Martin Retov?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
sebastian94
Geografisk sted: Skive

Martin Retov?

Indlæg af sebastian94 »

http://www.bold.dk/nyt/Nederlag-fritstiller-Retov..

hvis det nu sker, at Hansa rykker ned, kunne Martin Retov da være en god mulighed for os. Da han så kan hentes gratis og jeg er ikke itvivl om,at han er god nok.
Jeg synes måske også vi mangler lidt rutine på den centrale midtbane og hvor vi lige mangler en mand, der kan tage ansvar, udover thyge
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Martin Retov?

Indlæg af Lupus1999 »

Nope, han er for dyr og desuden vender Florescu tilbage til sommer..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er ingen fremtid i Martin Retov. Jeg vil hellere have Mads Laudrup, han kan næppe være interesseret i 1 division, og kunne være interessant at se på vores hold.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Jaa Mads Laudrup kunne være god, eller Andreas Laudrup har også spillet super i foråret.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tror ikke vi har råd til Andreas. Nu skal han med u21 til en turnering, i øvrigt sammen med Lössl og Albæk!

Men Mads burde være til at få for småpenge, nu da HB Køge rykker ned. Han minder meget om sin far i spillestil, og den slags typer har vi jo altid godt kunne bruge.

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Ravnen skrev:Han minder meget om sin far i spillestil, og den slags typer har vi jo altid godt kunne bruge.
tror du tænker på Andreas... Mads er noget mere defensiv end sin far var, mens Andreas er langt mere offensiv end Mads

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mads er klart mere defensiv end sin far, for far Michael anede jo ikke hvordan man lavede en tackling :D
Men ellers spiller de jo stort set samme position på banen, og af det jeg har set, så er Mads som Michael, ret god til at slå pasninger.

Andreas minder faktisk mere om onkel Brian i spillestil.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Mads Laudrup er stærkt overvurderet. Og han spiller samtidig en plads hvor vi i den grad er fint garderet ind med unge spillere over hans niveau i Izunna og Albæk. Samtidig har vi lige skrevet en langtidskontrakt med Kasper Hansen, som også er central midtbane. Derfor har vi intet at bruge Mads Laudrup til.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Ravnen skrev:Der er ingen fremtid i Martin Retov. Jeg vil hellere have Mads Laudrup, han kan næppe være interesseret i 1 division, og kunne være interessant at se på vores hold.
Mads Laudrup er simpelthen ikke god nok og det bliver han heller aldrig.. Andreas Laudrup er den eneste af de to brødre som har et ordentlig potentiale, Mads lever af sit navn og bestemt ikke af hans evner på en fodboldbane, han har jo sågar haft problemer med at spille sig på holdet i HBK..

Desuden er Martin Retov på ingen måder realistisk, han er både for dyr og kan heller ikke sportsligt være interesseret i at komme til FCM..

Besvar