Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Indlæg af Acebone »

Jeg er så småt ved at affinde mig med, at vi henter Tim Janssen. Der er efterhånden så mange ting, der peger på det skifte. Esbjerg skal afhænde nogen for at få luft i et mindre budget, Janssens karriere ville ikke have godt af 1. division, og FCM mangler en angriber. Han er en angriber, der har vist, at han kan score mål i Superligaen.

Jeg håber bare, Janssen tropper op med gejst og positiv attitude, så skal det nok gå. Alle omkring klubben må gøre en indsats for, at han har det godt, for Tim Janssens første sæson i Esbjerg var jo rigtig god - der fik han tilliden til at gøre de ting, han er god til.

Danne

Indlæg af Danne »

Acebone:

Kan se du håbede lidt på Priske som assistenttræner, er det bare det ønske, eller ved du noget? ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Danne skrev:Acebone:

Kan se du håbede lidt på Priske som assistenttræner, er det bare det ønske, eller ved du noget? ;)
http://www.bold.dk/nyt/Medie-Priske-ska ... iddersholm

Danne

Indlæg af Danne »

Tak for link, den nyhed havde jeg ikke set. Spændende hvis Priske kommer tilbage!

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

Priske kommer tilbage..

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

FCM Thomsen skrev:Priske kommer tilbage..
Hvor ved du det fra, har du et link?
FC Midtjylland

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

AlwaysFCM skrev:
FCM Thomsen skrev:Priske kommer tilbage..
Hvor ved du det fra, har du et link?
Har desværre ikke et link, men har hørt fra en kilde at priske sætter sig på assistent træner sædet den 1 januar.

Spicker

Indlæg af Spicker »

bold.dk/nyt/Kolja-paa-vej-tilbage-til-FCM

Var lige ved at falde af stolen!
Ville være konge!

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Ville være helt perfekt at få Kolja hjem igen.. :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Undrede mig lidt over at nogen nævnte ham herinde, nu forstår jeg bedre. Det ville være klasse at få Kolja tilbage!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:Undrede mig lidt over at nogen nævnte ham herinde, nu forstår jeg bedre. Det ville være klasse at få Kolja tilbage!
arghhh - så tjekker man i 5 min. ikke mulige transfernyheder/-rygter, men vælger i stedet at granske sit sind efter en forstærkning der kan bruges i konkurrencen, hvorefter man konstaterer dette efter at have sendt sine bud :x ---> Fantastisk btw. :D :P

WBW

Indlæg af WBW »

Hvor ville det dog være fantastisk! Kolja var garant for et højt og stabilt niveau da han var her sidst!
Vi solgte ham så vidt jeg husker for 1,5 mil, og den pris kan vel ikke være steget meget.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

WBW skrev:Hvor ville det dog være fantastisk! Kolja var garant for et højt og stabilt niveau da han var her sidst!
Vi solgte ham så vidt jeg husker for 1,5 mil, og den pris kan vel ikke være steget meget.
Eftersom han ikke rigtig er på hold i Cottbus burde prisen nærmere være faldet...
Men fuck det ville være klasse med Kolja. Han var vanvittig god til slut da han var hos os, og følgende forsvar kan da gøre mig lidt vild i varmen:

Kolja - Bak - Hulken - Julle

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Med mindre han er faldet helt vildt i niveau, så ville Kolja da være helt fantastisk at få tilbage og så kan han jo både dække backen og midten, præcist som en ny forsvarer helst skal, sådan vi kan spare en mand :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nå nu sker der måske noget med Priske snakken? ( ja jeg har også afgivet svar i Quizzen og kan kan/vil selvf. ikke begynde at ændre i det nu) :?
Der har jo gået rygter herinde længe om ham men også om hvorvidt han starter nu eller til vinter? Det kan være dette fremskynder det ?

Synes det kunne være fint at få ham til klubben.. Selvom jeg ikke kender til hans trænerskillz ( Det gør han nok heller ikke selv) ;)

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... ig-i-start
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Låst