bliver let for tilfældigt når vi står så langt tilbage..
Første 20-25 minutter var klasse og vi skaber mange målchancer i den periode. Men så bliver det desværre for passivt og man kan ikke holde på bolden :cry:

Syntes dog stadig der er for mange der kører på frihjul. Danny, Pione og Bak rammer ikke niveau. Men man har ikke noget at bytte med..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

For satan da, Duncan med p*kken :D :D :D :D

Skønt med angriberscoringer!!! Spillemæssigt har det været lidt noget rod, men chancemæssigt har vi klart været farligt. Så holder vi ved!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Danny er blevet mange bange for at slå sig end sædvanligt. Savner han gør arbejdet færdigt.

Til gengæld god kamp af Marco i dag, bedre end Danny, men man foretrækker nok rutinen på banen?

Syntes der er mange gode tilløb til angreb, mangler bare at få det gjort færdigt. Kom nu 10+ minutter mer :D

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

JAAAAH :D

Hold da op, er Duncan den samme spiller som sidste sæson???

2 mål, 3 assists og et fremprovokeret selvmål i 4 kampe. Direkte indblandet i 6 af FCMs 8 mål og spiller LANGT bedre i marken end tidligere. Vildt som han har løftet sig :shock:

DRØMMEstart på sæsonen!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk flot indsats. Vi havde lige en lille periode før pausen, hvor Randers tog teten, men ellers kontrollerede vi fuldstændig kampen. Som kommentatorerne sagde, var det en sikker sejr. Super flot, og stimen fortsatte :mrgreen:

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Randers FC - FC Midtjylland

Indlæg af PH1978 »

Sylvester skrev:Direkte indblandet i 6 af FCMs 8 mål og spiller LANGT bedre i marken end tidligere. Vildt som han har løftet sig :shock:
Enig. Fortsætter han, er den bedste signing længe.

Fra, at have været død og latterliggjort til, at være en magtfaktor.... Gu' ved om ikke FCK kigger på både Duncan og Petter nu...??

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Jeg sidder for i øvrigt lige og skimmer FCMfoto.dk's billeder igennem på Facebook.

Der er en ting der slår mig når jeg ser billederne. Ægte glæde og gejst i spillernes øjne efter endt arbejde. Er de i stand til, at have den gejst og glæde under en kamp mod "blot" Randers ser det sgu godt ud.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Må ærligt erkende at jeg var meget nervøs for denne kamp og mit bud inden kampen var da også en lige kamp med en spinkel sejr til Randers.

Er dog glad for at jeg tog fejl og at vi står med de 3 point, en sikker sejr og en rigtig flot start på sæsonen.

Dejligt at se, at vi har fået noget fornuft og stabilitet i forsvaret og at man ikke tager de store chancer, som tidligere har kostet et hav af mål imod os.

Samt det ser ud til at vi har lært at en kamp er 90+ min.

Fortjent sejr og fantastisk start på sæsonen :)

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg så desværre ikke kampen i går, så er der nogen der kan sige lidt om hvordan de forskellige spillere gjorde det?
Kan næsten forstå fra de forskellige overskrifter af Duncan var rigtigt god igen :)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja Duncan var rigtig god og med 2 mål (den ene annuleret) den anden scoret med dunken :) og en assist, samt en rigtig god spilstation, var han rigtig god.

Generelt syntes jeg egentligt holdet spillede rigtigt fornuftigt. Ikke nogle der faldt helt ud og igennem.

Dog vil jeg dog give Sylvester ret i at Olsen, er faldet lidt i niveau. Han scorede dog et mål, men ligner lidt en der har det ene ben videre. Pione var også knapt så synlig som hans start på sæsonen, men gjorde det okay. Ellers syntes jeg det så fornuftigt ud over hele linien.
Sly ligner også han er godt på vej, til det gamle gode niveau og Marco gjorde det rigtigt fornuftigt fremme sammen med Duncan og sly.

Julle nogle rigtigt gode dødbolde.

Besvar