Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby
Til venlig info har jeg siden 2000 ikke mistet en eneste FCM hjemmekamp... Faxe, SAS Ding, Dong eller UEFA ohn jeg har været til ca. 50 % af alle udekampe inkl. alle UEFA udekampe.... så come on mand...
-
Klaus Videbæk
Selvom det på ingen måde har indflydelse på hverken kampe eller resultet så finder jeg det også meget irriterende at man gang på gang skal høre på kommentatorere der holder med enten brøndby eller fck.
Svend Gers er ikke eneste eksempel!
Sæt dig ned og hør P3-sporten i radioen eller se kampene på tv3. Billedet er ikke meget anderledes. Det er ikke svært at høre hvem de holder med. Og jubelråbene har efter brøndby/fck-scoringer er da frem for alt træls at høre på og desuden kan det da ikke undgå at smite af på nogle af lytterne!
Svend Gers er ikke eneste eksempel!
Sæt dig ned og hør P3-sporten i radioen eller se kampene på tv3. Billedet er ikke meget anderledes. Det er ikke svært at høre hvem de holder med. Og jubelråbene har efter brøndby/fck-scoringer er da frem for alt træls at høre på og desuden kan det da ikke undgå at smite af på nogle af lytterne!
-
Ravnen
Re: Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby (OT > Signatur)
Halkjær skrev:
-------------------------------------------------------
> Holdt pepe!
>
> --------------------------------------------------
> ---------------------ARTHUR: I am your king!
> WOMAN: Well, I didn't vote for you.
> ARTHUR: You don't vote for kings.
> WOMAN: Well, how did you become king then?
> ARTHUR: The Lady of the Lake,...
> ...her arm clad in the purest shimmering
> samite, held aloft Excalibur from
> the bosom of the water signifying by Divine
> Providence that I, Arthur, was
> to carry Excalibur.
> That is why I am your king!
> DENNIS: Listen, strange women lying in ponds
> distributing swords is no basis
> for a system of government. Supreme executive
> power derives from a mandate
> from the masses, not from some farcical
> aquatic ceremony.
> ARTHUR: Be quiet!
> DENNIS: Well, but you can't expect to wield
> supreme executive power just
> 'cause some watery tart threw a sword at you!
> ARTHUR: Shut up!
> DENNIS: I mean, if I went 'round saying I was an
> emperor just because some
> moistened bint had lobbed a scimitar at me,
> they'd put me away!
> ARTHUR: Shut up, will you. Shut up!
Den signatur er altså aaaalt for lang. Normalt er det god skik at holde sig til en linie i sin signatur. Og ihverfald klart lade det fremgå hvor indlæg slutter og signatur starter, fx. med en underskrift før signaturen.
> Holdt pepe!
>
> ---------------------ARTHUR: I am your king!
> WOMAN: Well, I didn't vote for you.
> ARTHUR: You don't vote for kings.
> WOMAN: Well, how did you become king then?
> ARTHUR: The Lady of the Lake,...
> ...her arm clad in the purest shimmering
> samite, held aloft Excalibur from
> the bosom of the water signifying by Divine
> Providence that I, Arthur, was
> to carry Excalibur.
> That is why I am your king!
> DENNIS: Listen, strange women lying in ponds
> distributing swords is no basis
> for a system of government. Supreme executive
> power derives from a mandate
> from the masses, not from some farcical
> aquatic ceremony.
> ARTHUR: Be quiet!
> DENNIS: Well, but you can't expect to wield
> supreme executive power just
> 'cause some watery tart threw a sword at you!
> ARTHUR: Shut up!
> DENNIS: I mean, if I went 'round saying I was an
> emperor just because some
> moistened bint had lobbed a scimitar at me,
> they'd put me away!
> ARTHUR: Shut up, will you. Shut up!
Den signatur er altså aaaalt for lang. Normalt er det god skik at holde sig til en linie i sin signatur. Og ihverfald klart lade det fremgå hvor indlæg slutter og signatur starter, fx. med en underskrift før signaturen.
-
Klauzito
BW 309 skrev:
> ...er dernogen som helst der er overrasket ?? Det
> vil næsten svarer til at Fisker siger : Jeg hader
> FCM, eller en konfirmand i dowmtown Viborg siger :
> Jeg hader FCV ....tja...
Eller at Erik Rasmusssen siger at BIF er hans klub!!!
> ...er dernogen som helst der er overrasket ?? Det
> vil næsten svarer til at Fisker siger : Jeg hader
> FCM, eller en konfirmand i dowmtown Viborg siger :
> Jeg hader FCV ....tja...
