Adgang til artikler på Herning Folkeblad

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Adgang til artikler på Herning Folkeblad

Indlæg af Kent »

Opdagede lige at Herning Folkeblad i øjeblikket giver fuld adgang til deres artikler for alle. FCM er naturligvis bedre dækket der, end i de nationale medier fx synes jeg denne artikel fra i onsdags er interessant, og siger noget om hvor uheldige vi har været:

http://herningfolkeblad.dk/index.aspx?v ... el&id=2842

(hvis ikke linket virker, så gå ind på HF's hjemmeside og log in -> arkiv -> onsdag -> sport)

Kent
Senest rettet af Kent 27. maj 2005, 17:20, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Adgang til artikler på Herning Folkeblad

Indlæg af jakob88 »

Ja det er sku ikke til at holde ud at tængke på. Vi har været overdrevet uheldige. Jeg tror faktisk også, at vi kunne have været lige efter Brøndby, men nu er det desvære engang sådan, at skaderne har vældet ned over os denne sæson.

Men hvis vi i næste sæson kan være heldige med at stille med det samme hold mange gange i træk, og undgå skaderne, ligger vi måske med helt oppe toppen.!

Lad os håbe

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Synes det er en lam undskyldning. De andre hold har også haft mange skader.

Men der er jo intet ny i at bebrejde øvrige omstændigheder for egen utilstrækkelighed.

Sæsonen kan dog reddes endnu med medaljer.

BW # 163

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Det er jo ikke nogen undskyldning men en konstatering, at vi har været meget skadesramt og at det har kostet point. (For du vil da vel ikke påstå at dette er normen hos FCM eller de andre hold i ligaen?)

Hver sæson er der hold der rammes af ekstra mange skader og denne gang var det så os.

Lund

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Det argument holder jo ikke. FCK har været hårdere ramt end os, og har alligevel leveret et noget bedre forår end os. AGF har haft mange skader - mindst ligeså mange som os - men formåede alligevel at besejre os. Jeg kan ikke se vi har været ramt meget hårdere end de fleste andre hold. Problemet er snarere at vi har været ramt på "sårbare" pladser - dvs. angrebet ( uden Zidan ) og forsvaret samt målmandsposten. Sidstnævte har dog såvidt jeg kan se ikke kostet nævneværdige point.

BW # 163

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er en liste i den trykte udgave, over hvor mange spillere hvert hold har benyttet:

AGF - 31
Herfølge - 28
Randers - 28
FCM - 27
FCN - 27
BIF - 26
FCK - 26
AaB - 26
SIF - 26
VFF - 24
OB - 24
EfB - 22

Jeg gider ikke til at analysere ud fra det, men kan blot konstatere at vi ikke har været ekstrem meget mere ramt end de andre hold, dog har vi fået lidt flere langtids-skadede spillere end de andre hold (Skriver, Daugaard, Frank, Claus Madsen, Femi, bare for at nævne nogle)

Peter Ross

Besvar