FCM-AAB - Aftermatch

Om FC Midtjylland og Black Wolves

Hvem er MOM

Du kan vælge 1 mulighed

Vis resultater

jabsi

FCM-AAB - Aftermatch

Indlæg af jabsi »

ALLE DISKUSSIONER EFTER KAMPEN FØRES HER.
HUSK AT STEM PÅ MOM

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: FCM-AAB

Indlæg af Lupus1999 »

Sindsyg fight!!

Hvor er Frank vigtig..

Det var en hold indsats i dag, klasse.. Lössl er da konge... Kunne intet gøre ved Priskes selvmål, med lidt held havde han holdt den..

Uden Bak og Albrechtsen i næste kamp og måske Sviatchenko, det lover ikke godt..

Sivebæk spillede faktisk en rigtig fin højre back

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Næste gang vi spiller mod aab, og curth og schwartz har bolden skal vi bue højere end nogensinde!!!!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Syns også Igboun fortjenter stor ros i dag, hold da op han suger mange bolde til sig.
Er stærk som en okse og rigtig god teknisk, lover godt.

Derudover skal de sku have ros for at knokle røven ud af bukserne i dag, situation med Schwartz kan enhver med fornuft se det forkerte i så den giver jeg ikke bruge mere tid på.

Jossel er fantastisk, Julsgaard ligeledes en god kamp. Og Frank for satan han er der når det gælder.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

mrjelle skrev:Syns også Igboun fortjenter stor ros i dag, hold da op han suger mange bolde til sig.
Er stærk som en okse og rigtig god teknisk, lover godt.

Derudover skal de sku have ros for at knokle røven ud af bukserne i dag, situation med Schwartz kan enhver med fornuft se det forkerte i så den giver jeg ikke bruge mere tid på.

Jossel er fantastisk, Julsgaard ligeledes en god kamp. Og Frank for satan han er der når det gælder.
ENIG, men til gengæld synes jeg kampen viser at SALAMI er laaaaaaaaaaaaaangt fra topformen, man må snart håbe at de skader undslipper ham. Salami og Izuanna er generelt for dårlige med bolden.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe, så har vi Bak tilbage, well spoken!
Kristian Bak vurderer, at Ronnie Schwartz går en hård tid i møde.

- Det kan godt være, at han kommer til at trække mange røde kort, for han er i den sorte bog rundt omkring. Jeg er bare ærgerlig over, at jeg ikke fik mulighed for at sætte en tackling ind. Han er en udmærket spiller, men han mangler bare lidt oven i låget, lød det fra FCM-anføreren.
http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... c2&count=1

Fatter slet ikke Ronnie Schwartz, alle ved da hvad der sker lige op til, det er ualmindeligt usympatisk at udnytte sådan en situation, jeg håber han og Aab får en fair play straf ud af det..

Forhåbentlig er Baks skade ikke så slem.. krydser fingre!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Fair play-straf? Ligesom den vi ikke fik, da vi scorede sejrsmålet mod Viborg for nogle år siden i en lignende situation?

Jeg synes det virker til at være en ret smagløs og hyklerisk udtalelse.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

tgjensen skrev:Fair play-straf? Ligesom den vi ikke fik, da vi scorede sejrsmålet mod Viborg for nogle år siden i en lignende situation?

Jeg synes det virker til at være en ret smagløs og hyklerisk udtalelse.
Det er hårdt ikke at være FCM fan idag.

Julsgaard: http://www.dr.dk/drnetradio/index.dr?ev ... 811&tab=fs
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Jeg ER FCM-fan, tak. Det betyder ikke at jeg er enig med enhver tåbelig udtalelse, klubbens repræsentanter kommer med.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nåda, jeg skød dig ellers også til at være Aab´er på besøg ;)

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Har det helt ærligt noget med mit argument at gøre? Hvis jeg var Aab'er, ville det så stadig ikke være hyklerisk at se sig så sur på Schwartz over noget, som klubben selv gjorde - og udnyttede meget bedre - for nogle år siden, og nægtede at undskylde for, fordi de mente det var helt fint at spille videre, så længe dommeren ikke stoppede kampen?