Eller at Erik Rasmusssen siger at BIF er hans klub!!!
-
Jesper - BW415
Nu har jeg et eller andet sted en drøm om at blive sportsjournalist og jeg vil da ha helt ualmindelig svært ved at forholde mig fuldstændig passiv/neutral når FCM går amok i målrus - sådan er det selvf for alle - også selvom man arbejder for P3 eller Viasat...
/Jesper
/Jesper
-
Nicolai Kammersgaard
Jesper - BW#415 skrev:
> Nu har jeg et eller andet sted en drøm om at blive
> sportsjournalist og jeg vil da ha helt ualmindelig
> svært ved at forholde mig fuldstændig
> passiv/neutral når FCM går amok i målrus - sådan
> er det selvf for alle - også selvom man arbejder
> for P3 eller Viasat...
>
> /Jesper
Nej men så kunne du jo bare bede om at få en anden kamp. Jeg har sku ikke noget imod at hører på Gehrs, men derimod Michael Schæfer. Han kan overhovedet ikke styre sine følelser for Brøndby og FCK, sådan en mand burde nok bede om at få nogle jyske opgør at kommentere fordi ellers kan han da ikke finde ud af at forblive neutral.
Nicolai Kammersgaard
> Nu har jeg et eller andet sted en drøm om at blive
> sportsjournalist og jeg vil da ha helt ualmindelig
> svært ved at forholde mig fuldstændig
> passiv/neutral når FCM går amok i målrus - sådan
> er det selvf for alle - også selvom man arbejder
> for P3 eller Viasat...
>
> /Jesper
Nej men så kunne du jo bare bede om at få en anden kamp. Jeg har sku ikke noget imod at hører på Gehrs, men derimod Michael Schæfer. Han kan overhovedet ikke styre sine følelser for Brøndby og FCK, sådan en mand burde nok bede om at få nogle jyske opgør at kommentere fordi ellers kan han da ikke finde ud af at forblive neutral.
Nicolai Kammersgaard
-
Klauzito
Tjah jeg husker da et par kampe hvor Schäfer er ved at geare fuldstændig over af begejstring for FCM.
Men nu er Schäfer altså en der kører helt op og hvis han kommenterer flest kampe med BIF og FCK og BIF og FCK vinder flest kampe, så er der jo altså en stor risiko for at hans begejstring flyder ud på disse hold.
Iøvrigt synes jeg dit indlæg set ift andres meninger lidt viser hvor meget folk er uenig om kommentatorer osv, for jeg har hørt og set mange ytre at Schäfer er FCKer med hud og hår og det altid skinner igennem i TV kampene og han derfor selvfølgelig ikke kan lide BIF!
Men nu er Schäfer altså en der kører helt op og hvis han kommenterer flest kampe med BIF og FCK og BIF og FCK vinder flest kampe, så er der jo altså en stor risiko for at hans begejstring flyder ud på disse hold.
Iøvrigt synes jeg dit indlæg set ift andres meninger lidt viser hvor meget folk er uenig om kommentatorer osv, for jeg har hørt og set mange ytre at Schäfer er FCKer med hud og hår og det altid skinner igennem i TV kampene og han derfor selvfølgelig ikke kan lide BIF!
-
YahooSeeker [Bot]
Så kan jeg virkelig ikke se problemet med kommentatoren, hvis du aldrig hører ham... 
-
Klauzito
BW 309 skrev:
> Hvis du vil have subjektive kommentatorer så fint
> for mig men så kald det ikke for danmarks national
> kommentator og lad være med at holde testemonial
> for ham. Kald det for det som det er : Fanzone
> !!!
>
> Ikke sandt lille ven..
Først vil jeg sige at du har en meget nedladende måde at tiltale folk på!!!
Kommenter det de skriver og ikke personerne!
Derudover fatter jeg ikke hvad det betyder hvad folk kalder ham???
At Viasat holder Testamonial for ham og kalder ham Danmarks nationalkommentator er vel deres valg, en måde at hylde en kommentator som mange mener er den største
Derefter er det bare sådan at BIF er danmarks førende klub på alle måder næsten. Så det er vel ikke så mærkeligt at der er mere positivt at sige om BIF end om mange andre klubber??
Hvem synes du f eks fortjener mest ros, BIF eller Herfølge, FCN, AGF, VFF og RFC???
> Hvis du vil have subjektive kommentatorer så fint
> for mig men så kald det ikke for danmarks national
> kommentator og lad være med at holde testemonial
> for ham. Kald det for det som det er : Fanzone
> !!!
