Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Rooney

Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Indlæg af Rooney »

http://www.dbu.dk/Nyheder/2011/August/K ... tland.aspx

Intet mindre end fortjent må man sige :)

Brugeravatar
Jonas Max

Re: Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Indlæg af Jonas Max »

Hvis der er nogen som har fortjent det så er det ham, stort tillykke til Julle!

Fantastisk!

/Jonas Max

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Fuldt fortjent! Fantastisk for ham, spiller altid på 110%!

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Og landholdsdragten klæder ham ......
Og landholdsdragten klæder ham ......
110328-0089kbk1-fcmweb.jpg (34.94 KiB) Vist 4217 gange

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Da det nu er ved at blive lige lovligt positivt, så må jeg som gammel gnaven mand sætte spørgsmålstegn ved om det overhovedet er godt at Julle er blevet udtaget.

Enig det er fortjent, og en fin belønning....men...
Er det bare mig der sidder og tænker at han mere trænger til en lille pause? - Jeg mener nu fik han en noget stresset sæson sidste år men mange skiftende siddekammerater i firsvaret, en opgave han klarede med en klasse som få.
Det gav så en udtagelse til U21 EM hvor han kun fik en kamp, men som betød der ikke blev nogen sommer pause.
Nu har han så været igennem et relativt hårdt program, han var i hvert fald slidt i slutningen af Lyngby kampen, men i steder for en lille pause, skal han nu på udflugt med Morten Olsen of co.

Grungen til jeg er ekstra bekymret er at FCM spillere, notorisk har haft form nedgang efter landsholds udtagelse. Det har vi ikke råd til.

Hvad siger i?
Er det bare mig der er en gammel gnaven mand? - Eller er der noget i det?
Er Julle bare lavet af et specielt materiale, og går direkte ind og løfter også denne opgave?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Hekler skrev:Da det nu er ved at blive lige lovligt positivt, så må jeg som gammel gnaven mand sætte spørgsmålstegn ved om det overhovedet er godt at Julle er blevet udtaget.

Enig det er fortjent, og en fin belønning....men...
Er det bare mig der sidder og tænker at han mere trænger til en lille pause? - Jeg mener nu fik han en noget stresset sæson sidste år men mange skiftende siddekammerater i firsvaret, en opgave han klarede med en klasse som få.
Det gav så en udtagelse til U21 EM hvor han kun fik en kamp, men som betød der ikke blev nogen sommer pause.
Nu har han så været igennem et relativt hårdt program, han var i hvert fald slidt i slutningen af Lyngby kampen, men i steder for en lille pause, skal han nu på udflugt med Morten Olsen of co.

Grungen til jeg er ekstra bekymret er at FCM spillere, notorisk har haft form nedgang efter landsholds udtagelse. Det har vi ikke råd til.

Hvad siger i?
Er det bare mig der er en gammel gnaven mand? - Eller er der noget i det?
Er Julle bare lavet af et specielt materiale, og går direkte ind og løfter også denne opgave?
Vil Give dig helt ret Hekler, jeg mener også han ville have bedre af en pause lige pt så han ikke løber ind i en dum overbelastnings skade, Men mon han overhovedet får spilletid i landskampen, det tvivler jeg på så kan han da slappe a de 90 min ;)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

cameo1977 skrev: Vil Give dig helt ret Hekler, jeg mener også han ville have bedre af en pause lige pt så han ikke løber ind i en dum overbelastnings skade, Men mon han overhovedet får spilletid i landskampen, det tvivler jeg på så kan han da slappe a de 90 min ;)
Nu er Morten Olsen jo notorisk kendt for at have nogle meget barske trænings sessioner.
/Hekler

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Sludder og vrøvl at han trænger til pause, ja han er slidt, men en landsholds udtagelse er altså noget positivt for spilleren, klubben Fcm, samt det øger interessen for ham og sikkert også prisen, mener vi lever af at vores spillere kommer så langt som muligt, og altså på landsholdet. Så er sikker på vi ser en frisk og motiveret Juelsgård når han kommer Torsdag, og helt klar til at gi den en skalle, for der står nogle vigtige og sjove landskampe på programmet, og med de spillere som er inde over venstre back på landsholdet må Juelsgård da være den med mest kamptræning, Simon P er meget skadet, og Boilesen er ikke fast mand i Ajax. Sikker på at Juelsgård/Glenn/klubben kun ser det positive i dette, og det bør vi også som fan gøre.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

mnm123 skrev:Sludder og vrøvl at han trænger til pause, ja han er slidt, men en landsholds udtagelse er altså noget positivt for spilleren, klubben Fcm, samt det øger interessen for ham og sikkert også prisen, mener vi lever af at vores spillere kommer så langt som muligt, og altså på landsholdet. Så er sikker på vi ser en frisk og motiveret Juelsgård når han kommer Torsdag, og helt klar til at gi den en skalle, for der står nogle vigtige og sjove landskampe på programmet, og med de spillere som er inde over venstre back på landsholdet må Juelsgård da være den med mest kamptræning, Simon P er meget skadet, og Boilesen er ikke fast mand i Ajax. Sikker på at Juelsgård/Glenn/klubben kun ser det positive i dette, og det bør vi også som fan gøre.
Fint fint, men du ignorerer jo hele min pointe.
ER Juelsgaard slidt? - og trænger til en pause?

