Noerum skrev:Håber Duelund får en start plads. Han er faktisk vores topscorer med 4 mål, og jeg synes han gør det godt. Det undre mig også, at man satser så meget på Rilwan. Han er jo fortid til sommer. Jeg håber på følgende startopstilling:
Andersen
Nissen - Kian - Bodurov - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Duelund - Royer
Pusic
Dog tror jeg det bliver Paul på toppen, Rilwan på midten eller kanten og Banggaard i stedet for Kian.
Jeg er fuldstændig enig. Ubegribeligt for mig at Hassan så ensidigt vælges frem for Duelund (og andre i øvrigt), med tanke på at Hassans niveau ingenlunde er markant bedre, og at hans motivation beviseligt er langt ringere. For min skyld må Hassan godt varme bænk eller slide reserveholdsgræs resten af foråret, så hellere smide 1-2 point på at bruge unge spændende spillere, end på at anvende en spiller som eksplicit har udtrykt ønske om at prøve noget nyt.
I forhold til kampen forventer jeg, at vi kører Hobro over. Mindre kan ikke gøre det. Hobro kommer uden selvtillid, og vi kommer for at bevise os selv (også uden selvtillid dog). Derudover glæder jeg mig til at se Nissen og forhåbentlig Duelund.
I forhold til ovenstående tror jeg ligeledes at Paul får den fremfor Pusic, og at Kadlec er på i stedet for Royer. Ellers rammer den (forhåbentlig).