Det er ikke et argument, jeg ville bruge mod hvem som helst. Det er fint nok at Albrechtsen synes, det er noget svineri. Han var ikke på holdet dengang. Men det var Kristian Bak fandeme, og det gør ham til en hykler. Og så er det generelt bare en usympatisk ting at sige, at han godt kunne tænke sig at have tacklet Schwartz, og så er han for resten også dum.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ved squ snart ikke hvad man skal sige. Om man skal kommentere på kampen eller på fan gruppernes ekstreme lave niveau, i debatter og div. personlige nedladende øgenavne overfor andre fan grupper. Selvfølgeligt vil de enkelte fan grupper have klub brillerne på efter en sådan kamp og se tingene mere på klubbens vegne end som neutral seer, men hold dog op hvor opfører mange sig barnligt og på et ekstremt lavt niveau, når der debatteres efter en sådan kamp.

Har kigget lidt med på nationen, bold.dk, AaB´s debatforum og her.

Her på forum: sker egentligt ikke ret meget, aktiviteten er lav så ikke så meget der bliver lukket ud her.

Aab´s debatforum: er egentligt ret morsom, hvad de har af øgenavne og nedladende kommentarer bla. omkring FCM fans intelligens og de tænker ikke på hvordan de egentligt udstiller sig selv omkring intelligens, på et lavt niveau, bare fordi de er i en gruppe af andre fans fra samme klub, med brillerne på for deres hold.

Nationen og Bold.dk: begynder egentligt at ligne hinanden meget og for netop denne kamp har begge fan grupper og enkelte fans fra andre grupper, brillerne på for deres hold og ser nærmest kun det gode i det holdet foretager sig og dårligt i det modstander holdet gør og her, er det ikke kun AaB fans som ligger på et lavt niveau, men så absolut lige så mange FCM fans. At gå til direkte personlige angreb af enkelte personer eller hele fan grupper, på grund af noget en flok spillere og et par dommere gør på banen i en kamp, er simpelthen for lavt og her er hverken, Aab eller FCM fans (eller for den sags skyld andre fan grupper) bedre end andre. Det er hovedrystende så lavt enkelte personer fra begge og flere fan grupper kan synke efter en dog ret intens og ret hård kamp, med masser af ting til diskussion. Men hold det dog ved diskussionen. At FCM fans kan ønske AaB spillere invaliditet for livet på grund af en enkelt fodboldkamp, en lidt hård tackling, eller anden lille sviner og så samtidigt syntes at eks. MA´s tackling var okay, på grund af en situation omkring lidt fairplay, er dog helt hul i hovedet. Ma´s tackling er klart rødt og hører ikke hjemme på en fodboldbane. At man så også kan tage var det curth´s tackling på KBN skulle have givet gult , kan man vel også med den ekstremt hårde kamp have delt gult ud til flere spillere på begge hold for nogle grimme tacklinger.

For at tage Fairplay situationen. Ja Frank skyder den ganske rigtigt ud over side linjen, på grund af en Aab´er ligger i græsset og derved kan man diskutere om ikke Aab skulle have givet bolden tilbage, da det er en foræring og en hjælpende hånd til den muligt skades lidte spiller og snakke dårligt stil fra AaB. Men samtidigt kan man diskutere om ikke frank smider den for sent ud, efter at have været presset tilbage i en afbrudt kontra og hvor er fairplay så i det, hvis man alligevel er på vej til måske at miste bolden. Nu er det også sådan at det er dommeren som skal stoppe kampen og hvis han vurderer at det er nødvendigt. At spillere så også selv kan vælge at stoppe er bare en flot gestus i mine øjne, men når vi snakker fairplay og det flydende spil, er det at stoppe spillet, når nu dommeren ikke gør det og smide bolden ud over side linjen, egentligt ikke bare endnu et stop i kampen, som vi som fans i forvejen syntes der til tider kan være for mange af og med til ved disse stop at ødelægge kampen og tage tempoet ud, for en kort stund. Fairplay ja, en pæn gestus for en med spiller, (selvom på det andet hold) men godt for kampene, nej overhovedet ikke.

