Nyt billet system til stadion

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jesper-Sunds

Nyt billet system til stadion

Indlæg af Jesper-Sunds »

Ved ikke hvor mange der har interasse i det ( Synes dog det er rart at der kommer nye ting på stadion) men vi får nyt billet system inde på MCH Arena "SAS ARENA" ;)

Det blir sådan noget som i OB og mange andre steder hvor man skal strege en stregkode igennem. Også vidt jeg er informeret blir der os lavet om på den måde som man køber billetterne på ude på stadion. Hvordan det blir ved jeg dog ikke.

Vi får muligvis os dankort maskinerr i boderne, er dog ikke noget jeg vil garantere kommer med det samme men der er snak om det og der er mulighed for det nu.

100x

Re: Nyt billet system til stadion

Indlæg af 100x »

Det bedste de kunne gøre var at lade folk selv bestemme hvilke pladser man ville sidde på som feks når man skal i biografen.

Vinding

Indlæg af Vinding »

100x skrev:Det bedste de kunne gøre var at lade folk selv bestemme hvilke pladser man ville sidde på som feks når man skal i biografen.
Køb et sæson kort, så er det løst.

Vinding

Cortez

Indlæg af Cortez »

Vinding skrev:Køb et sæson kort, så er det løst.
Det er jo netop det, det ikke er! Jo, hvis du HAR fået den plads, du gerne vil have, så er det selvfølgelig nemt nok at genbestille sæson efter sæson. Men hvis du vil købe et nyt sæsonkort eller evt. have flere sæsonkort samme sted, så er det sandt for dyden ikke nemt med det nuværende system, hvor personalet ikke engang kan overskue hvilke sæder der er solgt og hvilke der er ledige...

Derfor er idéen med et "biograf-booking-system" bestemt også god i min optik.

/Cortez

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Cortez skrev:
Det er jo netop det, det ikke er! Jo, hvis du HAR fået den plads, du gerne vil have, så er det selvfølgelig nemt nok at genbestille sæson efter sæson. Men hvis du vil købe et nyt sæsonkort eller evt. have flere sæsonkort samme sted, så er det sandt for dyden ikke nemt med det nuværende system, hvor personalet ikke engang kan overskue hvilke sæder der er solgt og hvilke der er ledige...

/Cortez
Ja fordi det er meget bedre at man flytter rundt på trofaste støtter der har betalt for deres sæde siden stadion blev bygget...?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hekler skrev:Ja fordi det er meget bedre at man flytter rundt på trofaste støtter der har betalt for deres sæde siden stadion blev bygget...?
Hvor skriver jeg noget om det? Du læser som sædvanligt mine indlæg, som en hvis herre læser bibelen - men det er jo ikke nyt under solen!

Som jeg skriver, så fungerer det nuværende system fint, når man blot skal genbestille sit sæsonkort - men hvis man nu har fået trukket flere til og gerne vil købe et sæsonkort mere, som ligger i umiddelbar nærhed af det eksisterende, så er systemet virkelig ikke særlig overskueligt.

Og nej: Jeg gider ikke stå på Nordea!

....Og så lige en ting mere: Ikke fordi vi skal se, hvem af os, der kan tisse længst, men tror nok jeg har haft mit sæsonkort i lige så lang tid som du :-)

/Cortez

100x

Indlæg af 100x »

Hekler skrev:
Cortez skrev:

/Cortez
Ja fordi det er meget bedre at man flytter rundt på trofaste støtter der har betalt for deres sæde siden stadion blev bygget...?
Ja det er godt vi har der-er-ikke-noget-der-skal-laves-om-og-hvis-det-er-skal-det-være-mit-forslag Heklertil at fortælle os at vi igen tager fejl.

P.S Det med at bestille sæsonkort er heller ingen garanti jeg har lige modtaget mine og nu skal jeg sidde 2 rækker længereoppe og 20 pladser længere ude til siden.

Så bare rolig Hekler hvis din plads (som du har haft siden dag1 ) forsvinder er der ved et uheld.....

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Nogen, der ved noget om billetbestilling til FCM-EfB? Sidder og spejder forgæves efter kampen på billetten.dk, men der er intet at se, og der er mindre end to uger til...

Besvar