Fcm - Fck.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm - Fck.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja Aab viste, at det er muligt at slå Fck som så formsvage ud.

Lad os fylde Mch Arena i weekenden og støtte op på den flotte præstation fcm'erne lavede i Aarhus.

Brugeravatar
Kent

Re: Fcm - Fck.

Indlæg af Kent »

Hvis det nu ikke lige var fordi den klub vi skal møde på søndag hed FCK, så ville denne statistik da give grobund til optimisme: http://www.superstats.dk/stilling/fra-t ... 013%2F2014
I de sidste 11 kampe - fra og med vi mødte dem sidst (hvor de kom med 9 sejre i træk) - har FCK kun fået 1 (!) sejr, 6 uafgjorte og 4 nederlag. Det er altså bestemt ikke noget formstærkt hold vi skal møde, og hvis Nicolaj Jørgensen stadig er skadet, bør vi altså have gode muligheder for point.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Identisk trup til morgendagens kamp. Nogle der ved hvorfor Jesper Lauridsen ikke er i truppen? Er han skadet eller er han bare ikke vurderet god nok af Glen? Hvis det er tilfældet er det da noget bekymrende at vi har skrevet en langtidskontrakt med planer om at han skal tage over for Julle

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Strange to see Bak keeping Afriyie out of the RB slot :D I would like to see Afriyie next to Svia again when he's ready.

Lauridsen I think just pushed out the side by other players. No injury I don't think

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber så inderligt, at Fcm får minimum 1 point men gerne 3 point. Vi skal virkelig være oppe i højeste gear fra start.
Ser gerne, at Fck få en chok start med 2 nederlag i streg og hvis det sker, skal de have en sang vi alle kender, til at køre hjem på.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jacobs vil vise, at Fck er mestre, vi skal så bevise, at det var i sidste sæson og ikke denne.
http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-Vi-vil-vise-vi-er-mestre

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fin vejrudsigt, så forhåbentlig mange mennesker på Mch Arena.
http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr ... ng,Danmark

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jaaaaaaaah!

3 fantastiske points igen i dag! Jeg er glad som i glad med glad på :-)

/Cortez

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Flot kamp idag med mange gode individuelle gode præstationer og godt sat op af Glen!
Vores 4 back kæde anført af Erik og bak gør det fantastisk.
Petter er vel suppens bedste pt. Og håber man kan sige nej til det meste og holde ham med tanke på en kontrakt der først udløber midt 2016. Igboun har genfundet sit gamle niveau.
Duncan har tilført en ny demission til vores spil som boldopspils station hvor han nærmest vinder alt, så lad os få gang i målscoringen her og vi har arvtageren for Frank.
Meget positiv start men lad os nu vise stabilitet mod Sønderjyske, Viborg, FCV osv. Før noget vokser ind i himlen:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Der så fyldt ud - hvor mange var mødt op?

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Mazter81 skrev:Der så fyldt ud - hvor mange var mødt op?
87xx så et ganske fint fremmøde, når man tænker på sommerferie.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Badcompany skrev:
Mazter81 skrev:Der så fyldt ud - hvor mange var mødt op?
87xx så et ganske fint fremmøde, når man tænker på sommerferie.
Absolut... Fedt at folk så også fik, hvad de (for de flestes vedkommende) håbede på

Jesper BW1100

Hvilken fantastisk start på sæsonen. 2 kampe og 6 point!
Det var en dejlig dag på stadion i går, hvor vi så et stærkt spillende og godt kæmpende FCM-hold hive 3 fuldt fortjente point i land.
Vores første halvleg er noget af det bedste jeg har set i lang tid fra os. Dejlige sikre pasninger, gode løb for hinanden, individuelle præstationer der ikke overstrålede det sammentømrede spil, men derimod bragte en ekstra dimension. FCK var jo spillet ud af MCH Arena de første 45 minutter.
Andet halvleg var FCK lidt mere med i kampen og vi blev gradvist mere trætte. Men jeg synes egentlig ikke FCK for alvor blev farlige.

Karakterer efter 13-skalaen:

Lössl - 10
2 kampe, 2 cleansheets. Det må siges at være en rigtig god start på sæsonen for Lössl. I går var han endnu bedre end ude i Århus. Han er sikker i luften og kommunikationen med forsvaret virker rigtig god. Samtidig krydrer han det med et par rigtig fine redninger. Stærk kamp af Lössl.

Bak - 9
Utrolig meget med fremme i det offensive, hvor han virkelig byder sig til. Spiller også en god kamp defensivt, hvor han især til slut er en vigtig brik i vores afvisning af FCKs pres. Dog trækker hans store fejl i starten af kampen, hvor han forærer en fri chance væk, lidt ned.

Sviatchenko - 11
Han var et decideret bæst i duellerne i går. Jeg tror jeg så én duel (mod Vetokele) i hele kampen som Sviatchenko tabte. Ellers var han FCK'erne fuldstændig overlegen. Virker til virkelig at have fundet ind i rollen som den rutinerede og dirigerende midtstopper i vores duo dernede. Stor stor kamp af Erik. Min MOM.

