Hele optakten til forårssæsonen blev vi ved med at høre at det er en proces, og uanset den aktuelle stilling skulle man kigge på de ressourser som FCM har i forhold til konkurenterne.
De fleste Midtjyske fans var oven i købet i stand til at se det fornuftige i denne tilgnag og formidlede den til venner og bekendte med andre farver i hjertet.
Selv disse venner var ikke i tvivl om at det faktisk var en rigtig måde at gå ind til tingene, også derfor prøvede de at udfordre denne mentalitet.
Det hele gik så godt, lige indtil resultatet i parken.
Derefter må jeg indrømme at selv jeg, den ultra skeptiske gik hen og blev optimistisk!
Nogle gik i totalt udbrud.
Andre formåede at holde linjen og tale proces...men ingen hørte det mere og få troede på det.
En smule modgang resultatmæssigt. For i vid udstrækning så var spillet til mere. Måske derfor ekstra frustrerende. Hvis nu scenarierne sniger sig ind, og det bliver ønske tænkning frem for analyse.
Nu er vi kommet ned på jorden, og hvis vi tager formandens optræden i LIGA på P3 som rettesnor for folkestemningen, så anrekender vi at ønsketænkning ikke skaber resultater.
Derfor er der ikke andet at gøre end at tage arbejdshanskerne på, også som fans;
Syng lungerne ud.
Få hænderne op over hovedet.
Forbered den gode præstation.
Få sat rammen for det resterende program, så vi kan arbejde på det og ikke skal stå og se på.
Og stå nu for fanden sammen!!! Lyt til hinanden og bak op.
God tur og god kamp, i dag og resten af sæsonen.
I medgang og modgang
I medgang og modgang
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: I medgang og modgang
Tommel op for dig Hekler. Du er ukuelig, og vaskeægte fan.

Re: I medgang og modgang
Ses senere idag!!! FORZA FCM!