EFB-FCM Tråden
-
smørtyven
EFB-FCM Tråden
Lad os få startet en tråd om kampen.. hvem er med derude.
Keep the faith
Smørtyven - kunne bare ikke nå til Esbjerg. F***
Keep the faith
Smørtyven - kunne bare ikke nå til Esbjerg. F***
Senest rettet af smørtyven 16. jun 2005, 17:46, rettet i alt 1 gang.
-
Denis Egebæk
Re: EFB-FCM Tråden
Jeg sidder her på Nørrebro og bliver lidt nervøs når man hører at Esbjerg har været tæt på flere gange
-
smørtyven
Re: EFB-FCM Tråden
Denis Egebæk skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg sidder her på Nørrebro og bliver lidt nervøs
> når man hører at Esbjerg har været tæt på flere
> gange
Efter sigende med et forsøg på overliggeren..
Keep the faith
Smørtyven - lortespasserbil
> Jeg sidder her på Nørrebro og bliver lidt nervøs
> når man hører at Esbjerg har været tæt på flere
> gange
Efter sigende med et forsøg på overliggeren..
Keep the faith
Smørtyven - lortespasserbil
-
Jean / BW# 1238
Kæmpe chancer til FCM...
Først Farlige Frank der brænder... en pæn chance.
Derefter David Nielsen alene igennem, skyder mod fjerneste stolpe... den triller, og triller, men rammer stoplen... nøj, det var tæt på!
Derefter David Nielsen alene igennem, skyder mod fjerneste stolpe... den triller, og triller, men rammer stoplen... nøj, det var tæt på!
-
Jean / BW# 1238
Flere chancer...
Pimpong skyder tæt på mål... den rammer en Esbjerg-spiller, og bolden rammer så samføjningen på målet, derefter skyder David og bør score, men han kommer for meget under bolden og skyder den pænt meget over, tæt på mål...
-
Ravnen
Pause
Esbjerg lagde et solidt pres på os i starten af første halvleg, men vi havde også flere gode kontrastød, men fra 35 minut og frem stod den totalt på FCM. Først missede Frank en kæmpe direktør som han skød lige forbi mål, og så havde David ligeledes to af de helt helt store som burde have givet mål, den ene havde han udplaceret målmanden, men den ramte stolpen da den kom trillende, den anden kom efter et skud fra distancen som ramte hjørnet af målet og røg retur lige ned i favnen på David Nielsen som fra en halv meters afstand af målet præsterede at skyde den laaangt over ... ØV
De største chancer Esbjerg har haft har været kæmpe brølere fra FCMs side, Nicolaj spillede fx. Berglund en friløber.
2-3 kunne stillingen have været ved pausen uden problemer!
De største chancer Esbjerg har haft har været kæmpe brølere fra FCMs side, Nicolaj spillede fx. Berglund en friløber.
2-3 kunne stillingen have været ved pausen uden problemer!
-
FCM_Aarhus
(AaB - FCK Tråden)
1. halveg i Aalborg er sluttet - 0-0...
Jeg vil sige at AaB presser mest på, men siden begge hold spiller rigtig tæt pakket har der været få chancer.
Ellers har Hjalte fået lidt tæsk (et par sting), mens en velspillende Martin E. ikke rigtig har fundet frem til Sim Bræmer endnu.
Kampen kan meget vel ende sådan her!
Jeg vil sige at AaB presser mest på, men siden begge hold spiller rigtig tæt pakket har der været få chancer.
Ellers har Hjalte fået lidt tæsk (et par sting), mens en velspillende Martin E. ikke rigtig har fundet frem til Sim Bræmer endnu.
Kampen kan meget vel ende sådan her!
-
smørtyven
Re: (AaB - FCK Tråden)
Haha... jeg kom først
Keep the faith
Smørtyven - hurtigst på tasterne
Keep the faith
Smørtyven - hurtigst på tasterne
-
Jesper BW1100
Re: (AaB - FCK Tråden) 0-1
Ved sq ikke helt hvilken følelse det giver en... På den ene side ville en FCK-sejr betyde at vi uanset resultatet i dag kan hive bronze hjem søndag med blot uafgjort... Men samtidig ser det ud til at vores sølv glipper uanset hvad hvis FCK vinder....
-
Jesper BW1100
Re: Nyt i 2. halveg?
Næh.... Speekeren på P3 siger han tror der er spinat i felterne for afslutningerne er ikke meget værd....
-
smørtyven
Re: Nyt i 2. halveg?
FCM_Aarhus skrev:
> Ikke noget nyt fra havnen?
Tja, reporteren på P3 mener at begge hold jokker grundigt i spinaten når der skal afsluttes....
Keep the faith
Smørtyven - hader spinat
> Ikke noget nyt fra havnen?
Tja, reporteren på P3 mener at begge hold jokker grundigt i spinaten når der skal afsluttes....
Keep the faith
Smørtyven - hader spinat