Banggaard - 9
Sammen med Sviatchenko udgør han endnu engang en rigtig stærk stopperduo, der holder buret rent. Han gør ikke tingene sværere end de er, og han virker utrolig rolig hans unge alder taget i betragtning. Skiller sig også fornuftigt at med bolden fremad banen.
Når han får noget mere erfaring og lidt flere muskler bygget på tror jeg vi har os endnu en guldfugl til det centrale forsvar.
Er tæt på et 10-tal i går, men lidt fumleri i første halvleg og en halvskidt clearing i anden halvleg der resulterer i et unødvendigt hjørnespark i en presset periode gør at han må "nøjes" med et stort 9-tal.

Juelsgaard - 8
Den "svagest" spillende i bagkæden i går, hvis man kan snakke om en sådan efter præstationen i går.
Har fuldstændig styr på det defensivt, hvor Bolanos var komplet anonym.
Er dog ikke så meget med offensivt som vi er vant til at se, og det var Bak der brændte igennem som vores mest offensive back i går.

Izunna - 10
Stærk præstation som oprydder på midten igår. Han kommer i vejen for alt og er også stærk i pasningerne fremad banen. Virker til at have fundet en rigtig god form i år, hvilket er en fornøjelse!

Pione - 9
Drev gæk med en rundtosset Bengtsson i første halvleg i en sådan grad at jeg tror Bengtsson ville løbe rundt på MCH Arena endnu, hvis hans holdkammerater ikke havde slæbt ham med ind efter kampen.
Virker i overdådigt spillehumør, og det er en fornøjelse at se en 18-årig gut gå så uimponeret til tingene.
Lidt mere koldblodighed i afgørende situationer i går kunne have medført nogle store chancer til os, hvilket er det der afholder ham fra et 10-tal. Der er dog ingen tvivl om at vi her har en kommende guldfugl!

Danny - 9
Rigtig stærk præstation af Danny i går, som var en del af den midtbane der totalt overstrålede FCKs flok af boldflyttere centralt i går. Ser ud til at befinde sig rigtig godt centralt og virker utrolig moden i hans spil. Det lave bundniveau vi så for et par år siden har vi efterhånden ikke set længe. Hvor er det drønærgerligt at vi ikke har råd til at beholde ham, når han ligner en mand der endelig er brændt igennem som Superligaprofil. Der må sidde en glad Brian Steen i Århus og glæde sig over denne handel.

Petter - 11
Den mand er den bedste spiller der har betrådt den fine grønsvær i Herning siden Zidans tryllerier for år tilbage betagede en hel region (Uden sammenligning i øvrigt. Petter er leder og teamplayer, mens Zidan var åbenlys individualist med de fordele og ulemper det førte med sig).
Igen i går ser vi prøver på de kvaliteter som, i mine øjne, gør Petter til den, med afstand bedste CM i ligaen, og vel sagtens den bedste spiller i Suppen pt.
Hans løbepensum, dynamik både offensivt og defensivt, hans blik for medspillerne og de farlige dybdeløb samt kølighed i afslutningssituationer, som ved målet i går, er noget helt ekstraordinært.
Hans vigtighed for vores hold kan ikke undervurderes. Jeg sover ikke roligt før vinduet er smækket i og Petter fortsat er ulv!

Duncan - 9
Stærkt præstation af Duncan i går. Assisterer ved Petters mål og fungerer perfekt som opspilsstation. Virker utrolig fit, og arbejder stenhårdt. Når han forhåbentlig begynder at banke bolde i kassen her inden længe vil det giver minder tilbage til Franks storhedstid!

Marco, Frederik og Kolja - UB

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Jesper BW1100 skrev:Lössl - 10
2 kampe, 2 cleansheets. Det må siges at være en rigtig god start på sæsonen for Lössl. I går var han endnu bedre end ude i Århus. Han er sikker i luften og kommunikationen med forsvaret virker rigtig god. Samtidig krydrer han det med et par rigtig fine redninger. Stærk kamp af Lössl.
Enig i at han spiller stærkt igen i går, MEN ligesom i Århus så er han sgu ved at forære et mål i slutningen af kampen, og nu når du har trukket et par af de andre i karakter for enkle fejl, så burde det indlæg han fuldstændig fejlvurderede til sidst, også trække ned!
Det er ærgeligt han ikke kan holde koncentrationen i 90 min., for så kunne han nemt udvikle sig til en profil på målmandsposten.

Jesper BW1100

Saemala skrev: Enig i at han spiller stærkt igen i går, MEN ligesom i Århus så er han sgu ved at forære et mål i slutningen af kampen, og nu når du har trukket et par af de andre i karakter for enkle fejl, så burde det indlæg han fuldstændig fejlvurderede til sidst, også trække ned!
Det er ærgeligt han ikke kan holde koncentrationen i 90 min., for så kunne han nemt udvikle sig til en profil på målmandsposten.
Jeg må indrømme at jeg ikke husker dette indlæg. Hvornår og hvordan?

Besvar