SL R9: FC Midtjylland - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R9: FC Midtjylland - FCK

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 9 og
15. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 16/09 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Mads Kristoffersen
Medie: TV3+, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Mayron George
FCK: Ingen

Skader:
Midtjylland: Dovbyk skadet - Rilwan tvivlsom
FCK: Luftner M., Wind J. og Papagiannopoulos S. skadet eller tvivlsomme

Bud på start XI'er
Har ikke noget godt bud. Har du?

Sidste opgør mod FCK:
18.05.18 SL FC København FC Midtjylland 0 : 2
09.04.18 SL FC Midtjylland FC København 3 : 2
18.02.18 SL FC Midtjylland FC København 3 : 1
10.09.17 SL FC København FC Midtjylland 4 : 3
17.05.17 SL FC Midtjylland FC København 3 : 2

Hvad er jeres forventninger, tanker og
forudsigelser om opstilling og kampen?

God Kamp og Forza FCM!

Peter

Re: SL R9: FC Midtjylland - FCK

Indlæg af Peter »

Hansen
Kian - Sviatchenko - Scholz
Joel - Polle - Sparv - Dal Hende
Onyeka
Paul - Wikheim

lyder mest sandsynligt for mig, men ville ikke være overrasket hvis at Paul eller Gustav blev hevet ud til fordel for Okosun

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nøglekamp for hele sæsonen. Forhåbentlig vinder vi så vi kan holde tæt snor med FCK. Men det bliver en tæt kamp.

Håber på

Hansen
Nicolajsen - Erik - Scholz
Joel - Okosun - Poulsen - Dal Hende
Mabil - Paul - Wikheim

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Vi mangler virkelig George til sådan en kamp her hvor vi ikke bliver dominerende på bolden og hvor Paul er helt væk.
0 mål scoret hjemme mod Astana, 0 mål scoret hjemme mod Malmø.
Er bange for at det ender et sikkert nederlag, da Dame N'Doye altid scorer mod FCM og der ikke er nogen Sanneh til at tage kampen op. FCK er to niveauer over pt. 0-2 til FCK.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Ravnen skrev:
13. sep 2018, 22:34
Nøglekamp for hele sæsonen. Forhåbentlig vinder vi så vi kan holde tæt snor med FCK. Men det bliver en tæt kamp.

Håber på

Hansen
Nicolajsen - Erik - Scholz
Joel - Okosun - Poulsen - Dal Hende
Mabil - Paul - Wikheim
En kommentar, som jeg håber, du ikke tager ilde op: I ligaen er det overvurderet at tale om nøglekampe, udelukkende fordi det er mod et andet tophold. Der spilles om 3 point. Jeg så i FT et stykke tid tilbage en fin grafik om de engelske top hold, hvor pointen var, at det ikke er topkampene, der afgør, hvem der bliver mester, det gør "alle" de andre kampe. - Igen, jeg beklager, det er bare en kæphest. Jeg er enig i, at sådan en kamp her betyder meget for psykologien osv., ligesom man kan tale om "6 points kamp".

Hvorom alting er, jeg har ikke så høje forventninger. Fck har set stærke ud denne sæson. Det taler til vores fordel, at der har været en pause, så spillerne har haft mulighed for en mental nulstilling.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Peter skrev:
13. sep 2018, 22:28
Hansen
Kian - Sviatchenko - Scholz
Joel - Polle - Sparv - Dal Hende
Onyeka
Paul - Wikheim

lyder mest sandsynligt for mig, men ville ikke være overrasket hvis at Paul eller Gustav blev hevet ud til fordel for Okosun
Din startopstilling er efter min mening den mest sandsynlige. Wikheim skal være skadet for ikke at starte. Okosun i stedet for bad Paul vil ikke være en stor overraskelse.
Mit tip er et nederlag på 1-3, naturligvis ikke det jeg håber men jeg lader hjernen og ikke hjertet tale her.
FCK er velsmurte og vi er haltende. Spillemæssigt vil FCK komme til at dominere 75% af tiden eller mere. Spørgsmålet er så hvor længe vi kan holde stand. Jeg tror vi vil se store chancer opstå omkring Scholz og det vil sandsynligvis koste.

Holder vi derimod nullet til der mangler et kvarter så tror jeg vi napper dem til sidst
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Jeg håber Thorup går offensivt til værks. Selvom det ikke ligger til ham. Jeg håber han vil spille Evander ind straks. Derfor bliver det:

Hansen
Kian, sviachenko, Scholz
Andersson, okusun, Jakob, dal hende
Evander
Wilhelm, good Paul

Så gør vi som forrige gang ude mod FCK. Vi laver et system skifte der vælter ligaen. Vores nye 3-4-1-2

Hvis jeg i stedet ser realistisk på det, så vælger jess en meget mere defensiv tilgang og stiller således op:

Hansen
Kian, erik, Scholz
Sparv
Andersson. Jakob, dal hende
Wilhelm, onyeka, okusun

Jeg håber det første og en 3-2 sejr. Jeg tror desværre på det sidste og en initiativ løs og destruktiv 0-2.