Jeg siger jo ikke han skal sige nej til Morten Olsen, jeg siger bare at det ikke nødvendigvis er lutter lagkage. Du siger jo selv han er slidt...
/Hekler

kimling

Indlæg af kimling »

ser ham lige nu som ligaens klart bedste ! er ikke overrasket over landsholdsudtagelsen - det er fuldt fortjent!

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Ja, Juelsgaard er slidt. Men jeg tror at han får meget gavn af at tage med landsholdet alligevel. Albæk er jo ikke med U-21 holdet fordi han er slidt, så jeg tror at klubben har sagt god for at Julle tager afsted FORDI det er landsholdet.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hekler skrev:
mnm123 skrev:Sludder og vrøvl at han trænger til pause, ja han er slidt, men en landsholds udtagelse er altså noget positivt for spilleren, klubben Fcm, samt det øger interessen for ham og sikkert også prisen, mener vi lever af at vores spillere kommer så langt som muligt, og altså på landsholdet. Så er sikker på vi ser en frisk og motiveret Juelsgård når han kommer Torsdag, og helt klar til at gi den en skalle, for der står nogle vigtige og sjove landskampe på programmet, og med de spillere som er inde over venstre back på landsholdet må Juelsgård da være den med mest kamptræning, Simon P er meget skadet, og Boilesen er ikke fast mand i Ajax. Sikker på at Juelsgård/Glenn/klubben kun ser det positive i dette, og det bør vi også som fan gøre.
Fint fint, men du ignorerer jo hele min pointe.
ER Juelsgaard slidt? - og trænger til en pause?

Jeg siger jo ikke han skal sige nej til Morten Olsen, jeg siger bare at det ikke nødvendigvis er lutter lagkage. Du siger jo selv han er slidt...
Hvis ikke en landsholds udtagelse er lutter lagkage? hvad er så? plus hvis ikke man kan finde motivationen efter turen så skal han skamme sig

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Ja Hekler du er en gnaven gammel mand ;)

Men ikk desto mindre så giver jeg dig ret. Han kunne godt trænge til en puster og ikke en tur til skotland. Derudover ville en uges klubtræning gøre godt, hvor man kan få lidt taktisk på plads, der er altid ting der skal rettes til under længere pauser (altså uden midtuge kampe).

Men jeg ser det også som velfortjent at han er udtaget for han har klasse, jeg så det bare gerne ske på et andet tidspunkt, hvor han ikke har været presset så hårdt i sit kamp program.

Men tillykke til Julle og mon ikke han får 30 min i kampen.

Til dem der mener Boilesen ikke er fast mand i Ajax, kan jeg informere at han spillede sæsonens første kamp fra start som de vandt 3 eller 4 - 0 på udebane tror jeg det var. Planen er at han skal være fast i denne sæson, De Boer er jo god til at benytte unge spillere.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

JensMikkelsen skrev:Ja Hekler du er en gnaven gammel mand ;)

Men ikk desto mindre så giver jeg dig ret. Han kunne godt trænge til en puster og ikke en tur til skotland. Derudover ville en uges klubtræning gøre godt, hvor man kan få lidt taktisk på plads, der er altid ting der skal rettes til under længere pauser (altså uden midtuge kampe).

Men jeg ser det også som velfortjent at han er udtaget for han har klasse, jeg så det bare gerne ske på et andet tidspunkt, hvor han ikke har været presset så hårdt i sit kamp program.

Men tillykke til Julle og mon ikke han får 30 min i kampen.

Til dem der mener Boilesen ikke er fast mand i Ajax, kan jeg informere at han spillede sæsonens første kamp fra start som de vandt 3 eller 4 - 0 på udebane tror jeg det var. Planen er at han skal være fast i denne sæson, De Boer er jo god til at benytte unge spillere.
Boilesen har spillet 6 kampe for Ajax i sidste sæson, og ja han er startet i år, men under U-21 em fortalt deres træner De Boer at han var en spiller som ikke ville blive fast mand i år pga. han er ung, og vil få nogle udsving, samt de havde en anden back somogså dygtig. Hold nu op med at gøre det til et problem at han er udtaget, vi lever af at udvikle, og sælge dem, det er ide grundlaget for klubben.

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Jamen det er positivt med udtagelsen ingen tvivl om det, men jeg så bare gerne en anden timing set udfra de betragtninger Hekler kommer med.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Man tager jo hensyn til andre!!!

Besvar