>
> Ikke sandt lille ven..
Først vil jeg sige at du har en meget nedladende måde at tiltale folk på!!!
Kommenter det de skriver og ikke personerne!
Derudover fatter jeg ikke hvad det betyder hvad folk kalder ham???
At Viasat holder Testamonial for ham og kalder ham Danmarks nationalkommentator er vel deres valg, en måde at hylde en kommentator som mange mener er den største
Derefter er det bare sådan at BIF er danmarks førende klub på alle måder næsten. Så det er vel ikke så mærkeligt at der er mere positivt at sige om BIF end om mange andre klubber??
Hvem synes du f eks fortjener mest ros, BIF eller Herfølge, FCN, AGF, VFF og RFC???
-
YahooSeeker [Bot]
Med fare for retsforfølgelse, efter bølgerne er gået højt i andre tråde, så vil den lille ven alligevel tage til genmæle her.
For det første er jeg overrasket over (i den anden tråd) at blive mindet om hvem du er, ud fra hvad du hed på den gamle grav, og bare rolig, jeg skal nok lade være med at skrive dit navn.
Men det overraskede mig alligevel, da jeg havde skudt dig til et stykke under en stemmeberretiget alder ud fra dine udsagn om Svend Gehrs, vigtigheden af hvem han holder med og din argumentation vedrørende dette. Men fair nok at du synes det er katastrofalt at manden har haft en interesse for fodbold og dermed også naturligt haft en favorit. Jeg synes han har gjort det godt, og med de mange udsagn om at Schäfer det ene øjeblik er FCK og BIF fan og det næste hader BIF og så hader FCK, så tror jeg ærlig talt at de ideer og problemerne på baggrund af det opstår hos snævertsynede fans og ikke fordi kommentatorerne reelt gør det skidt. Schäfer er ved gud irriterende overgearet til kampe, men han råber sgu op uanset hvem der scorer. FCK og BIF vises meget og scorer ofte, så det tror jeg er den overvejende årsag til, at folk tror at de både udenfor banen men også som kommentatorer favoriserer holdene.
Du siger at jeg vil have subjektive kommentatorer, og beskyldte vist også mig for at lægge ord i munden på dig tidligere. 1-1 står det vist nu...
Jeg _vil_ ikke have subjektive kommentatorer, men jeg _vil_ have kommentatorer der brænder for fodbold. Svend Gehrs får ikke sin testimonial for godt arbejde på Randers stadion til superliga-kampe. Han får den for sine præstationer som kommentator ved landskampe, og der er det forhåbentligt iorden med dig at han er subjektiv og ikke forsøger at være neutral mens vi basker Sovjetunionen 4-2 på grundlovsdag? Han har været en af de bedste kommentatorer, og nogle citater går over i historien. Det synes jeg det er fint at hylde ham for.
Nå, men nu til det vigtigste ved dit indlæg. Min overvægt...
Du er vist ikke helt lav selv, men du har nok alligevel et stykke til de 2 meter. Og at du har lidt runde kinder, til trods for at du ikke vejer så meget som mig, er ikke ensbetydende med at jeg så er overvægtig. Det kan godt være jeg kan blive betegnet overvægtig med tiden, når sporten går ned, og øllerne bliver flere. Det er faktisk også overvejende sandsynligt med min madglæde. Udover den obligatoriske ølmave (der ikke udgør 25 kg, hvis der skulle være tvivl) er det mere ved det, der er over navlen og op til hagen, at du skal finde min "overvægt". Det leder mig igen hen til at det med lille ven måske er lidt dumt at blive ved med at sige... Åhh nej, kommer der nu et nyt sagsanlæg? Slap af, det var ikke en trussel om vold, jeg er ikke så dum som ham der ringede fra bussen, jeg er faktisk meget rar...
Jeg kører bare det lille ordspil videre...
Men du skal måske overveje dine kommentarer, hvis du også snakker sådan når du ikke gemmer dig bag en computer. Det er ikke sikkert at alle der er så meget større end dig, blot smiler som mig, når du kalder dem overvægtige... Men jeg antager at dit ønske om anonymitet skal tages som et tegn på, at du helst vil være fri for at blive forbundet med udtalelserne, når du ikke længere kan gemme dig bag skærmen. Og fred være med det. Men forvent ikke at du på et debatforum kan tale nedladende eller bedrevidende for at vinde diskussionen. Du må have argumenter på bordet, så overlader vi vurderingen af min evt. overvægt og vurderingen af Peter Ross evt. tåbelighed til folk der rent faktisk har forstand på de emner...
