Randers FC - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Randers FC - FC Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Starter lige tidligt ud med tråden til næste søndag.

Op til kampen har begge hold kampe i midtugen; Randers i EL ude mod Rubin Kazan torsdag og FCM med en træningskamp hjemme mod Sunderland onsdag. Mon ikke det er turen til Rusland, der er hårdest? En lille fordel til os.

Til gengæld viste Randers gode takter mod FCK (jeg så kun anden halvleg), og de har en solid trup, der kan holde til flere udskiftninger, end vores kan. Derfor ligner det en typisk, tricky Randers-kamp, hvor vi skal håbe på, at Schwartz har en off-day. Autoparken er ikke et let sted at skulle hen.

Får vi Hedinsson at se, og kan vi have Andersson klar?

Badcompany

Re: Randers FC - FC Midtjylland

Indlæg af Badcompany »

Ja det må give en fordel at de skal en tur til Rusland og øvrigt pga deres reducering i Randers er håbet ikke ude endnu. Men det må altså give en fordel for os, vi kan jo bare skifte ud som vi vil mod Sunderland.
Jeg troede også på en klar FCK sejr over Randers idag, men de overrasker godt nok. De er farlige.

Bliver spændende at se med Petter Andersson, kampen imod Sønderjyske viste jo hvor meget han var savnet på midtbanen.

Jeg tipper en svær smal udesejr til os, men en uafgjort kan vi da nemt være tilfredse med.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er sjældent optimist når vi skal på en udebanetur, så som udgangspunkt vil jeg være tilfreds med 1 point.

Omvendt har de hidtige kampe givet mig, ligesom spillerne, så tilstrækkelig med selvtillid at jeg med en Andersson (eller Hedinson) tilbage i stedet for Marco Larsen tør tro på at vi kan hive endnu en sejr hjem. Tager hatten af for Randers hidtil, men synes absolut ikke de er uovervindelige. Jeg tror på det!

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Kan vi forvente at se Duncan med imod Randers?? Eller er han stadig småskadet?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Badcompany skrev:Kan vi forvente at se Duncan med imod Randers?? Eller er han stadig småskadet?
Jeg er ret overbevist om at Duncan nok skal være klar til søndag. Desværre er Petter nok et større spørgsmålstegn.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Jesper BW1100 skrev:
Badcompany skrev:Kan vi forvente at se Duncan med imod Randers?? Eller er han stadig småskadet?
Jeg er ret overbevist om at Duncan nok skal være klar til søndag. Desværre er Petter nok et større spørgsmålstegn.
Okay lyder rigtig godt. Regnede heller ikke med Petter, men var lidt i tvivl om Duncan. Det er jo ikke sådan når man har ham som anfører på holdet.dk, så er det jo lidt vigtigt at han spiller :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Truppen mod Randers FC

1. Jonas Lössl
3. Kolja Afriyie
6. Jesper Lindorff Juelsgård
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
11. Danny Olsen
14. Jakob Haugaard
18. Erik Sviatchenko
19. Marco Larsen
23. Frank Kristensen
26. Patrick Banggaard
27. Pione Sisto
28. André Rømer
32. Kristian Bak Nielsen
33. Paul Onuachu
35. Frederik Møller
38. Isaac Oliseh
40. Musefiu Ashiru
43. Izunna Uzochukwu
44. Sylvester Igboun

Ingen Hedinsson, ingen Andersson.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

...og ingen Fcm Update! Forventeligt.. Men vIlle fandme være rart med en skadesupdate! Nogen som kan bidrage her på graven...

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Duncan will definitely start, the manager said he was more "saved" so that he could play in this game. Sounds like they just didn't want to risk a proper injury to their inform striker.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Er der en venlig sjæl der gider at finde et link til kampen på canal 8 hjemmeside ?
Jeg kan ikke komme der ind på min computer :S ?

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

SteffenO skrev:Er der en venlig sjæl der gider at finde et link til kampen på canal 8 hjemmeside ?
Tænker du et direkte link til deres hjemmeside - http://viaplay.dk/sport/superliga-live/ ... idtjylland eller noget som livetv ru?

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Kongeren82 skrev:
SteffenO skrev:Er der en venlig sjæl der gider at finde et link til kampen på canal 8 hjemmeside ?
Tænker du et direkte link til deres hjemmeside - http://viaplay.dk/sport/superliga-live/ ... idtjylland eller noget som livetv ru?
Et direkte link til der hvor man kan se kampen på canal 8 hjemmeside.
når jeg prøver at gå der ind viser den bare at siden ikke findes, så tænkte på om der var andre der kan komme der ind. kampen koster nemlig kun 50 kr at købe der inde, hvis man skal se den på viaplay skal man give 230 kr. for en mdr. det er lidt meget når det bare er denne kamp jeg skal se på nettet ;P

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

http://www.csports.dk/cmore/?progId=2407056

Det er her jeg plejer at købe enkelt kampe, ved ikke om det virker bedre?

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Kongeren82 skrev:http://www.csports.dk/cmore/?progId=2407056

Det er her jeg plejer at købe enkelt kampe, ved ikke om det virker bedre?
Det virker heller ikke, så må det være noget galt med den her computer eller net forbindelsen.. :S
Men tak for linket ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så er der pause. Det startede søreme flot i 1 halvleg, vi spiller smukt, skaber en masse, og scorer to flotte mål, hvoraf det ene desværre bliver underkendt for offside (den var svær at se). Men omkring 25 minut synes jeg vi begynder at slappe lidt af, vi trækker os tilbage og giver Randers mere plads, og begynder samtidig at spille lange afleveringer. Det kan selvfølgelig sagtens være taktikken, men vi mister vores gode periode og Randers kommer ind i kampen, og så får de desværre udlignet.

Vi skal tilbage til det gode kombinationsspil i anden halvleg, og stå en smule højere, for det bliver let for tilfældigt når vi står så langt tilbage..

Besvar