Kjær - fremtid

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Kjær - fremtid

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Simon Kjær fortid i VFL Wolfsburg, og vel også i Tysk fodbold hvor han slet ikke har leveret det niveau han blev købt ind til. Aldrig rigtigt passet ind heller.

Men hvor ser i ham i fremtiden i hvilken liga? Jeg tror umiddelbart på at han ryger tilbage til Italien hvor han stadig har et "navn" og sikkert længes hen. Måske et italiensk hold i den bløde mellemvare. Jeg kunne se ham i Torino, Parma eller måske Udinese. Hvad siger i?

Og så er der talentudviklingsaspektet... hvad tror i han "ryger" for? Han blev købt ind for 90 mio. Men strengt taget er hans værdi vel mindre end 20% af den sum nu eller? Hvor stor en andel af et evt. salg får FCM - er der nogen der cirkus kender satserne i fht. talenter udviklet?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Kjær - fremtid

Indlæg af SteffenO »

Tror procenterne ligger på mellem 0,5 og 3 %, men kommer an på hvor længe spilleren har være i klubben. så det kommer nok ikke til at være noget der rykker vildt i regnskabet, med mindre han bliver skudt afsted for flere 100 milo kr.

Mike80

Re: Kjær - fremtid

Indlæg af Mike80 »

Jeg mener det er 5 procent af salgssummen sim skal fordeles imellem alle de klubber han har repræsenteret fra 12år og inden spilleren fylder 23år. Kender ik fordelingsnøgles men lad os bare sige ca. 0,5% pr. Sæson. Ved heller ik hvor lang tid Simon var tilknyttet FCM men mener det var omkring 5 år altså 2,5 procent af salgssummen. Det vist iøvrigt påkrævet at salget skal være internationalt.

Simons værdi er vel omkring 30-40mio så hvis dette holder omkring 750,000-1,000,000kr. Meeen mon ikke de allerede er indregnet i årsregnskabet! (altså en standard FCM børsmeddelse;))

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Besvar