Kampen: ja.. rigtig flot fight af holdet må man sige, og utroligt godt kommet tilbage, dog presset voldsomt tilbage i anden halvleg, hvor Aab , trods til tider godt gennemspillet angreb, lider alvorligt af utroligt svage afslutninger og i store dele af kampen, flyttede bolden for meget rundt og i et alt for lavt tempo. Ingen køn kamp fra nogen af holdene med alt for mange fejl og en utroligt ringe dommer prestation, med alt for mange fejl kendelser og alt for få kort, taget i betragtning hvor hårdt og svinsk kampen til tider blev spillet. Godt at se at holdet trods i undertal, i perioder faktisk er farligere end AaB og at vi kan være så kyniske når det gælder. Et flot mål af Julle der, dog giver en voldsom diskussion, om linjedommeren nu kunne dømme den inde. Han kunne måske ikke direkte se bolden, men det meste af zaza lå inde over linjen og nærmest kun hans fødder stak uden for, så mener ikke der er nogen tvivl. Aab mål, desværre et ærgeligt selvmål, som kommer ovenpå en pragt kamp af vores unge keeper, som bare virker til at blive bedre og bedre. Og farlige, han er der hvor han skal være når det gælder, som så mange gange før. Desværre blev vi ramt hårdt i denne hårde og svinske kamp og det lover ikke godt for de kommende kampe. Ærgelig debut for vores 32´er, med skaden og en forkortet kamp og oven på et par fejl afleveringer styrede han vores forsvar med hård hånd og lover godt for fremtiden. Desværre efter min mening, lidt for tændt med hans udtalelser til medierne over på kampen. Han burde være for erfaren til at komme med "personlige angreb/øgenavne" på andre spillere, til medierne, i sekunderne efter en sådan kamp og burde holde det på banen hvis det endeligt skal være.

Lækre 3 point og en super start på sæsonen, Desværre var det 3 meget dyre point i dag og kan koste point i de kommende kampe.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Fodbold er følelser og så er man sommetider kort for hovedet og sådan er det bare. Jeg synes dog i den grad at Ronnie Schwartz' (skammer mig over at han faktisk engang har haft en FCM-trøje trukket over hovedet) aktion er pinlig for ham, og endnu mere pinligt er det at han efterfølgende påstår han ikke var klar over situationen. Idioten står kraftedme da og skynder på hans medspiller for at indkastet hurtigt så han kan komme afsted mens FCM'erne står og venter på at få bolden. Selvfølgelig så han det, og selvom det var torskedumt af Martin Albrechtsen, så får Schwartz i den grad som fortjent. Og det var en fornøjelse at høre hele MCH Arena være på nakken af Schwartz og generelt bakke holdet fantastisk op efter denne dumme situation.
Derudover er det fantastisk at slå AaB. Det er absolut det hold jeg hader mest i SAS-ligaen, og deres fans er simpelthen en flok tåber uden lige. Generelt er det en fornøjelse at være AaB-hater lige for tiden. De har på randen af konkurs, deres hold er pivringe og deres træner er en handlingslammet svensk udgave af Diego Maradona.
Det er satme en fantastisk dag i dag!

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Han sagde i øvrigt også efter kampen, at der gik ti minutter før han han fandt ud af at Martin var blevet vist ud... så han er vist bare ikke såååå fandens hurtig igen på den øverste etage... enten det eller også så løj han :roll: :roll: :roll:

Men for pokker en dårlig løgn ;)

Peter Ross

Re: FCM-AAB - Aftermatch

Indlæg af Peter Ross »

Hukommelsen svigter åbenbart i Aalborg og omegn i dag...
Hold dog kæft, som de himler op om Albrechtsens tackling. Jo vist, det er torskedumt og selvfølgelig til et direkte rødt - tacklingen får da også "rosende" ord som "forsøg på overlagt mord" med sig inde på debatside.dk, de fleste (læs: alle) af debattørerne derinde ser dog ud til, at have glemt Martin Pedersens vanvidstackling på Kolja Afriyie tilbage i 1. runde af 08/09-sæsonen - en tackling de, så vidt jeg husker, ikke var sene til at rose derinde...

Meget grimt kan man sige om MAs tackling i går, dog gik den hverken efter anklerne eller andre sårbare steder, det var ren krop mod krop, en tackling MA helt sikkert selv har kunnet mærke i dag. Martin Pedersen gik i sin tid med knopperne direkte mod anklerne på Kolja, men i Aalborg må man åbenbart godt...

Hvad er det man siger? Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt?!

Besvar