Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
- Administrator
Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
Værsgo. I denne tråd, og kun i denne tråd, er det tilladt med transferrygter uden kildehenvisning. Har du en kilde, er du selvfølgelig stadigvæk velkommen til at henvise, men jeg vil moderere meget let på indlæg herinde.
Indholdsløse og usaglige indlæg hører stadigvæk ikke hjemme her på graven, men nu får i lidt spillerum i denne tråd.
Enjoy.
Administrator.
Ps. Har du et transferønske, kan du bruge denne tråd:
http://www.black-wolves.com/b/1/96299.html
Indholdsløse og usaglige indlæg hører stadigvæk ikke hjemme her på graven, men nu får i lidt spillerum i denne tråd.
Enjoy.
Administrator.
Ps. Har du et transferønske, kan du bruge denne tråd:
http://www.black-wolves.com/b/1/96299.html
Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
http://www.bold.dk/nyt/Albrechtsen-skubber-fremtidssnak
Det ser ikke ud til albrechtsen skal afsted i denne transfer
Det ser ikke ud til albrechtsen skal afsted i denne transfer
FC Midtjylland
-
FCM Thomsen
Kan det være FCM der er ude efter Jallow..?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ter-jallow
Jeg tror ikke du skal regne med at se Jallow i FCM. Mit gæt er umiddelbart Lyngby eller HB Køge. FCN kunne være en outsider eftersom de sandsynligvis vil være på udkig efter offensive kræfter efter Nordstrands exit og mulige salg af folk som fx Matti Lund.FCM Thomsen skrev:Kan det være FCM der er ude efter Jallow..?
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Thyge skulle skifte til Brøndby på en 3-årig kontrakt idag.
Kilde: EB (Afventer lige et link.)
Kilde: EB (Afventer lige et link.)
!
nu er han jo væk! tak for alt! <3
- bobthebuilder_dk
sikke noget pislort med thyge!
Håbede til det sidste at han kunne blive!
og så til brøndby_! ØV!
Den nye arbejdsgiver er ikke endelig bekræftet! ( selvom bif nok er 99,99%)
Men ny oprykkede Augsburg har angivelig været en af bejlerne til thyge!
Ta dog derned! Det er så dejligt dernede i det sydtyske omkring münchen!
Ja tak for alt Thyge! Sæsonens figher! Du vil blive savnet BIGTIME!
Håbede til det sidste at han kunne blive!
og så til brøndby_! ØV!
Den nye arbejdsgiver er ikke endelig bekræftet! ( selvom bif nok er 99,99%)
Men ny oprykkede Augsburg har angivelig været en af bejlerne til thyge!
Ta dog derned! Det er så dejligt dernede i det sydtyske omkring münchen!
Ja tak for alt Thyge! Sæsonens figher! Du vil blive savnet BIGTIME!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Lad os nu få hentet Jens Bertel Askov. (JBA)
På den måde får vi en gardering i den bagerste kæde, hvor Sviachenko jo er ude resten af 2011. Så kan Bak og JBA spille centralt med Albrechtsen på højre Back. Det betyder vi er garderet og de spillere som blev kastet hovedkuls ud i det i år får lige lidt længere tid til at blive klar.
Med styr på bagerste geled kan vi fokusere på at få spilsystemet fuldstændigt implementeret. Nu vi endeligt er kommet af med Thyge kan vi komme til at spille ordenligt. Om det bliver nødvendigt med en angriber ved jeg ikke men umiddelbart hælder jeg til at give de unge tilliden så de får kampe i benene. Jeg kan ikke se en eneste attraktiv angriber som vi har råd til.
På den måde får vi en gardering i den bagerste kæde, hvor Sviachenko jo er ude resten af 2011. Så kan Bak og JBA spille centralt med Albrechtsen på højre Back. Det betyder vi er garderet og de spillere som blev kastet hovedkuls ud i det i år får lige lidt længere tid til at blive klar.
