Fcm - Sunderland træningskamp.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fcm - Sunderland træningskamp.
Genialt.
Kommer helt sikkert på Mch Arena og ser kampen.
Så kan vi se vores niveau og nogle spillere kan vises frem, med forhåbninger om, at mulige købere kunne have interesse for nogle af vores spillere.
Derudover har vi så 4 dage inden braget mod Randers Fc - så der kan man nå at restituere sig og indøve de finesser der evt. skal rettes inden Randerskampen.
Kommer helt sikkert på Mch Arena og ser kampen.
Så kan vi se vores niveau og nogle spillere kan vises frem, med forhåbninger om, at mulige købere kunne have interesse for nogle af vores spillere.
Derudover har vi så 4 dage inden braget mod Randers Fc - så der kan man nå at restituere sig og indøve de finesser der evt. skal rettes inden Randerskampen.
Re: Fcm - Sunderland træningskamp.
Fuldstændig ligegyldig kamp mod Sunderland og jeg håber alle spillere der er en smule småskadet bliver sparet, da det er Superligaen det handler om. Vi skal ikke ud i samme nervepirrende drama, som i sidste sæson og det kræver point i de første mange kampe.
-
TrueWolfMidt
Kan sagtens følge din tankegang og giver dig ret i det hele, men i og med, at den eneste spiller der er solgt i dette transfervindue er Mads Albæk, kunne det da være rart, hvis nogle engelske klubber fik øjnene op for, hvad fcm kan med de unge fra vores akademi, samt hvad vi har af spillere / potentiale.Lupus1999 skrev:Fuldstændig ligegyldig kamp mod Sunderland og jeg håber alle spillere der er en smule småskadet bliver sparet, da det er Superligaen det handler om. Vi skal ikke ud i samme nervepirrende drama, som i sidste sæson og det kræver point i de første mange kampe.
Ja, superligaen er absolut det vigtigste, men jeg skal se kampen alligevel, og håber at, i og med at det kun er en træningskamp, at der ikke vil blive begået svinestreger der skader vores spillere, hvilket jeg heller ikke tror at Sunderland ønsker. Ønsker en god og ærlig fight uden skader, for det har vi så absolut ikke brug for.
- Administrator
Glen udtalte at det var vores erstatning for UEFA, som en mulighed for at komme op i gear. Så jeg tvivler på at der spares for mange spillere til den kamp.
Jeg håber for alt i verden ikke, at det kommer til at have en negativ indvirkning på Randers-kampen. Vores fordel skulle jo netop være at have friske ben, fordi vi ikke har de ekstra Europa-kampe.Administrator skrev:Glen udtalte at det var vores erstatning for UEFA, som en mulighed for at komme op i gear. Så jeg tvivler på at der spares for mange spillere til den kamp.
Men Sunderland er naturligvis en stor modstander, og det ville nok være dumt at takke nej.
Man bliver bare ikke en bedre fodboldspiller hvis man ikke testes mod nogle modstandere der er "markant" bedre end en selv.....
Derfor ser jeg det kun som en styrkelse af holdet
Meeen..4 dage inden Randers kampen, med truppens bredde i mende samt vores klubs skadeshistorik så er jeg lidt lunken overfor den kamp..974 skrev:Man bliver bare ikke en bedre fodboldspiller hvis man ikke testes mod nogle modstandere der er "markant" bedre end en selv.....
Tja, Randers møder Rubin Kazan dagen efter, så ingen ulempe der.
-
TrueWolfMidt
Er loungen åben inden kampstart så man kan købe en pølse og en pils / vand ?
Ellers en man jo nødt til at købe og spise inden kampen, hvilket ikke er nær så hyggeligt.
Vi ses Onsdag.
Ellers en man jo nødt til at købe og spise inden kampen, hvilket ikke er nær så hyggeligt.
Vi ses Onsdag.
http://fcm.dk/nyheder/tickets-fc-midtjy ... sunderlandTrueWolfMidt skrev:Er loungen åben inden kampstart så man kan købe en pølse og en pils / vand ?
