EFB-FCM Tråden
-
Jesper BW1100
Re: Slut resultat : 0-0
Ganske ok som dagen har forløbet... Vi er sikre på royal league og med 1 point på fortet mod Aab får vi også bronze.
-
Jesper BW1100
Aner det ikke.... For hørte blot i radioen.... Men må sige at jeg er ganske godt tilfreds hvis man ser på vores statistik i fiskerbyen
-
Ravnen
Fortjent for hvem? Begge hold kunne have vundet, 0-0 er egentlig meget fair!
Det første point på Esbjerg stadion til ulvene, nyd det
Det første point på Esbjerg stadion til ulvene, nyd det
-
Simon
Ravnen skrev:
>
> Det første point på Esbjerg stadion til ulvene,
> nyd det
Vi har fået point i Fiskbjerg før. Vi vandt 1-0 tilbage i 2002.
>
> Det første point på Esbjerg stadion til ulvene,
> nyd det
Vi har fået point i Fiskbjerg før. Vi vandt 1-0 tilbage i 2002.
-
René
jeg var på stadion - og vi spillede en flot kamp mere eller mindre over hele linien. Bak var igen outstanding og banens uden sammenligning bedste spiller. To minusser, hvis man skal kaste lidt malurt i bægeret:
1) vi brænder alt for mange STORE chancer - vi burde mindst have scoret 3 kasser i går
2) kan Anders R ikke sparke til en bold - alene i 1. halvleg havde han 5 kiksede udspark
Ellers flot kamp af: Daugaard, Michael H, Thygesen, Frank, Bak, Dennis - og til dels David (men hans afbrændere trækkker altså ned)
Glæder mig til søndag!
1) vi brænder alt for mange STORE chancer - vi burde mindst have scoret 3 kasser i går
2) kan Anders R ikke sparke til en bold - alene i 1. halvleg havde han 5 kiksede udspark
Ellers flot kamp af: Daugaard, Michael H, Thygesen, Frank, Bak, Dennis - og til dels David (men hans afbrændere trækkker altså ned)
Glæder mig til søndag!
-
Ravnen
René skrev:
-------------------------------------------------------
> 2) kan Anders R ikke sparke til en bold - alene i
> 1. halvleg havde han 5 kiksede udspark
Men bortset fra det synes jeg da han stod en rigtig god kamp, det eneste jeg lige lagde mærke til var et kikset forsøg på at bokse bolden væk som kun røg en meter frem, ellers stod han da noget nær perfekt?
> 2) kan Anders R ikke sparke til en bold - alene i
> 1. halvleg havde han 5 kiksede udspark
Men bortset fra det synes jeg da han stod en rigtig god kamp, det eneste jeg lige lagde mærke til var et kikset forsøg på at bokse bolden væk som kun røg en meter frem, ellers stod han da noget nær perfekt?
-
Jesper BW1100
Og BT giver ham 6.... Hvordan kan man give en keeper som står en clean sheet i Esbjerg 6?!?!
-
Alto
Re: Slut resultat : 0-0 Anders R.
Jesper BW1100 skrev:
> Og BT giver ham 6.... Hvordan kan man give en
> keeper som står en clean sheet i Esbjerg 6?!?!
Han virker usikker i mange situationer. - Hvis han nu en gang i mellem
kunne gribe et hjørnespark eller et indlæg så kunne det være at det hele så
knap så farligt og nervøst ud.
Hertil konskvent dårlige udspark.
Det er min bedste overbevisning at Tidman er førstemålmand i næste sæson. (hvis vi har ham)
Alto/ God kamp af Anders R i Randers.
> Og BT giver ham 6.... Hvordan kan man give en
> keeper som står en clean sheet i Esbjerg 6?!?!
Han virker usikker i mange situationer. - Hvis han nu en gang i mellem
kunne gribe et hjørnespark eller et indlæg så kunne det være at det hele så
knap så farligt og nervøst ud.
Hertil konskvent dårlige udspark.
Det er min bedste overbevisning at Tidman er førstemålmand i næste sæson. (hvis vi har ham)
Alto/ God kamp af Anders R i Randers.
-
Jesper BW1100
Men alligevel 6... Det synes jeg er for lavt.... Han lader jo ingen mål gå ind, og han har da også et par redninger i det jeg så i Onside....
-
Thø / BW#2660
Det er jo bare en journalists mening - her er en anden:
"Anders Rasmussen leverede klogt og solidt spil i FCM-målet og var den bedste på et gæstemandskab"
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=383108
-
Jesper BW1100
Ja ok... Det er jo så fra den ene yderlighed til en anden.... Ligefrem bedste mand... Men ok... Du har ret i at man ser forskelligt på tingene
-
YahooSeeker [Bot]
Med hvilken begrundelse vil du påstå Tidman er 1. keeper. 1/2 kamp mod Odense, sit livs kamp mod Brøndby som heldigt blev vundet og en kamp mod et 1. div. hold. Ikke helt grundlag nok til at hylde ham til 1. keeper i mine øjne...