Nedtakt: Randers vs. FCM
Nedtakt: Randers vs. FCM
Ja undskyld for den manglende optakt, men har været i det tyske så den smuttede, så her er en nedtaget i stedet...
Fed sejr, tilbage på toppen, vi styrede takterne det meste af kampen, vi holder igen igen igen nullet.
Fed sejr, tilbage på toppen, vi styrede takterne det meste af kampen, vi holder igen igen igen nullet.
Re: Nedtakt: Randers vs. FCM
Ja god kamp. Ligeså ringe de spillede sidst, lige så godt var det denne gang. Det var dog ikke lutter lagkage det hele, men det gemmer vi til en anden gang
Derud over var det sk*** godt. Point, en god sejr og vi holdt nullet. Super og videre til kampen på torsdag.
Derud over var det sk*** godt. Point, en god sejr og vi holdt nullet. Super og videre til kampen på torsdag.
Super kamp. Randers var direkte rådvilde over at vi spillede så kontrolleret. Vi skulle dog have scoret i første halvleg, det kan blive meget dyrt at have så meget overtag uden at få noget ud af det, men heldigvis kom det.
Sistos formkurve er opadgående, momentvis masser af fine ting i dag. Duncan var fremragende, det samme Poulsen. Synes også Rømer viste en masse positivt.
Tåbeligt rødt kort til Banggaard, jeg synes dog mere den var til gult, men han skulle bare lade ham løbe. Heldigvis var vi foran 2-0 så det fik ikke de store konsekvenser..
Vi har endnu ikke tabt på udebane i denne sæson. Vi fik endnu et clean sheet.
Stort plus at Brøndby slog FCK, nu skal vi bare have skabt noget mere forspring igen
Sistos formkurve er opadgående, momentvis masser af fine ting i dag. Duncan var fremragende, det samme Poulsen. Synes også Rømer viste en masse positivt.
Tåbeligt rødt kort til Banggaard, jeg synes dog mere den var til gult, men han skulle bare lade ham løbe. Heldigvis var vi foran 2-0 så det fik ikke de store konsekvenser..
Vi har endnu ikke tabt på udebane i denne sæson. Vi fik endnu et clean sheet.
Stort plus at Brøndby slog FCK, nu skal vi bare have skabt noget mere forspring igen
Super præstation idag. Minder om kampen i Ålborg. Vi kontrollerer fra start til slut, og kunne have vundet større. Rart at se større bevægelse og dybdeløb end tidligere.
Urutineret af Banggård. Lad ham dog løbe, du var jo ikke bageste mand.
Håber på en klog og veldisponeret kamp på torsdag. Så tror jeg vi har chance for point.
Urutineret af Banggård. Lad ham dog løbe, du var jo ikke bageste mand.
Håber på en klog og veldisponeret kamp på torsdag. Så tror jeg vi har chance for point.
-
Jesper BW1100
Helt håbløst rødt kort. Kenn Hansen sejlede generelt rundt i dag
Todd havde også indledt kampen med at sige han ville holde øje med dommere, og at dommeren kunne blive afgørende. Måske følte Kenn Hansen at han skyldte noget..
Hånd på bolden to gange inde i Randers feltet, den ene gang lignede altså et straffe?
Duncan får gult for film, lignede ikke film?
Hånd på bolden to gange inde i Randers feltet, den ene gang lignede altså et straffe?
Duncan får gult for film, lignede ikke film?
-
Jesper BW1100
Præcis Ravn. Han fik kompenseret så rigeligt for hans fejl mod Randers ude i Århus....
-
mousebreaker
Man skal vist se det med helt igennem farvede briller for at sige at der ikke var rødt til Banggaard. Ok ifht Schwartz's tackling i Brøndby så skulle der måske ikke engang være frispark
. Min alleførste tanke da jeg så Banggaards tackling var "shit den er til rød den der" - så jeg har svært ved at pive over det kort - til gengæld synes jeg Duncans kort for film var helt ude i skoven.
Flot kamp af drengene i dag. Rart endelig at se lidt dynamik i det offensive.