Igboun

Indlæg af Igboun »

Jeg håber Thorup går offensivt til værks. Selvom det ikke ligger til ham. Jeg håber han vil spille Evander ind straks. Derfor bliver det:

Hansen
Kian, sviachenko, Scholz
Andersson, okusun, Jakob, dal hende
Evander
Wilhelm, good Paul

Så gør vi som forrige gang ude mod FCK. Vi laver et system skifte der vælter ligaen. Vores nye 3-4-1-2

Hvis jeg i stedet ser realistisk på det, så vælger jess en meget mere defensiv tilgang og stiller således op:

Hansen
Kian, erik, Scholz
Sparv
Andersson. Jakob, dal hende
Wilhelm, onyeka, okusun

Jeg håber det første og en 3-2 sejr. Jeg tror desværre på det sidste og en initiativ løs og destruktiv 0-2.

Sander

Indlæg af Sander »

Vi kommer ikke med en offensiv indstilling. Det har vi ikke gjort siden efteråret 2017. Ud fra vores spil og tilgang til Astana og Malmø kampen tror jeg at den sportslig ledelse har en tyrker tro på at FCM vinder flest point med lange bolde, stærkt forsvar og standard situationer. En måde at spille fodbold på, som kun dem der mener, at de er de rigtige fans hylder.

Jeg tror at imod FCK er man så bange, at man stiller op på hjemmebane igen uden angreb.

God kamp - jeg tager kampen fra sofaen.

Igboun

Indlæg af Igboun »

God ide sander.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sander skrev:
15. sep 2018, 11:56

God kamp - jeg tager kampen fra sofaen.
Så gør vi dig en tjeneste en anden gang

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg håber på dette 4-2-3-1
38218B30-12FC-4590-BF8A-49295AB0EA38.jpeg
En sprudlende offensiv, stærk defensiv, hvor både backs, stoppere, midtbane, kanter og angreb alle spiller deres favoritpositioner og hvor vi tilgodeser deres spidskompetencer.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Stoffer skrev:
14. sep 2018, 11:21
En kommentar, som jeg håber, du ikke tager ilde op: I ligaen er det overvurderet at tale om nøglekampe, udelukkende fordi det er mod et andet tophold. Der spilles om 3 point. Jeg så i FT et stykke tid tilbage en fin grafik om de engelske top hold, hvor pointen var, at det ikke er topkampene, der afgør, hvem der bliver mester, det gør "alle" de andre kampe. - Igen, jeg beklager, det er bare en kæphest. Jeg er enig i, at sådan en kamp her betyder meget for psykologien osv., ligesom man kan tale om "6 points kamp".
Rent anekdotisk skal man endda ikke længere tilbage end til sidste sæson, hvor Brøndby var os overlegne indbyrdes, men alligevel stod de med sølvmedaljerne til sidst, fordi vi var det bedre i alle de andre kampe.

Når det så er sagt, tror jeg, det bliver ret afgørende, om FCK løber ind i et par nederlag snart. Ellers kunne jeg godt se dem løbe afsted fra resten af ligaen.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Acebone skrev:
15. sep 2018, 19:36
Når det så er sagt, tror jeg, det bliver ret afgørende, om FCK løber ind i et par nederlag snart. Ellers kunne jeg godt se dem løbe afsted fra resten af ligaen.
FCK har en ret fæl November måned, der skal vi som minimum have kontakt, og allerhelst et forspring, hvis vi skal gøre os håb om at genvinde mesterskabet.

FCKs November:
Ude Brøndby
Ude Prag
Ude Aab
Hjemme Os
Ude Zenit

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Benzo skrev:
15. sep 2018, 20:25
Acebone skrev:
15. sep 2018, 19:36
FCK har en ret fæl November måned, der skal vi som minimum have kontakt, og allerhelst et forspring, hvis vi skal gøre os håb om at genvinde mesterskabet.

FCKs November:
Ude Brøndby
Ude Prag
Ude Aab
Hjemme Os
Ude Zenit
Så kan vi jo lige så godt melde os ind i kampen allerede nu, med minimum 1 point idag men selvfølgelig gerne 3 point. Fuld gas på banen og tribunerne. Vi ses i aften.

Besvar