Hvilken af kampene vi kan stemme på, på fcm.dk, synes i har været den bedste?
Årets kamp
Årets kamp
Hej graven..
FC Midtjylland
Re: Årets kamp
Uden tvivl 2-1 over AaB. Måske den mest medrivende kamp i FCM's historie.
2-1 kampen mod Aab var helt sikkert en klassekamp. Det er altid nogle fantastiske kampe imod dem. Dog synes jeg at 3-2 sejren over FCK var årets bedste kamp. Den kamp havde simpelthen alt: mål, kort og spænding til det sidste. Og så er glæden bare ekstra stor når man slår FCK.
-
Peter Ross
Så afgjort 2-1 kampen mod AaB.
Jeg får stadig kuldegysninger, når jeg tænker tilbage på den kamp. Stemningen på stadion var fuldstændig elektrisk - publikum hele vejen rundt levede med pga. kampens udvikling, hvor Albrechtsen fik statueret et eksempel på, hvor langt modstanderne får lov at gå, når de gæster MCH Arena.
Kampen i sig selv var en uinteressant omgang sparkeri, hvor vi intet ville, mens AaB intet kunne, alligevel indeholdte kampen alt det, man ville ønske hver eneste weekend. Tacklingerne var hårde, brystet var skudt frem hos samtlige vores spillere og troen på sejr var umiskendelig på trods af den tidlige udvisning. Franks sejrsmål i 89. minut var blot kronen på værket, der vel nok sendte en lykke-rus gennem kroppen på samtlige FCM-fans på MCH Arena den aften, som man sjældent glemmer. Sidst jeg mindes sådan en følelse, var da Maros Klimpl sænkede VFF i 93. minut for år tilbage - det siger vel alt...
Jeg får stadig kuldegysninger, når jeg tænker tilbage på den kamp. Stemningen på stadion var fuldstændig elektrisk - publikum hele vejen rundt levede med pga. kampens udvikling, hvor Albrechtsen fik statueret et eksempel på, hvor langt modstanderne får lov at gå, når de gæster MCH Arena.
Kampen i sig selv var en uinteressant omgang sparkeri, hvor vi intet ville, mens AaB intet kunne, alligevel indeholdte kampen alt det, man ville ønske hver eneste weekend. Tacklingerne var hårde, brystet var skudt frem hos samtlige vores spillere og troen på sejr var umiskendelig på trods af den tidlige udvisning. Franks sejrsmål i 89. minut var blot kronen på værket, der vel nok sendte en lykke-rus gennem kroppen på samtlige FCM-fans på MCH Arena den aften, som man sjældent glemmer. Sidst jeg mindes sådan en følelse, var da Maros Klimpl sænkede VFF i 93. minut for år tilbage - det siger vel alt...
Jeg er lidt i tvivl om det er aab-kampen eller fck-kampen. Under begge kampe var der denne intense stemning, denne udenlandske fede spænding. Men så at det var FCK som blev besejret, gør nok jeg synes det var den kamp. Dog så var aab-kampen så fed på den måde, at der var denne værdighed inde over, at man ikke bare kan tillade sig at ikke spille fairplay, og så skar albrech schwartz over.
Som i kan høre, jeg er i tvivl! kan ikke lige finde den sidste ting, som gør hvad jeg stemmer på!
Som i kan høre, jeg er i tvivl! kan ikke lige finde den sidste ting, som gør hvad jeg stemmer på!
FC Midtjylland
-
Since 1887
På tv2 sport var det så OB-FcM som blev kåret som efterårets kamp. Fodboldmæssigt var den også klasser over FcM-AaB. God jul!