FCM-FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho

FCM-FCK

Indlæg af Dondinho »

Kampene kommer godt nok hurtigt for tiden og dårligt nok kan vi nå at glæde os over en sejr før spillerne igen skal kasts for løverne. ;)

Allerede Lørdag aften står den på FCK på hjemmebane, FCK kan nærmest sikre sig guldet på lørdag og vil derfor være meget opsatte på at vinde kampen, hvilket måske også kan gøre de kommer til at stå højt på banen. Vi er forårets tophold og har muligheden for at presse de andre top/midterhold lidt, og fortsætte den gode stime vi er inde i.

I kampen igår stillede vi op med det yngste hold nogen sinde i SAS ligaen, jeg ser det som et udtryk for at man ønskede at spare profilerne til de kommen to kampe imod FCK og OB. Jeg forventer derfor absolut stærkeste opstilling på Lørdag og i mine øjne ser den sådan her ud.

Løssl
Kolja - Ried - Ipsa - Jessen
Siv - Thygesen - Salami - Borring
Albæk
Ilsø
Hvis Danny Olsen er klar til at spille 45-50 minutter så tror jeg muligvis han starter inde i stedet for Sivebæk da jeg stadigvæk vil vurdere at Danny er noget bedre end Sivebæk, omend han har gjort det udemærket og vist han har SAS liga niveau.

Resultat mæssigt så skal vi spille op til vores absolut bedste for at vinde over et FCK hold der cruiser imod mesterskabet. Vi skal vel på mange måde gør som Randers, være agressive i presset, spille på omstillingerne og så selvfølgelig være skarpe på dødboldene. Jeg tror det bliver svært at holde FCK fra scoring fordi truslen kommer mange steder fra både angribere og midtbanen, men hvis vi kan holde 0'et igen så spår jeg gode chancer for en 1-0 sejr til FCM igen, evt. lidt mere. Vores styrke må klart være deffensiven, hvor vi i højere grad har en amputeret offensiv som klart ligger best til at spille på kontrak, så sålænge FCK ikke har scoret spår jeg en 60-40 chance i FCM's favør.

Hvad har I af forventninger til kampens resultat, til vores hold og til måde vi vil spille på?

Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM-FCK

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror vi får det svært. Er det ikke temmelig længe siden vi har slået FCK på vores hjemmebane? Faktisk er denne kamp ret vigtig, for hvis vi vil noget i næste sæson, som der lægges op til, så skal vi kunne slå FCK på eget græs, og så er det vigtigt at få brudt deres overtag.

Jeg tror FCKs problem, kan være at de nu stortset er mestre, chancen for at OB henter dem er minimal, og derfor kan deres mentale fokus være svækket en anelse nu de tror sig sikre. Det kan være vores fordel.

Men vi har stadig alt at vinde. Det kan godt være medaljerne er indenfor rækkevidde nu, men vi kom trods alt stadig fra 10. pladsen, vi har intet at tabe.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dondinho skrev: Løssl
Albæk
Ilsø
Ifølge gårsdagens HF, så har Albrechtsen trænet med siden mandag og er klar igen, så mon ikke han træder ind i midterforsvaret i stedet for Ipsa.

Desuden tror jeg det kommer til at hedde Ilsø - Jude i front (i mangel på bedre).

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Dondinho skrev:Kampene kommer godt nok hurtigt for tiden og dårligt nok kan vi nå at glæde os over en sejr før spillerne igen skal kasts for løverne. ;)

Allerede Lørdag aften står den på FCK på hjemmebane, FCK kan nærmest sikre sig guldet på lørdag og vil derfor være meget opsatte på at vinde kampen, hvilket måske også kan gøre de kommer til at stå højt på banen. Vi er forårets tophold og har muligheden for at presse de andre top/midterhold lidt, og fortsætte den gode stime vi er inde i.

I kampen igår stillede vi op med det yngste hold nogen sinde i SAS ligaen, jeg ser det som et udtryk for at man ønskede at spare profilerne til de kommen to kampe imod FCK og OB. Jeg forventer derfor absolut stærkeste opstilling på Lørdag og i mine øjne ser den sådan her ud.

Løssl
Albæk
Ilsø
Hvis Danny Olsen er klar til at spille 45-50 minutter så tror jeg muligvis han starter inde i stedet for Sivebæk da jeg stadigvæk vil vurdere at Danny er noget bedre end Sivebæk, omend han har gjort det udemærket og vist han har SAS liga niveau.

