DRENGEDRØMMEN " FODBOLD XFACTOR "

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

DRENGEDRØMMEN " FODBOLD XFACTOR "

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-36 ... ml?forside

Dette lyder spændende !

Og endnu mere fokus og gratis reklame for FCMs akademi! :D

Jeg har prøvet om jeg kan finde nogle negative ting ved det? og det kan jeg ikke rigtigt?

Hvad siger i andre til det?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ikastbo

Re: DRENGEDRØMMEN " FODBOLD XFACTOR "

Indlæg af Ikastbo »

Tja som du siger "gratis" reklame er da altid godt, men ved ike helt hvad om sådanne et koncept holder... tror nu at Hr. Blachmann ville være bedre som med dommer end Hr. Toft 8-)
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvis scouting-netværket var så finmasket, som man kunne forvente, når DK ikke er større, end tilfældet er, så kan der næppe dukke noget overraskende op til sådan en omgang medie-gøjl. Det er ren og skær PR, men fred være med det, så længe det ikke koster klubben penge.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ja selvf. er det mainstream og hr. og fru. danmark agtigt! Men hva...! Er vi derude hvor vi selv tvivler på om vi virkelig er den plasticklub + medieliderlige klub som andre klubbers "fans" siger? Nej Misundelse er en grim ting! :lol:
Det rører ikke mig personligt! (andre må selvf. gerne have den opfattelse herinde)

Jeg ret sikker på at det ikke rigtigt kan koste FCM noget? for hvad skulle det være..
Går da stærkt ud fra at tv2 dækker produktionsomkostningerne! ;) Det bliver vel også noget med SMS stemmer (hvem ved)? Som tv2 så kan tjene på (som de plejer) ;)

Ja det bliver spændende om der virkelig er nogen som er "sluppet udenom" steinleins fiskenet! :lol: Håber da!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe

Indlæg af Noe »

Peter Ross skrev:Hvis scouting-netværket var så finmasket, som man kunne forvente, når DK ikke er større, end tilfældet er, så kan der næppe dukke noget overraskende op til sådan en omgang medie-gøjl. Det er ren og skær PR, men fred være med det, så længe det ikke koster klubben penge.
Lidt kommer det da til at koste. Iflg. videoen her, er vinderen garanteret tre år på akademiet: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 8mmen.html

Jeg synes umiddelbart ideen er fin. God pr. for akademiet og klubben.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det lyder da interessant, men jeg tvivler også på, at vi lige fisker den næste Simon Kjær op af hatten.

Nuvel, reklame for akademiet kan kun være en god ting. Også selvom X-Factor er åndssvagt.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Udmærket idé.

Der kan sagtens være et par stykker der har været under radaren, f. eks. fordi de netop er tilflyttet DK, aldrig har spillet i klub eller slet og ret er blevet overset af det fintmaskede scout-netværk, eller har udviklet sig meget siden de sidst blev "set".

Men ja, det må betragtes som et brandingtiltag i højere grad end sportslig effekt, men man skal aldrig sige aldrig.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Det har kørt flere gange i England uden den store succes...

Blandt andet vandt en ung fyr en kontrakt med Chelsea, men slog selvfølgelig aldrig igennem, og kom ikke engang i nærheden af 1.holdet.

Denne omgang er kontrakten dog med Swindon, så der er nok kortere vej til 1. holdet ;) (http://www.samsungfootball.co.uk/)

