Danmark - Portugal
Danmark - Portugal
Hey folkens, er der nogen ved hvor man skal afhente billeterne når man har bestilt dem gennem BWs hjemmeside? Synes ikke jeg kan finde noget infor om det?
Re: Danmark - Portugal
Har faktisk samme problem 
Godt hehe, så er det ikke mig der er helt dumRagz skrev:Har faktisk samme problem
Jeg kan ikk logge ind, den siger det er forkert pass. Når jeg få forsøger at få tilsendt mit password pr mail laver siden fejl. Møg træls.
Hvor mange billetter kan man som BW medlem købe?
Hvor mange billetter kan man som BW medlem købe?
slet ingen som kan svare på det ?
Jeg har samme problem.
Jeg har bestilt en billet, men kan ikke finde ud af hvor den skal hentes. Jeg har heller ikke fået en bekræftelse på mail endnu, er der nogen som har bestilt, som også har fået bekræftelse?
Jeg har bestilt en billet, men kan ikke finde ud af hvor den skal hentes. Jeg har heller ikke fået en bekræftelse på mail endnu, er der nogen som har bestilt, som også har fået bekræftelse?
Hejsa folkens
Jeg har lige fået opsnust at det er Tatiana der sider på tilmeldingen, og jeg har forespurgt på hvordan det foregår, da jeg ikke selv ved noget om det.
Så hold øje med om der kommer et tillæg i nyheden og her i tråden for opdatering.
/Hekler
Jeg har lige fået opsnust at det er Tatiana der sider på tilmeldingen, og jeg har forespurgt på hvordan det foregår, da jeg ikke selv ved noget om det.
Så hold øje med om der kommer et tillæg i nyheden og her i tråden for opdatering.
/Hekler
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Det hænger jo sådan sammen at da ingen af medlemmerne har deltaget i de sidste par landskampsture, er vi ikke på forhånd garanteret nogle billetter, dvs at vi må vente og se hvor stor en bunke vi bliver stillet i udsigt før vi kan afslutte proceduren.
Jeg må beklage at det ikke er tydeliggjort i nyheden som det plejer.
Vi bliver tildelt billetter i samarbejde med DFF d. 25 hvor vi ligger lavt rangeret.
Vær iøvrigt opmærksomme på at der kun er billetter til dig selv, og du ikke kan bestille for andre. Det er kun aktive fans der vil være med til at lave liv på tribunen der er adgang for, pr. aftale med DBU.
Jeg må beklage at det ikke er tydeliggjort i nyheden som det plejer.
Vi bliver tildelt billetter i samarbejde med DFF d. 25 hvor vi ligger lavt rangeret.
Vær iøvrigt opmærksomme på at der kun er billetter til dig selv, og du ikke kan bestille for andre. Det er kun aktive fans der vil være med til at lave liv på tribunen der er adgang for, pr. aftale med DBU.
/Hekler
/Hekler
Takkkkk for det....skønt med en god grund til, hvorfor man ikke har fået en ordrebekræftelse på landskampsbilletterne!!! Kan man så heller ikke købe/bestille billetter til andre BW medlemmer eller White wolves??
FCM- always
Elendigt bekrevet på hjemmesiden, utrolig skuffende nu hvor man troede man kunne komme til landskamp. Fandme ikke godt nok.
KUN DIG SELV5915 skrev:Takkkkk for det....skønt med en god grund til, hvorfor man ikke har fået en ordrebekræftelse på landskampsbilletterne!!! Kan man så heller ikke købe/bestille billetter til andre BW medlemmer eller White wolves??
/Hekler
/Hekler