SL R3 - AGF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R3 - AGF - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Vigtig kamp i Aarhus, men mon ikke vi ser rotationer efter den lange kamp torsdag.

Kunne vi få Brumado at se i start 11??

3316

Re: SL R3 - AGF - FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

Hvad er det for et Vitesse banner der er med i dag?

JBT

Indlæg af JBT »

Lav intelligens af både mbabu der spiller bolden op på chili med 3 mand i ryggen men satme os dårligt fodboldniveau af chili

Hvis ikke man var trætte på luft fra i torsdags så bliver man det da

Agf kan ingenting men vi vil åbenbart bare gerne spille i undertal mod dem. Ej hvor er det jammerligt

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Den ene fejl på den anden, og det var det man gerne vil ryde op i.

Sælg ham dog han er en katastrofe

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Det er tydeligt at se at de er maks trætte... Det bliver en lang lang kamp herfra.

Sælger den gerne for uafgjort!

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

men hold da kæft hvor er GF talentløse... Man sidder bare og tager sig til hovedet over hvor uskarpe de er... man tænker lidt at selv med frit mål vil de brænde....

Nu mangler vi bare at blive reduceret til 9 mand og så score til 1-0 muhahahahaha

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi snakker kultur og DNA i et væk. Hvad med at få fjernet alle unoderne til røde kort og manglende koncentration kamp efter kamp, der fører til potentielt kampafgørende fejl.
Jeg ser sgu ikke nogen vi gerne vil sammenligne os med, som laver lort i nærheden af den frekvens vi gør.

Vores kultur halter. Det er min påstand. Men det er da flot at vi kan komme tilbage i kampe, hvor det ser svært ud. Måske vi skulle begynde med ikke at gøre det så svært for os selv
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy

Indlæg af Debussy »

Det bliver spændende at få Brumado på banen. Jeg husker, at han gjorde ondt på AGF tilbage i efteråret 2021.

@Mousebreaker: Jeg er helt enig i din analyse. Der mangler disciplin og koncentration i vores trup. Vi har indtil videre ikke haft en kamp i denne sæson, hvor en eller flere spillere ikke har lavet noget hovedløst.
Kigger vi mod FCK, så spiller de ikke særlig godt i øjeblikket, men de har vundet samtlige af deres kampe i år i noget der minder om tomgang.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det er så skuffende.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Dagens spiller chilli, TT sagde at der skulle ryddes op i de personlige fejl, men starten har alt andet vist at det ikke er lykkes.

Stimme

Indlæg af Stimme »

FCM2000 skrev:
3. aug 2025, 18:06
Dagens spiller chilli, TT sagde at der skulle ryddes op i de personlige fejl, men starten har alt andet vist at det ikke er lykkes.
Chilli var jo ikke et problem i dag, fejl dom af Putros. Og så er vores taktik med lange håbløse bolde jo også ubrugelig, TT er ikke den træner vi skal have der er simpelthen for lidt output.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Stærk disciplineret indsats og især efter det røde kort..
Alle leverer alt de har i holdets tjeneste og det er lækkert.

Dejligt med et point omstændighederne taget i betragtning.

Putros, af for en envejs præstation. Vildt nok at en århusianer skal dømme den kamp.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Godt kæmpet, med lidt held kunne vi have stjålet alle 3 point.

Brumado ser jeg gerne blive i klubben, noget mere værdi end chili. Stærk i opspillet og god til at holde bolden. Udemærket 4-5 valg.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Vi er allerede 4 point efter FCK og kampen i dag gav indsigt i, hvor vigtig Franculino er for vores offensiv. Hvis han bliver solgt, så kunne vi godt risikere at få det enormt svært i denne sæson.

Jeg har enormt svært ved at se, hvad Thomasberg vil have spillerne til at gøre. Er der en der kan forklare mig det?

JBT

Indlæg af JBT »

Stimme skrev:
3. aug 2025, 18:03
Hvem end der får Putros som dommer de næste 29 runder har jeg ondt af, hans niveau er simpelthen for lav til superligaen, jeg kan simpelthen ikke finde en rød tråd i hans måde at dømme kampe på, forket rød kørt og mange gule der kunne være givet det er håbløst. Og dertil en håbløs kamp af os det er så skuffende.
Han giver ham chancen for at dømme den så stop nu.. det er bare lav fodboldintellegens og intet andet

Besvar