http://aoh.dk/artikel/fcm-laver-vildt-fan-omr%C3%A5de
Jeg synes ikke lige jeg lagde mærke til at området ligefrem er indhegnet, at der er et hegn foran kunne jeg godt se, men ellers lagde jeg ikke mærke til det i mandags? Hvad tænker folk om dette tiltag??
en anden ting jeg studsede over i mandags var at vi tilsyneladende har droppet "black flag flying high"?
Det var ellers en sang der IMO fungerede ret godt.
I denne tråd vil jeg også nævne at jeg synes det har været ganske fint med opbakning her til de første 3 kampe i foråret. Håber at stimen fortsætter i Aalborg...
Stemning/sange
Re: Stemning/sange
Det er hegnet ind af skrå bølgebryddere. Det virkede rigtig godt, men lidt svært at svare på efter en kamp hjemme.DenStolteJyde skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-laver-vildt-fan-omr%C3%A5de
Jeg synes ikke lige jeg lagde mærke til at området ligefrem er indhegnet, at der er et hegn foran kunne jeg godt se, men ellers lagde jeg ikke mærke til det i mandags? Hvad tænker folk om dette tiltag??
en anden ting jeg studsede over i mandags var at vi tilsyneladende har droppet "black flag flying high"?
Det var ellers en sang der IMO fungerede ret godt.
I denne tråd vil jeg også nævne at jeg synes det har været ganske fint med opbakning her til de første 3 kampe i foråret. Håber at stimen fortsætter i Aalborg...
Black flack kørte i mandag, som altid.
Ja det har været ganske fornuftigt
Vi kommer kun for roulade!
Stemningen var god i mandags, håber det bliver endnu bedre i fremtiden!
Men nøj hvor er unibet godt nok død alle andre steder, end ved kernen af fans!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja du kan da have ret i, at der sker mest omkring Asa og det er der ikke noget mærkeligt i. De giver den altid fuld gas, men der er trods alt også andre der synger godt igennem. Problemet er nok, at ikke alle har lyst til, at stå iblandt de absolut mest syngende og højtråbende, men står andre steder hvor det passer dem bedre, måske sammen med venner eller kollegaer, og jeg synes da, at opbakninger er ok rundt omkring, men vi får aldrig muligheden for, at synge og råbe så godt og højlydt som Fck og Brøndby for der er jo betydeligt flere hardcore syngende fans i disse 2 storklubber.Noerum skrev:Stemningen var god i mandags, håber det bliver endnu bedre i fremtiden!
Kunne da godt sommetider selv ønske mig lidt mere gang i den på Unibet, men det er svært, at synge med på de nye sange, når man ikke kender teksterne. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere BRØL fra fansene, så man virkelig kan høre os, lidt ala FORZA FC eller VI VIL HA SEJREN hvor vi virkelig brager igennem. Ikke altid de lange sange som man ofte ikke altid kan høre alligevel. Dette kunne måske være en anledning til, at finde på nogle nye BRØL. Eksempler: Hedens stolthed sejrer, Vi snupper guldet - osv.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
De kunne også råbes ! JYLLANDS BEDSTE TOPHOLDTrueWolfMidt skrev:Ja du kan da have ret i, at der sker mest omkring Asa og det er der ikke noget mærkeligt i. De giver den altid fuld gas, men der er trods alt også andre der synger godt igennem. Problemet er nok, at ikke alle har lyst til, at stå iblandt de absolut mest syngende og højtråbende, men står andre steder hvor det passer dem bedre, måske sammen med venner eller kollegaer, og jeg synes da, at opbakninger er ok rundt omkring, men vi får aldrig muligheden for, at synge og råbe så godt og højlydt som Fck og Brøndby for der er jo betydeligt flere hardcore syngende fans i disse 2 storklubber.Noerum skrev:Stemningen var god i mandags, håber det bliver endnu bedre i fremtiden!
Kunne da godt sommetider selv ønske mig lidt mere gang i den på Unibet, men det er svært, at synge med på de nye sange, når man ikke kender teksterne. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere BRØL fra fansene, så man virkelig kan høre os, lidt ala FORZA FC eller VI VIL HA SEJREN hvor vi virkelig brager igennem. Ikke altid de lange sange som man ofte ikke altid kan høre alligevel. Dette kunne måske være en anledning til, at finde på nogle nye BRØL. Eksempler: Hedens stolthed sejrer, Vi snupper guldet - osv.