Jeg håber det kan gå i DK - vi har jo tidligere haft en dokumentar(Hed den noget med "Talenterne"?) Hvor man blandt andet fulgte Dennis Cagara, og den tror jeg da der var mange danskere som fuldte med i.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvasser skrev:Jeg håber det kan gå i DK - vi har jo tidligere haft en dokumentar(Hed den noget med "Talenterne"?) Hvor man blandt andet fulgte Dennis Cagara, og den tror jeg da der var mange danskere som fuldte med i.
Kender ikke lige dén, men der var også en dokumentarserie om akademiet i Ikast. "I lære som stjerne" hed den.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hvasser skrev: Jeg håber det kan gå i DK - vi har jo tidligere haft en dokumentar(Hed den noget med "Talenterne"?) Hvor man blandt andet fulgte Dennis Cagara, og den tror jeg da der var mange danskere som fuldte med i.
Åhh ja. Det var en rigtig interessant serie. Man fulgte bl.a. Cagara (som du nævner), Kasper Lorentzen, Niki Zimling og Johan Absalonsen. De har da gjort det udemærket allesammen. Så var der dog en Rune Lind fra Esbjerg, som aldrig blev det store hit. Men serien var spændende! :-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kan oplyse at drengedrømmen udover at være en del af 'hutelihut' 14 gange i foråret også kommer til at være på tv2s programflade 4 lørdage. Så det bliver fantastisk reklame - og så tjener FCM endda penge på det :-)

Så en 8 min lang 'trailer' til et sponsorarrangement her til aften (den var blevet brugt af tv2-sporten til at overbevise tv2 ledelsen om, at det også skulle sendes om lørdagen), og det så meget godt ud. Bl.a. var der en tårnhøj ung knægt, som Steinlein var helt vild med at få med videre: "Hvis bare vi kan lære ham at heade, så er der ingen, som kan dække ham op".

Det skal nok blive sjovt at følge :-)

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:Kan oplyse at drengedrømmen udover at være en del af 'hutelihut' 14 gange i foråret også kommer til at være på tv2s programflade 4 lørdage. Så det bliver fantastisk reklame - og så tjener FCM endda penge på det :-)

Så en 8 min lang 'trailer' til et sponsorarrangement her til aften (den var blevet brugt af tv2-sporten til at overbevise tv2 ledelsen om, at det også skulle sendes om lørdagen), og det så meget godt ud. Bl.a. var der en tårnhøj ung knægt, som Steinlein var helt vild med at få med videre: "Hvis bare vi kan lære ham at heade, så er der ingen, som kan dække ham op".

Kanon! Det giver da FCM en del positiv omtale. fedt fedt fedt. Kan ikke finde et link til videoen. Hvis nogle finder den, må i gerne lige smide det herind :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ville være rart hvis nogen vil reminde herinde, når dagen er kommet hvor det er i TV. Jeg er elendig til at huske sådan noget :roll:

:mrgreen:

Dennis

Indlæg af Dennis »

Kent skrev: Så en 8 min lang 'trailer' til et sponsorarrangement her til aften (den var blevet brugt af tv2-sporten til at overbevise tv2 ledelsen om, at det også skulle sendes om lørdagen), og det så meget godt ud. Bl.a. var der en tårnhøj ung knægt, som Steinlein var helt vild med at få med videre: "Hvis bare vi kan lære ham at heade, så er der ingen, som kan dække ham op".

Jeg syntes det var en super trailer vi så i går. Det er ingen tvivl om at det bliver god tv, med masser af følelser. Jeg tror det vil gavne på flere niveauer end vi lige havde regnet med. Reklame i bedste sendetid og så tjener vi enda penge på det. Jeg tror man kommer til at se Jens fra en side som ikke mange i fodbold danmark har set før. Jeg har hørt fra pålidelig kilde at der er en 4-5 drenge som man godt kunne tænke sig at tilknytte akademiet.

Brugeravatar
LuffenDK

Indlæg af LuffenDK »

Det her program bliver rigtig godt så i kan godt glæde jer :D

der bliver sjov, håb, tårer, spænding, mm.

Er også pisse god reklame for vores akademi og give et bedre indblik i hvad det er vi laver. Også kommer vi til at se Ørgaard fra en anden side som folk normalt ikke ser, som en anden også skriver.

Så lad os da håbe det bliver en succes og fodbold danmark tager det til sig :D

Så husk at se med imorgen
In Bak we trust

Besvar