Jeg undrer mig egentlig også over at han ikke er med i truppen. Det var ikke alverden Onuachu fik vist i Aalborg, der havde lidt rutine nok virket bedre?Tim Janssen er frustreret over situationen.
- Jeg har været fit i to og en halv måned nu. Det har bare handlet om at få fodboldrytmen tilbage, siger Tim Janssen til Herning Folkeblad og fortsætter:
- Det er selvfølgelig frustrerende. Det vil enhver fodboldspiller sige. Jeg vil spille så meget som muligt.
Tim Janssen
Tim Janssen
Tim er frustreret: http://www.bold.dk/nyt/Tim-Janssen-frus ... idtjylland
Re: Tim Janssen
Lur mig om ikke, at kontrakten får lov at køre ud....
Jo, det gør den da. Hvad skulle de ellers gøre? Der er da ingen, der vil betale for at have ham gående. Han er jo skadet konstant. Hvor mange kampe har han overhovedet spillet for FCM?PH1978 skrev:Lur mig om ikke, at kontrakten får lov at køre ud....
Når Paul bliver foretrukket er det vel med tanke på hans højde og med den tanke, at han kan bruges som joker ligesom mod SE i efteråret.
Men en fit Janssen i kampform har sine fordele. Det er jeg enig i!
Jamen, selvfølgelig vil en kampfit Janssen være et plus. Men det er en kampfit Paul også. Og det er væsentligt mere fremtid i Paul end Glaskrop-Janssen.
Manden er dødsympatisk og det er så synd for ham, at karrieren blev smadret ved os.
Det eneste argument for, at holde på ham vil være at Duncan rykker udenlands. Jeg tvivler dog på, at der er tillid til at han nogensinde kommer igen på højeste niveau.
Men nuvel, Frank var også engang lavet af glas. Det endte jo helt godt.....
Manden er dødsympatisk og det er så synd for ham, at karrieren blev smadret ved os.
Det eneste argument for, at holde på ham vil være at Duncan rykker udenlands. Jeg tvivler dog på, at der er tillid til at han nogensinde kommer igen på højeste niveau.
Men nuvel, Frank var også engang lavet af glas. Det endte jo helt godt.....
Godt modsvar af Tim i dag... Ja tak!
Han skal såmænd bare fortsætte. Flot indsats!PH1978 skrev:Godt modsvar af Tim i dag... Ja tak!
Der viser han bare sin klasse. Det er jo det han kan, når han ikke er skadet. Det var så hans første ligamål siden december 2012 stod der et sted. Forhåbentlig kommer der flere fra ham nu