Dette lyder spændende !
Og endnu mere fokus og gratis reklame for FCMs akademi!
Jeg har prøvet om jeg kan finde nogle negative ting ved det? og det kan jeg ikke rigtigt?
Hvad siger i andre til det?
Lidt kommer det da til at koste. Iflg. videoen her, er vinderen garanteret tre år på akademiet: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 8mmen.htmlPeter Ross skrev:Hvis scouting-netværket var så finmasket, som man kunne forvente, når DK ikke er større, end tilfældet er, så kan der næppe dukke noget overraskende op til sådan en omgang medie-gøjl. Det er ren og skær PR, men fred være med det, så længe det ikke koster klubben penge.
Kender ikke lige dén, men der var også en dokumentarserie om akademiet i Ikast. "I lære som stjerne" hed den.Hvasser skrev:Jeg håber det kan gå i DK - vi har jo tidligere haft en dokumentar(Hed den noget med "Talenterne"?) Hvor man blandt andet fulgte Dennis Cagara, og den tror jeg da der var mange danskere som fuldte med i.
Åhh ja. Det var en rigtig interessant serie. Man fulgte bl.a. Cagara (som du nævner), Kasper Lorentzen, Niki Zimling og Johan Absalonsen. De har da gjort det udemærket allesammen. Så var der dog en Rune Lind fra Esbjerg, som aldrig blev det store hit. Men serien var spændende!Hvasser skrev: Jeg håber det kan gå i DK - vi har jo tidligere haft en dokumentar(Hed den noget med "Talenterne"?) Hvor man blandt andet fulgte Dennis Cagara, og den tror jeg da der var mange danskere som fuldte med i.
Kanon! Det giver da FCM en del positiv omtale. fedt fedt fedt. Kan ikke finde et link til videoen. Hvis nogle finder den, må i gerne lige smide det herindKent skrev:Kan oplyse at drengedrømmen udover at være en del af 'hutelihut' 14 gange i foråret også kommer til at være på tv2s programflade 4 lørdage. Så det bliver fantastisk reklame - og så tjener FCM endda penge på det
Så en 8 min lang 'trailer' til et sponsorarrangement her til aften (den var blevet brugt af tv2-sporten til at overbevise tv2 ledelsen om, at det også skulle sendes om lørdagen), og det så meget godt ud. Bl.a. var der en tårnhøj ung knægt, som Steinlein var helt vild med at få med videre: "Hvis bare vi kan lære ham at heade, så er der ingen, som kan dække ham op".
Det skal nok blive sjovt at følge
Jeg syntes det var en super trailer vi så i går. Det er ingen tvivl om at det bliver god tv, med masser af følelser. Jeg tror det vil gavne på flere niveauer end vi lige havde regnet med. Reklame i bedste sendetid og så tjener vi enda penge på det. Jeg tror man kommer til at se Jens fra en side som ikke mange i fodbold danmark har set før. Jeg har hørt fra pålidelig kilde at der er en 4-5 drenge som man godt kunne tænke sig at tilknytte akademiet.Kent skrev: Så en 8 min lang 'trailer' til et sponsorarrangement her til aften (den var blevet brugt af tv2-sporten til at overbevise tv2 ledelsen om, at det også skulle sendes om lørdagen), og det så meget godt ud. Bl.a. var der en tårnhøj ung knægt, som Steinlein var helt vild med at få med videre: "Hvis bare vi kan lære ham at heade, så er der ingen, som kan dække ham op".
Det skal nok blive sjovt at følge