Fcm - Randers Fc

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Fcm - Randers Fc

Indlæg af tatoo »

Kent skrev:Dejligt med sejren på en dag, hvor tingene ikke fungerede optimalt.

Jeg synes dog, der er en del ting, som er bekymrende. For det første, at Tim er blevet skadet. Sandsynligvis betyder det, at han misser EL-kvalen og vores bredde i angrebet er væk. Det lægger et stort pres på Duncan, hvilket nok er lige vel hurtigt.
For det andet er det bekymrende, at vi i den grad overlader initiativet til Randers i anden halvleg. De skaber godt nok ikke det store, men det er som om vi mister 10% i aggressivitet på midten i anden halvleg, og det betyder, at Randers sætter sig på kampen. Vi skulle gerne blive bedre til at kontrollere kampen, og forsvare os med bolden, i stedet for at give initiativet væk. Desuden er der passager i slutningen, hvor vi ikke spiller intelligent nok, men i stedet er med til at stresse os selv, ved at smide bolden væk. Det er desværre et mønster, som vi har set flere gange allerede.
Sidst er det bekymrende, at vi ikke er i stand til at holde nullet og igen giver et mål væk på en personlig fejl. Det koster ikke i dag, men det vil det komme til senere på sæsonen. Lad os nu få lukket af og elimineret de dumme fejl.

Forhåbentlig lærer vi en del af dagens kamp, så vi er klar til de to næste svære udekampe, hvor vi gerne skal undgå nederlag. Sejren er med til at give selvtillid og Duncan og Petter fik nogle minutter i benene.

Enig langt henad vejen. Det vigtigste idag var i alle tilfælde de 3 point. Synes også at vi mister lidt aggressivitet i 2 halvleg. Vi er ikke gode til holde tæt bagude, og det er efterhånden kun et spørgsmål om hvornår modstanderen scorer, og ikke om de scorer.

Vi lukker et mål ind idag, og jeg må igen sige at jeg ikke altid er glad for Løssl. Jeg synes at den form for "arrogance" han viser mange gange idag kommer til udtryk ved målet. Enhver anden var da kommet flyvende, og så havde han måske taget den.

Men de 3 pinde kan ingen tage fra os.

Toger

Indlæg af Toger »

tatoo skrev:Vi lukker et mål ind idag, og jeg må igen sige at jeg ikke altid er glad for Løssl. Jeg synes at den form for "arrogance" han viser mange gange idag kommer til udtryk ved målet. Enhver anden var da kommet flyvende, og så havde han måske taget den.
Enig at han ikke så så heldig ud ved målet, og isär frisparket som han tog ude fra sit höjre hjörne og närmest loppede over angriberen (der jo stod foran et tomt mål) hen til Erik S. ville have fået Drillo helt op i det röde felt. Vi andre nöjes med at undrer os over hovmodet, samtidig som det jo ser er ret sjovt at törre modstanderne på den arrogante måde - så länge det går godt.

Kampen i dag viste i övrigt forskellen på en målmand der er god og dårlig med födderne. Lössls udspark lå så godt som altid på en medspiller, der tilmed vandt duellen i de fleste tilfälde. Randers' målmand sendte konsekvent bolden ud over siden eller afleverede til os. Helt dumt så det ud mod slutningen, hvor de skulle presse på med mange mand fremme, men hvor bolden flere gange faldt ned på midten til vores folk, og når det endelig kom frem til en angriber vandt vores forsvar närmest alle dueller.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dejlig sejr i dag, og flot debut til Duncan som jeg synes gjorde det rigtig godt, han fyldte meget oppe foran og Randers mandsopdækkede ham konstant, hvilket skabte plads. Petter Andersson kom også godt fra land med glimt af regulær klasse, en meget dirigerende spiller.
Synes også vi overlader for meget til Randers i anden halvleg, men lad os nu se om de her sejre ikke giver selvtillid så det bliver bedre.

Billederne fra dagens kamp kan ses i BWs galleri, eller via dette link: http://www.black-wolves.com/galleri/cat ... rs-fc.html - samt selvfølgelig FCMfoto.dk facebookgruppe.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sikke stille der er herinde når vi vinder :shock:

Der er kommet nogle skader til, Bak, Rilwan og Tim. Lidt om de to første her: http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... n=newsfeed

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ravnen skrev:Sikke stille der er herinde når vi vinder :shock:

Der er kommet nogle skader til, Bak, Rilwan og Tim. Lidt om de to første her: http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... n=newsfeed
Det er fordi FCMREAL ikke kommenterer på spillet når vi vinder ;)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nååja :mrgreen:

Sjovt at se hvordan Randers ofrede meget energi på at markere Duncan

Billede

Billede

Billede

Billede

Men når han får flere indlæg, som her, så er det nok også en ret god ide at stå tæt på ham...

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nå man kan åbenbart ikke vise billeder i forumet?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Ravnen skrev:Nå man kan åbenbart ikke vise billeder i forumet?
Det er måske en sideeffekt af nedbruddet.

Billede

Edit: Det virker da her.

Brugeravatar
Administrator

Ravnen skrev:Nå man kan åbenbart ikke vise billeder i forumet?
Du har brugt de forkerte links til billederne. Dine links henviser til galleriet, og ikke de enkelte billeder.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tak for svaret. I det gamle forum kunne jeg vælge img billedelink /img og dermed blot henvise til en placering, hvorefter billedet var synligt.

Brugeravatar
Administrator

Ravnen skrev:Tak for svaret. I det gamle forum kunne jeg vælge img billedelink /img og dermed blot henvise til en placering, hvorefter billedet var synligt.
Du skulle vel stadigvæk henvise til det enkelte billedes placering?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nååå nu er jeg med, sorry!
Forstår ikke helt hvordan jeg lavede den fejl, kopierede den enkle billedes billedelink hmm :roll:

Besvar