Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

...er dernogen som helst der er overrasket ?? Det vil næsten svarer til at Fisker siger : Jeg hader FCM, eller en konfirmand i dowmtown Viborg siger : Jeg hader FCV ....tja...

Åh ja : Kilde One side....
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 1. jul 2005, 17:41, rettet i alt 1 gang.

Allan B.

Re: Svend Gehrs - Jeg holder med Brøndby

Indlæg af Allan B. »

-------------------------------------------------------
> ...er dernogen som helst der er overrasket ?? Det
> vil næsten svarer til at Fisker siger : Jeg hader
> FCM, eller en konfirmand i dowmtown Viborg siger :
> Jeg hader FCV ....tja...
>
- eller til en FCMer, der føler sig forfulgt af dommere og journalister?

Sålænge de arbejder professionelt og ikke lader det skinne igennem har jeg ingen problemer med det. - Nu er manden forresten også pensionist og bor 10 minutter fra Brøndby Stadion, så lad ham dog nyde sin frihed.

YahooSeeker [Bot]

"Sålænge de arbejder professionelt og ikke lader det skinne igennem".... Den lader vi lige stå et øjeblik, og så vil jeg iøvrigt gerne hører om du overhovedet har set og hørt ham i action !!! Jeg syntes dette års pokalfinale et et skræmmende godt eksempel på hvordan det IKKE skal gøres...

YahooSeeker [Bot]

Hvor er det da lige meget...

Taber vi kampen, hvis kommentatoren er lidt mere begejstret for det ene hold? Vil du have Gunnar nu indlevelses-niveau, fordi dem der kommenterer ikke må interessere sig for sport overhovedet, for så er man sikker på de ikke har en favorit?

YahooSeeker [Bot]

Pis, vi tabte fordi kommentatoren ikke overroste FCM...

Jeg synes det er så pinligt når FCM fans (eller øvrige for den sags skyld) er så farvede og enøjede, og samtidig fokuserer helt vildt på ting, der bare er ligegyldige...

Vi har lige haft den bedste sæson nogensinde, men lad os da for guds skyld være forargede over at en pensionist der bor ude på vestegnen holder med Brøndby. For havde han ikke gjort det havde vores sæson været så meget bedre... Eller...

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Ja det får heller ikke mit pis i kog, at Gehrs har sine præferencer. I øvrigt er han da mand nok til at indrømme det. Så ved man i det mindste hvor han står, hvis man skulle være i tvivl.

BW # 163
- der stadig jubler !

YahooSeeker [Bot]

Jeg mener ikke vi tabte noget som helst på banen pga kommentatoren, og det mener jeg heller ikke du kan påvise !!!

Det eneste jeg vil påvise er såmænd det vi er nogen stykker der længe har troet, men som nu er bevist......

Kom ind i kampen, jeg tror det er dig der har tabt sutten min lille ven...

YahooSeeker [Bot]

Igen.... jeg har IKKE..IKKE på noget tidspunkt sagt vi tabte kampen pga kommentatoren så drop det pjat.

Jeg vil gerne have indlevelse fra kommentatoren men det skal gælde begge veje og vil du have enøjet kommentatorer som skal det gælde begge veje...

Igen, læs nu lige havd jeg skriver INDEN du lægger mig ord i munden lille ven...

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

BW 309 skrev:
-------------------------------------------------------
> "Sålænge de arbejder professionelt og ikke lader
> det skinne igennem".... Den lader vi lige stå et
> øjeblik, og så vil jeg iøvrigt gerne hører om du
> overhovedet har set og hørt ham i action !!! Jeg
> syntes dette års pokalfinale et et skræmmende godt
> eksempel på hvordan det IKKE skal gøres...

Jeg har kun hørt refereret, at Michael Schäfer gik helt amok, da Brøndby scorede i overtiden. Og han er rent faktisk heller ikke min kop te.- Bortset fra det mener jeg Svend Gehrs har udført et godt og seriøst arbejde i sin tid som kommentator.

YahooSeeker [Bot]

Jeg påstår da netop ikke at vi tabte pga. kommentatoren.

Og jeg kan ikke helt forstå hvorfor det har været vigtigt "for nogle stykker" at få bevist at han er fan af Brøndby, når det er hamrende ligegyldigt hvem han er fan af...

YahooSeeker [Bot]

Lille ven. Du aner vist ikke hvem du har fat i... :-D

Men stadigvæk, uanset at jeg måske trækker linien lidt op, for at tvinge dig i aktion, så har det tydeligvis ikke båret frugt, men blot medført at du spiller smart...

Hvis du nu prøver at lade være med at skrive lille ven til en mand på 2 meter og 115 kg, og i stedet ser på det han skriver og prøver at få dig til at tage stilling til, så kan vi måske få svar på følgende:

Hvad betyder det at han holder med BIF?

Hvorfor er det ikke rart at han er ærlig om det?

Hvad ændrer det at du nu ved det?

YahooSeeker [Bot]

Stop her! Gå på stadion, så slipper i for kommentatorer. :-)

Hoffmann/onside ses også bedst uden lyd.:-)

YahooSeeker [Bot]

Nej og det gør jeg heller ikke. Ta lige at læse mit indlæg igennem så dit indlæg og så lad være med at sende det... Nej det er ikke ligegyldigt...

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Holdt pepe!

YahooSeeker [Bot]

At du er overvægtig gør dig ikke stor !! så i min verden vil du være lille ven, hvorfor ved du vel selv godt...

Hvis du vil have subjektive kommentatorer så fint for mig men så kald det ikke for danmarks national kommentator og lad være med at holde testemonial for ham. Kald det for det som det er : Fanzone !!!

Ikke sandt lille ven..

Besvar