I overtiden.. Indlæg fra højre i mod bagerste stolpe..Jesper BW1100 skrev:Jeg må indrømme at jeg ikke husker dette indlæg. Hvornår og hvordan?Saemala skrev: Enig i at han spiller stærkt igen i går, MEN ligesom i Århus så er han sgu ved at forære et mål i slutningen af kampen, og nu når du har trukket et par af de andre i karakter for enkle fejl, så burde det indlæg han fuldstændig fejlvurderede til sidst, også trække ned!
Det er ærgeligt han ikke kan holde koncentrationen i 90 min., for så kunne han nemt udvikle sig til en profil på målmandsposten.
Jonas får råbt at det er hans, men i det han bevæger sig i mod siden og mod bolden træder Erik et skridt frem eller tilbage, egentlig for at gøre plads, og Jonas brager ind i ham..
Fejlvurdering og fejlvurdering... Af og til står med og modspiller i vejen for hinanden, og hvis Jonas ikke var braget ind i Erik havde han, efter min vurdering, nok også hevet bolden sikkert ind..
Holdet spiller igen fint de første 70 min, men det er vel ret beset kun to sløjet angrebs præstationer fra GF og FCK det gør, at FCM ikke blev presset mere og dermed øgede risikoen for at indkassere endnu et sent mål..
jeg synes stadig, at holdet mangler at bevise, at de kan kontrollere de tætte kampe helt til sidst og ikke bare stille sig ned og parkere bussen foran Jonas.. Det er de situationerne som skaber nervøsitet i forsvaret og videre ind på holdet..