SL R28: Midtjylland - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Dejligt med "kampe/perler på en snor"!
Allerede på Torsdag er der kamp igen, hvor svingende Brøndby kommer til Herning en tur.

Vi har ingen i Karantæne - de har Anthony Jung & Hjörtur Hermannsson.
Det bliver spændende at se hvordan de løser den?

Vores opstillings spørgsmålstegn må blive om Jesper starter eller om hans ribben reelt tog skade igår?
+ om Kaba forsætter på toppen i de første 60 min. hvorefter han bliver skiftet ud? eller man snart begynder at tænke anderledes?
Priske virker stadig til at have fuld tiltro til ham - så mon ikke det bliver rent copy/paste ? :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

UlveLars

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af UlveLars »

Nja, mon i hvert fald ikke Evander er tilbage. Forhåbentligt som 10er med Dreyer på kant. Den opstilling synes jeg har virket meget stærk.
Jeg tror også på Kaba i front

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

UlveLars skrev:
15. jun 2020, 14:08
Nja, mon i hvert fald ikke Evander er tilbage. Forhåbentligt som 10er med Dreyer på kant. Den opstilling synes jeg har virket meget stærk.
Jo fuldstændig enig - Det giver sig selv........

Det var mest Kaba spørgsmålet jeg tænkte på?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bobthebuilder_dk skrev:
15. jun 2020, 14:18
UlveLars skrev:
Jo fuldstændig enig - Det giver sig selv........

Det var mest Kaba spørgsmålet jeg tænkte på?
jeg tror desværre at der er lige så store chancer for at finde en snemand i Sahara som der er for at Priske ikke starter med Kaba, hvis Kaba ellers er fit. Han vil have en fysisk stærk spiller at spille op på uanset mandens øvrige evner på banen. Måske vi skulle have skrevet kontrakt med Mikkel Quist :lol:
Med de europæiske kampe in mente, så håber jeg virkelig at Kaba rammer en stime af scoringer, for det kunne måske få ham ind i positiv udviklingsfase så han kunne udvikle sig til en trussel i feltet. Vi har behov for alt vi kan finde når kvalifikationen står for døren
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
Jeg _vil_ have Frank, Cajuste og Evander på banen.

Jeg synes, at kampen mod fcn viste os, at Priske (imo heldigvis) ikke ser de tre som statiske størrelser, Frank som 6, Cajuste som 8 og Evander som 10 fx. I stedet kan de tre veksle og indtage alle tre roller, men så er der selvfølgelig deres personlige præferencer og styrker.

Så det nærmest bliver en mellemting mellem 4231 og 433

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Med de kampe tæt på hinanden, giver det mening at Kaba og Schwartz får en hver.

Kim

Indlæg af Kim »

Brøndby vinkler om kampen i aften:
Det er Superligakamp nr. 63 mellem FC Midtjylland og Brøndby IF. Statistikken siger 24 sejre til Brøndby IF, 18 uafgjorte og 20 nederlag samt en målscore på 102-91 set med Brøndby IF’s øjne.

Kun én Superligakamp mellem FC Midtjylland og Brøndby IF er endt helt uden scoringer, hvilket forekom i september 2015. Siden 2016/17-sæsonen har de indbyrdes kampe været med kun én scoring eller mindst tre scoringer fordelt på et mål (i tre kampe), tre mål (i tre kampe), fire mål (i to kampe), fem mål (i fire kampe) og seks mål (i to kampe).

Brøndby IF har tabt de to seneste Superligakampe mod FC Midtjylland; begge med præcis en scoring. Det er imidlertid kun forekommet én gang, maj 2011-april 2012, at Brøndby IF har tabt tre Superligakampe i træk mod FC Midtjylland.

Ud af de 62 tidligere Superligakampe har Brøndby IF scoret først i 33 tilfælde, hvilket har resulteret i 19 sejre, 11 uafgjorte og tre nederlag. Omvendt har FC Midtjylland scoret kampens første mål i 28 tilfælde, hvilket har givet Brøndby IF fem sejre, seks uafgjorte og 17 nederlag.

Brøndby IF har scoret i hver af de 10 seneste udekampe i Superligaen, men det er kun blevet til point i fire af kampene (3V-1U-6T). Brøndby IF’s seneste målløse kamp på udebane var i september 2019, hvor modstanderen var… FC Midtjylland.

Brøndby IF er i forvejen den klub, der har spillet flest Superliga-udekampe på en torsdag (12V-4U-10T). To ud af de tre seneste torsdagsudekampe har været i Herning, hvor det i begge tilfælde endte med sejr til Brøndby IF.

Hvis Brøndby IF besejrer FC Midtjylland, vil det være andet Superliga-nederlag i træk på MCH Arena for FC Midtjylland. Dermed kan Brøndby IF være medvirkende til, at FC Midtjylland præsterer back-to-back nederlag hjemme for første gang siden marts-april 2014.

Med Sandi Putros som dommer har Brøndby IF hidtil fået point i alle seks Superligakampe (4V-2U-0T). I de seks kampe med deltagelse af Brøndby IF har Sandi Putros dømt ikke færre end fem straffespark, hvoraf kun to har været til Brøndby IF.

Lasse Vigen Christensen kan spille sin Superligakamp nr. 75 for Brøndby IF. Han debuterede for knap tre år siden, juli 2017, og kan med spilletid mod FC Midtjylland spille sin officielle kamp nr. 93 for de blå-gule.

Hvis Brøndby IF efter den målløse kamp mod AGF kan holde nullet mod FC Midtjylland, vil det være andet clean sheet i træk. Det har Brøndby IF ikke præsteret siden november-december 2018, hvor det blev til i alt tre Superligakampe i træk uden scoring imod.

--

Kan se at BiF selv tager dommer med i aften :)

/Kim

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Af de 3 forreste er der kun Dreyer som viser noget.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Ja, nu har Kaba fået lang nok snor - han forstår jo ikke spillet..

JBT

Indlæg af JBT »

Man er godt nok ligeså piv elendige som Brøndby pt
Pressespil og kombinationer halter i den grad

Kaba er ikke pengene værd endnu som alle kan se, kæmpe klovn

Jakla

Indlæg af Jakla »

Hvornår kommer vi i gang?

Jakla

Indlæg af Jakla »

Tøfting har ret Kaba bringer intet.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Han (Kaba) er jo slet ikke klar. Han lunter rundt, deltager kun sporadisk i presset, følger ikke spillet og placerer sig hele tiden forkert...

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Kaba skuffer vel ikke. Han leverer det forventede - intet... Var Ronnie startet førte vi 1-0 til pause på assist af MDH. Ærgerligt.

Har stadig en god fornemmelse, et mål tror jeg, er nok. Brøndby er jo ikke tæt på.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

jeg vil tage kaba lidt i forsvar, for ok han trækker et par off side hvor han er væk mentalt, men kæft hvor jeg mangler kvalitet fra Mabil og M. andersson, hvis de forfanden bare kunne sætte deres modstander og komme med nogle farlige indlæg, for det får Kaba ikke at arbejde med, til hans forsvar.

Besvar