Flot kamp af drengene i dag. Rart endelig at se lidt dynamik i det offensive.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Poulsgaard
Nu er det jo ikke helt tilfældigt om der gives rødt, eller det bør det ikke være.
Fra BIF kampen citerer jeg dommeren for at udtale: "Forseelser der bliver begået med strakt ben/knopperne forrest ind på anklen gives rødt. Voldsomt spil i sig selv giver ikke rødt."
Det frispark der blev begået i BIF/FCK kampen, var hverken værre eller bedre end Banggaards frispark, og skulle takseres ens. IMO....
Poulsgaard
Fra BIF kampen citerer jeg dommeren for at udtale: "Forseelser der bliver begået med strakt ben/knopperne forrest ind på anklen gives rødt. Voldsomt spil i sig selv giver ikke rødt."
Det frispark der blev begået i BIF/FCK kampen, var hverken værre eller bedre end Banggaards frispark, og skulle takseres ens. IMO....
Poulsgaard
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
-
Steffen am
Det var i hvert fald et farvet kort, ved ikke om den skulle have været gul eller rød, men synes det her er en flot udtalelse af Silva
http://www.bold.dk/nyt/da-silva-banggaa ... haft-roedt
Men ja, dommeren var godt nok ikke med os, i forhold til det gule kort på Duncan og det ikke dømte straffe for hands.
http://www.bold.dk/nyt/da-silva-banggaa ... haft-roedt
Men ja, dommeren var godt nok ikke med os, i forhold til det gule kort på Duncan og det ikke dømte straffe for hands.
Hatten af for Da Silva, sympatisk udtalelse 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja, det havde været på sin plads, hvis straffen blev omstødte fra rødt til gult i stedet for.
Jeg vil faktisk ikke udelukkende klandre Kenn Hansen for det røde kort. Han fandt prompte det gule kort frem fra lommen, ikke det røde. Desværre råbte linjevogteren Hansen hen og så ud til at overbevise ham om, at det skulle være rødt. Og så var måldommerne som sædvanlig ubrugelige. Generelt en skidt præstation af dommerholdet, ikke kun Kenn Hansen.
Heldigvis blev det ikke afgørende for kampens resultat. Jeg er meget stolt af den indsats, drengene leverede. Erik er igen helt fantastisk; dejligt at have ham tilbage.
Heldigvis blev det ikke afgørende for kampens resultat. Jeg er meget stolt af den indsats, drengene leverede. Erik er igen helt fantastisk; dejligt at have ham tilbage.
-
mousebreaker
helt uenig i at det røde kort skulle omstødes. Det er jo latterligt. Det er et frispark hvor det er fifty fifty om det er det røde eller gule kort der kommer op. Svia sagde også - meget rammende - efter kampen da han så det på TV, at han mente det var til lyserødt. Hvorfor skulle det være på plads at ændre det til gult ??? Lidt for farvede briller imo 
Jeg synes at det er godt der bliver uddelt røde kort for frispark af den kaliber. Ellers ender vi hurtigt tilbage i de knap så glade firser dage hvor halvdelen af midtbanen var på banen for at save driblerne over gang på gang.
Duncans er en anden sag. Kan ikke se der er belæg for at give kort for film.
Glædeligt at vi endelig spiller en kamp hvor vi er meget chanceskabende og samtidig fastholder trenden med at holde det andet hold fra fadet. Svært at være utilfreds med en kamp som denne.
Jeg synes at det er godt der bliver uddelt røde kort for frispark af den kaliber. Ellers ender vi hurtigt tilbage i de knap så glade firser dage hvor halvdelen af midtbanen var på banen for at save driblerne over gang på gang.
Duncans er en anden sag. Kan ikke se der er belæg for at give kort for film.
Glædeligt at vi endelig spiller en kamp hvor vi er meget chanceskabende og samtidig fastholder trenden med at holde det andet hold fra fadet. Svært at være utilfreds med en kamp som denne.
"There is a disconnect in what we know and what we do!