Att. Peter Ross: Det var da et grumt billede af mig du fandt frem i den anden tråd, jeg ligner jo en idiot med den skull wrap på. Du skulle have vist nedenstående i stedet. Der sidder jeg sammen med de sløje damer, jeg på grund af min overvægt må nøjes med...
http://tomahawks.dk.web23.wannafind.dk/ ... rge/42.jpg
For det første er jeg overrasket over (i den anden tråd) at blive mindet om hvem du er, ud fra hvad du hed på den gamle grav, og bare rolig, jeg skal nok lade være med at skrive dit navn.
Men det overraskede mig alligevel, da jeg havde skudt dig til et stykke under en stemmeberretiget alder ud fra dine udsagn om Svend Gehrs, vigtigheden af hvem han holder med og din argumentation vedrørende dette. Men fair nok at du synes det er katastrofalt at manden har haft en interesse for fodbold og dermed også naturligt haft en favorit. Jeg synes han har gjort det godt, og med de mange udsagn om at Schäfer det ene øjeblik er FCK og BIF fan og det næste hader BIF og så hader FCK, så tror jeg ærlig talt at de ideer og problemerne på baggrund af det opstår hos snævertsynede fans og ikke fordi kommentatorerne reelt gør det skidt. Schäfer er ved gud irriterende overgearet til kampe, men han råber sgu op uanset hvem der scorer. FCK og BIF vises meget og scorer ofte, så det tror jeg er den overvejende årsag til, at folk tror at de både udenfor banen men også som kommentatorer favoriserer holdene.
Du siger at jeg vil have subjektive kommentatorer, og beskyldte vist også mig for at lægge ord i munden på dig tidligere. 1-1 står det vist nu...
Jeg _vil_ ikke have subjektive kommentatorer, men jeg _vil_ have kommentatorer der brænder for fodbold. Svend Gehrs får ikke sin testimonial for godt arbejde på Randers stadion til superliga-kampe. Han får den for sine præstationer som kommentator ved landskampe, og der er det forhåbentligt iorden med dig at han er subjektiv og ikke forsøger at være neutral mens vi basker Sovjetunionen 4-2 på grundlovsdag? Han har været en af de bedste kommentatorer, og nogle citater går over i historien. Det synes jeg det er fint at hylde ham for.
Nå, men nu til det vigtigste ved dit indlæg. Min overvægt...
Du er vist ikke helt lav selv, men du har nok alligevel et stykke til de 2 meter. Og at du har lidt runde kinder, til trods for at du ikke vejer så meget som mig, er ikke ensbetydende med at jeg så er overvægtig. Det kan godt være jeg kan blive betegnet overvægtig med tiden, når sporten går ned, og øllerne bliver flere. Det er faktisk også overvejende sandsynligt med min madglæde. Udover den obligatoriske ølmave (der ikke udgør 25 kg, hvis der skulle være tvivl) er det mere ved det, der er over navlen og op til hagen, at du skal finde min "overvægt". Det leder mig igen hen til at det med lille ven måske er lidt dumt at blive ved med at sige... Åhh nej, kommer der nu et nyt sagsanlæg? Slap af, det var ikke en trussel om vold, jeg er ikke så dum som ham der ringede fra bussen, jeg er faktisk meget rar...
Men du skal måske overveje dine kommentarer, hvis du også snakker sådan når du ikke gemmer dig bag en computer. Det er ikke sikkert at alle der er så meget større end dig, blot smiler som mig, når du kalder dem overvægtige... Men jeg antager at dit ønske om anonymitet skal tages som et tegn på, at du helst vil være fri for at blive forbundet med udtalelserne, når du ikke længere kan gemme dig bag skærmen. Og fred være med det. Men forvent ikke at du på et debatforum kan tale nedladende eller bedrevidende for at vinde diskussionen. Du må have argumenter på bordet, så overlader vi vurderingen af min evt. overvægt og vurderingen af Peter Ross evt. tåbelighed til folk der rent faktisk har forstand på de emner...
Att. Peter Ross: Det var da et grumt billede af mig du fandt frem i den anden tråd, jeg ligner jo en idiot med den skull wrap på. Du skulle have vist nedenstående i stedet. Der sidder jeg sammen med de sløje damer, jeg på grund af min overvægt må nøjes med...
http://tomahawks.dk.web23.wannafind.dk/ ... rge/42.jpg