Er VFF ved at blive desperate?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
FarligeIzunna

Er VFF ved at blive desperate?

Indlæg af FarligeIzunna »

Viborg ligger nu under stregen i 1 div. efter nederlaget til Roskilde, af ren nysgerrighed tastede jeg mig så ind på den forbudte hjemmeside for at læse noget om situationen i VFF.

Det ser desværre ikke ud til at vi får viborg at se i superligaen i den nærmeste fremtid hvilket ærgrer mig en del da jeg holdte meget af rivaliseringen mellem de to klubber, men den ser ud til at være intet eksisterende nu.

faldt desuden over et link der forklarer situationen i VFF
De har oprettet en række såkaldte "nødråbspakker" hvor fans kan donere penge for at få deres navn nævnt på deres hjemmeside. Så det varer nok længe før vi får vff at se igen med mindre vi er heldige nok til at møde dem i pokalen.
Virker virkelig som om de mangler penge oppe nord på.

Forstår stadig ikke hvordan de kan være i så stor en spillemæssig krise med spillere som
Pimpong(ved godt han er langt fra 100% men vi ved hvad han kan)
Kjærulf
Bræmer
Mensah
Ogunbiyi
Popkhadze

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Er VFF ved at blive desperate?

Indlæg af Acebone »

Jeg tror ikke på, at de rykker ned i 2. division, sådan som nogle viborgensiske dommedagsprofeter har skrevet på deres klubhus jf. TV Midt-Vest i går aftes. Det fik mig dog til at trække lidt på smilebåndet, da jeg så det.

Når det så er sagt, tror jeg ikke, de rykker op i suppen lige foreløbig. I hvert fald ikke i denne sæson. AGF bliver en af oprykkerne, og hold som AB og FC Vestsjælland har mere homogene trupper i mine øjne. Jeg tror, vi får Viborg at se i den bedste række igen, men det kan da være, at de skal lave en "OB" først og måske vente på, at der kommer en god ungdomsårgang op. Alexander Juel gør det ikke alene.

Viborgs faciliteter er jo til Superliga-fodbold, og det vil i sig selv gøre dem til en attraktiv klub for de bedste spillere på anden klasse. Det samme kan man sige om Vejle.

Besvar