SønderjyskE - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde

SønderjyskE - FCM

Indlæg af DenStolteJyde »

Så er det i morgen vi skal besøge Haderslev..

Og efter at have overværet træningen i dag synes jeg da at det lugter af at det godt kunne give 3 point.
Hørte i øvrigt også hvordan glenn regner med at vores start 11'er skal være, men er ikke sikker på om det er en supergod ide at lægge den ud offentlig tilgængelig allerede nu..

Dog kan jeg vidst godt afsløre at rygterne vil vide at SønderjyskE stiller op uden Hedinson og Absalonsen.

vi har et par mand ude med karantæner og småskader og derfor bliver det også en noget anderledes startopstilling end i de sidste par kampe.

Hvad siger I folkens? skal det være i morgen vi endelig får 3 point igen?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SønderjyskE - FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

DenStolteJyde skrev:Så er det i morgen vi skal besøge Haderslev..

Hvad siger I folkens? skal det være i morgen vi endelig får 3 point igen?
Det er først Lørdag at kampen spilles og ikke fredag, men de 3 point vil være dejligt.

Treco

Indlæg af Treco »

Det ville da være dejligt med 3 point. Hvis vi taber så tror jeg vi rykker ned. Mængden af personlige uprovokerede fejl er simpelthen alt alt for høj til hvad man kan forvente på superliga niveau. Jeg ved godt man kan tage meget godt med fra kampen mod FCK men når man ligger præstationen mod FCN så er jeg altså mere tilbøjelig til at kigge på det negative fra fck kampen. Vores håbløse defensiv Hassan der dribler når der er 4 fck'er omkring ham og sparker væk når han har en halv bane. Det store antal tabte bold af midtbane foran forsvaret. Jeg er ikke optimistisk.

Brugeravatar
DenStolteJyde

http://www.bold.dk/nyt/FCM-maa-undvaere ... -maalmager

Petter, Kolja og Marco er ude..

Umiddelbart ville Vilafane jo være næst i køen til den højre back.. MEN han er faktisk heller ikke for godt klar så ham bliver det heller ikke. Faktisk bliver det slet ikke en af vores normale højrebacks der får pladsen..

Den går derimod til nummer 32..!

Spicker

Indlæg af Spicker »

DenStolteJyde skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-maa-undvaere ... -maalmager

Petter, Kolja og Marco er ude..

Umiddelbart ville Vilafane jo være næst i køen til den højre back.. MEN han er faktisk heller ikke for godt klar så ham bliver det heller ikke. Faktisk bliver det slet ikke en af vores normale højrebacks der får pladsen..

Den går derimod til nummer 32..!
Det bliver nok nok Andre Rømer der tager pladsen ;)
Jeg syntes han gjorde det godt mod Brøndby og fortjener genvalg nu hvor Kolja og Santiago ikke er med!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Tro mig. det bliver Bak.

Jeg var til træning i går og overhørte da Glen fortalte hvem start 11 skal være.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver en gyser... :shock:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

DenStolteJyde skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-maa-undvaere ... -maalmager

Petter, Kolja og Marco er ude
Det er bekymrende, at Petter er ude. Han er en meget vigtig spiller for os, og betydningen af kampen mod SE kan vist ikke overvurderes. Et nederlag vil være katastrofalt!
Heldigvis er SE ekstremt svage hjemme - kun 5 point er det blevet til - så selv med vores elendig udebanestatistik burde vi kunne hive mindst 1 point hjem.

974

Indlæg af 974 »

DenStolteJyde skrev:Tro mig. det bliver Bak.

Jeg var til træning i går og overhørte da Glen fortalte hvem start 11 skal være.
Bak overtog jo også back-pladsen i mandags da Lauridsen blev skiftet ud, så det virker helt klart meget plausibelt

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

But if Bak at right back, then who will be in midfield, or do you think we play a 4-4-2 with Igboun and Janssen upfront? I'm sure he won't play Olsen and Janssen up front.

I thought:

-----------------------------Lossl-----------------------------
Lauridsen------Svia-----------------Ipsa----------------JJ
----------------------------Izunna----------------------------
------------------------Bak----------------------------------
Igboun---------------------------Albaek--------------Hassan
---------------------------Janssen------------------------------

No?

Please stop wasting albaek on wings

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Did you hear who else he said?

Brugeravatar
DenStolteJyde

SlyIgboun skrev:

Did you hear who else he said?
Yes i did hear the complete start 11, but I don't want to write it here. (The enemy could be watching..)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sidder og overvejer at køre fra Aarhus til Haderslev for at se kampen i aften.
Er der nogle som ved, hvor mange der kommer med bus eller som selv kører ?
Hvor skal vi bare have point i den kamp - naturligvis gerne 3 men minimum 1 point.
Håber vi ser et top motiveret fcm hold, hvor alt idag går op i en højere enhed, alle er villige til at løbe de ekstra meter, ikke for mange fejlafleveringer, højt pres på boldholdere, ikke spille høje bolde, da vi er bedre i spillet med bolden langs jorden, og vi er ikke specielt gode til at fastholde de høje bolde. Alle mand følger den aftalte taktik, så må vi se om den holder.
Kom så FCM, vis at i godt kan vinde / score mål, selv om Petter Anderson ikke er spilklar.
Vis os fans, at truppen tror på overlevelse og at i kan vinde på udebane.
Vi ønsker det bedste for jer og klubben, giv os idag de 3 point PLEASE !!

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

...

Nok lidt dumt at sidde her på ulvegraven og citere hvad Glen siger til træning og hvem som starter på højre back?

Bobar

Indlæg af Bobar »

Puha, sønderjyske, som vi altid har det svært imod - tror at vi skal være heldige med uafgjort, fo rmin mavefornemmelse siger altså et nederlag og med FCN i baghovedet frygter jeg det værste.
Det gør jeg pga. den utroligt ringe præstation sidste kamp og nu er det mod ligaens tonserhold, som altid får scoret imod os :/
Håber at Albæk, starter på midten, hvor han klart er bedst og ikke kanten.
Måske et par gode angribere i form af tim og igboun kunne være fedt, selvom Glenn foretrækker ig på kanten :/
Nå, Jeg håber selvfølgelig det bedste i dag, men for dælen den vil gøre nas, hvis vi mister den i dag

Besvar