Vi ses Onsdag.
Må nok indrømme jeg ikke rigtigt kan finde ud af hvad vi skal med den her kamp. Bevares jeg syntes det er fedt at har fået en træningskamp af den kaliber men jeg kan ikke se hvorfor vi skal sætte vores spillere i risiko for at blive skadet eller blive overbelastede. Så er der nogen der ved om vi stiller i stærkeste opstilling eller om det er talenterne der får spilletid?Kent skrev:http://fcm.dk/nyheder/tickets-fc-midtjy ... sunderlandTrueWolfMidt skrev:Er loungen åben inden kampstart så man kan købe en pølse og en pils / vand ?
Vi ses Onsdag.
Pt. har Randers kampen på søndag vel fået større betydning end vi havde regnet med da træningskampen blev arrangeret.
Læste et sted, at vi har aftalt med Sunderland, at vi stiller med stærkeste i de første 60 min. Må gå ud fra, at alle tvivlsomme spares. Hverken vi eller Sunderland er vel interesseret i skader, så mon ikke vi bare skal se dette, som et lidt mere interessant træningspas, hvor det er muligt at øve på nogle ting? Spillere bliver trods alt også skadet til træning, og 60 min på 80-90% burde ikke være noget problem ift en kamp på søndag.Spicker skrev:Må nok indrømme jeg ikke rigtigt kan finde ud af hvad vi skal med den her kamp. Bevares jeg syntes det er fedt at har fået en træningskamp af den kaliber men jeg kan ikke se hvorfor vi skal sætte vores spillere i risiko for at blive skadet eller blive overbelastede. Så er der nogen der ved om vi stiller i stærkeste opstilling eller om det er talenterne der får spilletid?
Pt. har Randers kampen på søndag vel fået større betydning end vi havde regnet med da træningskampen blev arrangeret.
Tak for svar Kent, så håber jeg det holder stikKent skrev:Læste et sted, at vi har aftalt med Sunderland, at vi stiller med stærkeste i de første 60 min. Må gå ud fra, at alle tvivlsomme spares. Hverken vi eller Sunderland er vel interesseret i skader, så mon ikke vi bare skal se dette, som et lidt mere interessant træningspas, hvor det er muligt at øve på nogle ting? Spillere bliver trods alt også skadet til træning, og 60 min på 80-90% burde ikke være noget problem ift en kamp på søndag.Spicker skrev:Må nok indrømme jeg ikke rigtigt kan finde ud af hvad vi skal med den her kamp. Bevares jeg syntes det er fedt at har fået en træningskamp af den kaliber men jeg kan ikke se hvorfor vi skal sætte vores spillere i risiko for at blive skadet eller blive overbelastede. Så er der nogen der ved om vi stiller i stærkeste opstilling eller om det er talenterne der får spilletid?
Start-11 er så identisk med SE-kampen pånær Frank i stedet for Duncan:
http://fcm.dk/nyheder/ulvene-stiller-i- ... sunderland
Jeg er lidt overrasket over, at Hedinsson ikke er at finde på bænken - lidt kamptræning ville vel ellers gavne ham. Måske er han alligevel ikke så langt fremme som man troede?
Jeg er lidt overrasket over, at Hedinsson ikke er at finde på bænken - lidt kamptræning ville vel ellers gavne ham. Måske er han alligevel ikke så langt fremme som man troede?
Tror bare det handler om at få mange unge spillere ind i opgøret så jeg tror man har fravalgt spillere over 21 til bænken for at give de unge noget erfaring.Kent skrev:Start-11 er så identisk med SE-kampen pånær Frank i stedet for Duncan:
Kolja og Duncan er heller ikke med.
Edit: Undskyld, Lauritsen er 22.
Re: Sv: Fcm - Sunderland træningskamp.
http://www.safc.com/news/team-news/2013 ... sunderland
Sunderlands beskrivelse og optakt til kampen.
Sunderlands beskrivelse og optakt til kampen.