Med styr på bagerste geled kan vi fokusere på at få spilsystemet fuldstændigt implementeret. Nu vi endeligt er kommet af med Thyge kan vi komme til at spille ordenligt. Om det bliver nødvendigt med en angriber ved jeg ikke men umiddelbart hælder jeg til at give de unge tilliden så de får kampe i benene. Jeg kan ikke se en eneste attraktiv angriber som vi har råd til.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Hvis vi ikke henter en ny angriber så kommer vi til at ligge i den nederste halvdel, med risiko for at rykke ud tror jeg. Desuden har jeg svært ved at se det smarte ved at man bruge energi på at skulle spille kval kampe til UEFA cup, hvis man stiller op med et hold som er helt til grin rent offensivt og stensikkert ryger ud i første runde.Hekler skrev:Lad os nu få hentet Jens Bertel Askov. (JBA)
Men selvfølgelig er der ingen penge, så må der spares, dog kan man også godt "spare" for dybt. Der er også TV penge på spil skal vi huske.
Vi skal da have en angriber. Selv da Thyge stadigt var her manglede vi angribere. Vi spiller et system hvor vi skal bruge 2 angribere på banen (kan spille en hængende eller offensiv midte) og vi har reelt set vel kun 2 rigtige angriber (hvis ikke jeg har glemt nogle) og det er Ken og Hvilsom. Ken er færdig og har været det længe, han skal videre. Hvilsom er ung, skal have rutine og kampe. Så har vi Sly som egentligt er vores førsteangriber selvom, han vel egentlig reelt er hængende, kantspiller eller offensiv midte. Så er der Morten, ja hvad skal man snart forvente, håbe, sige omkring ham. Han er vel også primær kant, men kan spille angriber. Men vi bruger ham jo ikke og spørgsmålet er om det nogensinde sker. Og det er vel ved at være det. Så et hold som vores, og med den bredde vi ønsker, er Sly og Hvilsom i front som det eneste vi reelt har, da alt for lidt.
Vi skal da som minimum have en på bænken, samt en mere som backup, ved skader, formdrop osv. Så på de forreste poster er vi da alt for lidt spillere, til den bredde trup vi spiller med. At økonomien måske ikke er der, til at styrke os i front, er så en anden sag, men ingen tvivl om at vi mangler folk i angrebet.
Vi skal da som minimum have en på bænken, samt en mere som backup, ved skader, formdrop osv. Så på de forreste poster er vi da alt for lidt spillere, til den bredde trup vi spiller med. At økonomien måske ikke er der, til at styrke os i front, er så en anden sag, men ingen tvivl om at vi mangler folk i angrebet.
-
Midtjylland
Vi er på jagt, der skal nok ske noget. Det VED jeg, så rolig.
Så kan i tygge lidt på den:)
- bobthebuilder_dk
say what?
Var det ikke dig som vidste de var ved at signe søren larsen? (måske jeg husker forkert)
Var det ikke dig som vidste de var ved at signe søren larsen? (måske jeg husker forkert)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Du kom i vinters med indlæg som disse:Midtjylland skrev:Vi er på jagt, der skal nok ske noget. Det VED jeg, så rolig.
Midtjylland skrev:Jeg siger det bare: Hold øje med Fall!
Så du mangler lidt at bevise dine evner som spåkoneMidtjylland skrev:Kommer der en erstatning for Frank?
Ja, det gør der. Jeg er meget overbevist om, at der forhandles MEGET kraftigt i disse timer.
Udfra tidligere udtalelser, afgangen af Frank, Ørgaard og faste og løse rygter, så føler jeg mig ganske sikker på, at Hr. Ørgaard ikke har fri, inden dette vindue er lukket.
Der er gode bud, og jeg kaster gerne min billet på en af dem.
Folk kan kalde det urealistisk. Jeg tror på, at der køres efter noget stort.
Jeg håber, tror og ser frem til de sidste timer!
Den skulle faktisk være god nok. Tror mange bliver overrasket hvis det hele går iorden..Midtjylland skrev:Vi er på jagt, der skal nok ske noget. Det VED jeg, så rolig.
In Bak we trust