Update

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Update

Indlæg af Administrator »

Hej.

Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undergået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.

Mvh

Administrator.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Update

Indlæg af Acebone »

Det lader til at være en mere mobilvenlig version nu. Fedt!

Brugeravatar
Administrator

Ja, siden er blevet responsiv, så den ser meget bedre ud uanset hvorfra man tilgår siden.

974

Indlæg af 974 »

Administrator skrev:Hej.

Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undgået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.

Mvh

Administrator.
Ser sgu meget godt ud, selv om du sådan set har skrevet at Ulvegraven har undgået forandringen :lol:

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ser godt ud. Thumps up herfra.
/Cortez

Brugeravatar
Administrator

974 skrev:
Administrator skrev:Hej.

Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undgået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.

Mvh

Administrator.
Ser sgu meget godt ud, selv om du sådan set har skrevet at Ulvegraven har undgået forandringen :lol:

Damn, havde ellers læst det flere gange. Rettet nu. :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ser super godt ud, well done ;)

Skulle bare lige lede efter smileys :mrgreen:

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "

Brugeravatar
Administrator

Mazter81 skrev:Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering
Du mener eksterne links?

Jeg ser lige om det kan fixes.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Administrator skrev:
Mazter81 skrev:Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering
Du mener eksterne links?

Jeg ser lige om det kan fixes.
Ja, eksterne links

Brugeravatar
Administrator

Uldkraemmeren skrev:Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "
Ah, jeg har ledt efter den. Det er fra www.black-wolves.com du mener det skal komme?

Brugeravatar
Administrator

Angående www.black-wolves.com , så kan jeg fortælle at den også bliver udsat for en overhaling i den nærmeste fremtid.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Administrator skrev:
Uldkraemmeren skrev:Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "
Ah, jeg har ledt efter den. Det er fra http://www.black-wolves.com du mener det skal komme?
Ja lige præcis, ovre i højre side.

Brugeravatar
Administrator

Det bliver fixet når hjemmesiden bliver opdateret.

Besvar