Kent skrev:Dejligt med sejren på en dag, hvor tingene ikke fungerede optimalt.
Jeg synes dog, der er en del ting, som er bekymrende. For det første, at Tim er blevet skadet. Sandsynligvis betyder det, at han misser EL-kvalen og vores bredde i angrebet er væk. Det lægger et stort pres på Duncan, hvilket nok er lige vel hurtigt.
For det andet er det bekymrende, at vi i den grad overlader initiativet til Randers i anden halvleg. De skaber godt nok ikke det store, men det er som om vi mister 10% i aggressivitet på midten i anden halvleg, og det betyder, at Randers sætter sig på kampen. Vi skulle gerne blive bedre til at kontrollere kampen, og forsvare os med bolden, i stedet for at give initiativet væk. Desuden er der passager i slutningen, hvor vi ikke spiller intelligent nok, men i stedet er med til at stresse os selv, ved at smide bolden væk. Det er desværre et mønster, som vi har set flere gange allerede.
Sidst er det bekymrende, at vi ikke er i stand til at holde nullet og igen giver et mål væk på en personlig fejl. Det koster ikke i dag, men det vil det komme til senere på sæsonen. Lad os nu få lukket af og elimineret de dumme fejl.
Forhåbentlig lærer vi en del af dagens kamp, så vi er klar til de to næste svære udekampe, hvor vi gerne skal undgå nederlag. Sejren er med til at give selvtillid og Duncan og Petter fik nogle minutter i benene.
Enig langt henad vejen. Det vigtigste idag var i alle tilfælde de 3 point. Synes også at vi mister lidt aggressivitet i 2 halvleg. Vi er ikke gode til holde tæt bagude, og det er efterhånden kun et spørgsmål om hvornår modstanderen scorer, og ikke om de scorer.
Vi lukker et mål ind idag, og jeg må igen sige at jeg ikke altid er glad for Løssl. Jeg synes at den form for "arrogance" han viser mange gange idag kommer til udtryk ved målet. Enhver anden var da kommet flyvende, og så havde han måske taget den.
Men de 3 pinde kan ingen tage fra os.