Resultat mæssigt så skal vi spille op til vores absolut bedste for at vinde over et FCK hold der cruiser imod mesterskabet. Vi skal vel på mange måde gør som Randers, være agressive i presset, spille på omstillingerne og så selvfølgelig være skarpe på dødboldene. Jeg tror det bliver svært at holde FCK fra scoring fordi truslen kommer mange steder fra både angribere og midtbanen, men hvis vi kan holde 0'et igen så spår jeg gode chancer for en 1-0 sejr til FCM igen, evt. lidt mere. Vores styrke må klart være deffensiven, hvor vi i højere grad har en amputeret offensiv som klart ligger best til at spille på kontrak, så sålænge FCK ikke har scoret spår jeg en 60-40 chance i FCM's favør.
Hvad har I af forventninger til kampens resultat, til vores hold og til måde vi vil spille på?
Man kan altid stille det op på en måde så det vil være til ens egen fordel, men tror at som det ser ud nu er favøren nok 70-30 i FuCK's ;)

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Kent skrev:Desuden tror jeg det kommer til at hedde Ilsø - Jude i front (i mangel på bedre).
Har vi ikke før, med en vis succes, spillet med Danny Olsen i front? Jeg foreslår enten ham eller borring som angriber i stedet for Jude - han er simpelthen ikke god nok mod FCK
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Jude er generelt ikke god nok til sas-ligaen....

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg har endnu ikke købt billet, men vil I ikke tro der er mulighed for det imorgen ved stadion? Selvfølgelig vil jeg være i god tid, da jeg ikke vil gå glip af Warm up! Jeg vil selbst stå på Nordea;)

Chancen for at der bliver udsolgt er vel ret lille?
!

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

pedersen7500 skrev:Jeg har endnu ikke købt billet, men vil I ikke tro der er mulighed for det imorgen ved stadion? Selvfølgelig vil jeg være i god tid, da jeg ikke vil gå glip af Warm up! Jeg vil selbst stå på Nordea;)

Chancen for at der bliver udsolgt er vel ret lille?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Allerede nu er der rift om billetterne til kampen, og der er gode chancer for, at kampen bliver den første med over 10.000 tilskuere i denne sæson. Og fansene kan forvente at blive godt underholdt. FC Midtjylland har nemlig fået point i de seneste ni hjemmekampe.

Ser os ud til at alle siddepladser næsten er udsolgt

https://billet.fcm.dk/venue_areas.asp

jabsi

Indlæg af jabsi »

Hej!
Da jeg gerne vil op og se kampen, men ikke har billetter. Kan jeg så forudbestille dem igennem FCM, så jeg bare kan afhente dem i en af boderne?
På forhånd tak
Jacob

P.S GOD KAMP

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

jabsi skrev:Hej!
Da jeg gerne vil op og se kampen, men ikke har billetter. Kan jeg så forudbestille dem igennem FCM, så jeg bare kan afhente dem i en af boderne?
På forhånd tak
Jacob

P.S GOD KAMP
Du kan købe dem igennem FCM.dk og printe dem ud der hjemme. Det gjorde jeg ihvert fald igår aftes.
!

jabsi

Indlæg af jabsi »

Jamen vi har ingen printer ;S
:)

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

jabsi skrev:Jamen vi har ingen printer ;S
Det er så et mindre problem.

Tag en stol med ud på stadion og sæt dig foran billetboden;)
!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror FCK får sig en gedigen overraskelse i dag. Efter hvad man kan læse i medierne, så forventer FCKerne at FCM som altid vil komme rask over stepperne og spille "nærmest hovedløst" offensivt. FCKerne udtrykker forventning over at få meget plads på banen.....

Vores nye meget kompakte spillestil, vil give FCK (og alle andre hold) store problemer.
Jeg tror på at vi i dag, bryder den uheldige stime hvor FCK altid vinder i Herning.

Standardsituationerne bliver afgørende for kampen. At vi mangler en "rigtig" angriber, behøver ikke betyde så meget i lige netop denne kamp.

David

Indlæg af David »

Har 2 billettter til cottonfield til salg, da svigermekanikken er blevet forhindret.

Pris 150 kr for de 2.

PM eller 31562308

Mvh.

David

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

jabsi skrev:Jamen vi har ingen printer ;S
Tag evt en tur på biblioteket, bruge deres computer og printer, (koster vel ca 2kr for en udprintning) Så er det problem løst, selvf. hvis der er en computer ledig.

Besvar